7,3

16 reviews over Appartement Socrates in het Nederlands

Joost, 24-7-2007

In 2004 in dit complex geweest. Strand op een paar minuutjes lopen. Drukke toeristische hoofdstraat van Laganas op 5 a 8 minuten lopen (over het strand). 's Avonds wordt het strand opengesteld voor verkeer, wat inhield dat ook de weg naast het app.complex druk werd met auto's en bussen. Niet erg rustig 's avonds. Jammer dat er geen zwembad bij het complex zit, dat vergroot toch vaak wel de sociale contacten met je mede-vakantiegangers. Er was nu namelijk niets gezamenlijks. Studio's zijn niet zo groot, badkamer oud en aan renovatie toe. Balkon niet zo heel ruim, maar je kunt er in ieder geval even buiten zitten. Keuken kun je (zoals overal op de griekse eilanden) geen keuken noemen, er is namelijk hoegenaamd niets. Maar gelukkig genoeg plekken om lekker en relatief goedkoop uit eten te gaan.

Socrates: Verwacht niet te veel, dan valt het ook niet tegen.

Gereisd met partner in juli 2007

Joep en Joyce, 22-1-2007

Joep en Joyce

Wij zijn van 8-8 t/m 16-8-2005 in socrates geweest.

Ook wij zaten op nummer 14. Dit was inderdaad een mooi appartement qau uitzicht. De wasbak was blijkbaar niet goed gemaakt, want bij ons was die ook al verstopt. Bij aankomst hadden we geen douchegordijn, even gemeld, de volgende dag hing er een douchegordijn. Op dat gebied was de service dus wel goed. Het grote pluspunt van het appartement vonden wij de ligging, je zit mooi buiten de drukte. Een nadeel was het slechte bed, dit was keihard en kraakte constant.Heerlijk hebben we gegeten bij med version en vezal.

Een scooter huren is zeker aan te raden, hiermee kun je in een dag het eiland rondrijden.

Al met al is socrates zeker een aanrader als je niet teveel eisen stelt en niet een al te dure vakantie wilt.

Gereisd met partner in augustus 2005

7-11-2006

Het complex met 15 apartementen geeft een mooie mogelijkheid om het eiland te ontdekken. Het centrum is maar enkele minuten weg en met de buurtsuper voor de deur zijn de basisbenodigdheden snel in huis. Met een quad of een brommer is het eiland goed te bereizen. De route over de heuvelrug toont het mooiste deel van het eiland, maar ook een bezoekje met de bus naar de stad Zakynthos is aan te raden. Apartmenten 13 en 15 geven veel ruimte én een mooi uitzicht over de baai. Opmerkelijk: In het naseizoen is een deel van het strand ook overdag openbare weg.

Dennis , 10-10-2006

Wij zijn net terug uit Griekenland Laganas Socrates het appartement is bijzonder eenvoudig en de douche is erg oud.Het is allemaal erg basic en de beddenverschrikkelijk slecht voor je rug.Verder strand is echt heeeeel dichtbij en het lekkerste hebben wij ook gegeten bij Mambo waar erg aardige mensen werken Nadeel van het strand is dat het sávonds gewoon een openbare weg is.Bij Vezal en Med Version wordt je gek van de opdringerige Proppers cq managers voor hun zaak je wordt als het ware naar binnen getrokken.Bij Vezal was het eten prima en bij med version sta je na een half uur al weer buiten want dat leek wel snel wegwerken en betalen.Het centrum stelt niet echt veel voor het puilt uit van de engelse pubs en van de Engelsen.Tip:huur een quad of auto en tour de binnenlanden door en je krijgt te zien wat het echte Griekse leven voorstelt.

Jordan, 9-10-2006

Eenvoudig maar erg rustig gelegen appartementencomplex, op nog geen 2 min lopen van het strand. Inrichting is heel sober maar voldoet voor mensen die weinig nodig hebben en veel op pad zijn. De eigenaar: zeer fijne kerel die je even moet leren kennen. Hij onderneemt direct aktie bij gebreken.

Supermarktje naast de deur van Socrates. Echt een zalig appartement waar wij prima hebben vertoefd!

Irritantste eettenten: Med Version en Vezal: Opdringerig personeel, altijd dronken manager (handtastelijk en irritant), slecht eten en je wordt genaaid waar je bijstaat.

Topper: Mambo Mambo (ook aan het strand); steekt met kop en schouders uit boven elk ander restaurant in de regio, en wij kunnen het weten, we hebben er 32 uitgeprobeerd en meestal was het 10x hetzelfde en zwaar knudde.

Socratesn is 100% waar voor je geld, goedkoop overnachten en toch je basis-kamer goed op orde!

Grietje en Teake, 3-10-2006

Wij vonden het een gezellig complex, het is niet heel luxe maar wel netjes en schoon.

Her Peperkamp, 14-9-2006

Zijn voor de 3e keer in dit appartement geweest. Is jammer om te zien dat het onderhoud achterblijft. Normaal is er altijd beschikking over warm water de gehele dag. Dit was nu alleen op de wisseldagen in de ochtend. 's-middags en 's avonds wel.

Sanitair is aan een opknapbuurt toe. We zaten in het drie kamer appartement (15) Dit is erg ruim

Gereisd anders in augustus 2006

Femke en Joep, 11-8-2006

Wij vonden de ligging van het appartement ook heel fijn. Het is er rustig maar je bent heel snel bij het strand, cafe's en restaurants. Vezal en Med version zijn zeker aan te raden (zijn van dezelfde eigenaar), maar waar wij het lekkerst hebben gegeten was bij Akropolis. Net buiten Laganas, zo'n 400 meter lopen vanaf het appartement. Het ligt in een mooie en een rustige omgeving.

Het appartement was heel simpel, vooral van de keuken moet je niet veel verwachten.

We konden gebruik maken van twee zwembaden, vooral die aan de rechtse kant van het appartement ligt is erg mooi.

Wij hebben er een hele fijne tijd gehad!

Gereisd anders in augustus 2006

Bas, 1-8-2006

Wij zijn van 17 juli t/m 29 juli in Socrates geweest.

Het is een klein appartement (studio, kamer 4) aan de begane grond.

Zolang je er alleen komt voor het slapen dan is het een uitstekend complex. De badkamer is nodig toe aan een opknapbeurt. En de spiralen van het matras zorgen voor de nodige blauwe plekken.

Verders is het er schoon en de eigenaar is zeer vriendelijk. Auto en scooters kan je het beste huren bij hem omdat dit vele malen goedkoper is.

Tip: huur een airco want dan hoeven de deuren en ramen 's nachts niet open waardoor je niet meer gestoken wordt.

Gereisd met partner in juli 2006

Ilona, 23-7-2006

Ik ben 10 dagen met een vriendin naar dit appartement geweest.

We zaten niet in nummer 14, maar het uitzicht was niet zo erg zoals hier op de site staat. Viel best mee!

Op t balkon heb je inderdaad geen privacy.

Er waren wel erg weinig spullen in de keuken, van alles maar net genoeg en de pannen waren best vies. Maar we gingen toch elke dag uit eten dus dat was niet erg! Je kunt heel lekker eten bij Vezal, Tasos (hier zijn ook hele gezellige obers en op donderdag: Griekse avond -> iedereen doet dan Griekse dansen), Greek Islands (hier mag je met borden gooien!) Er zaten wel erg veel zatte Engelsen, daarom was 't uitgaan minder leuk. Alleen 'Cocktails & Dreams' was wel leuk.

De ligging van het appartement is ideaal! Het strand is heel dichtbij en vanaf het strand kom je in de hoofdstraat. Als je via de andere kant (over de weg) naar de hoofdstraat wil, is dat heel erg om. Je zit wel lekker rustig, dus geen last van lawaai enzo uit de hoofdstraat, maar wel dichtbij.

Fijne vakantie!

Gereisd met vrienden in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Socrates in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Socrates zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Socrates scoort een 7.25 uit 10 op basis van 16 reviews.