Hotel Poseidon Beach ***

7,5

232 reviews over Hotel Poseidon Beach in het Nederlands

Nooit meer

Jeannet, 13-9-2017

Animatie team deed hun best maar was in de avonduren onvoldoende aanwezig.

Het eten vonden wij ronduit slecht, brood altijd uitgedroogd, vlees, vis of kip lag altijd in onherkenbare saus, geen variatie in salade's, meloen komt na 13 dagen je oren uit.

Douche te klein.

Veel geluidsoverlast in de nacht door buurt hotels. Te harde muziek bij het zwembad.

Ondanks betaling zeer slechte wifi ontvangst.

Al het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Kamers werden elke dag verzorgt en we kregen voldoende handdoeken.

Gereisd met vrienden in september 2017

fantastisch!

Judith, 4-9-2017

Een geweldige vakantie gehad! Vriendelijk, en behulpzaam personeel. Schoon. Heerlijk, gevarieerd eten iedere dag. De kamer was klein voor 3 personen maar oké. De ligging van dit hotel is prachtig. Alles op loopafstand.

Ondanks dat er op aanplakbiljetten in het hotel stond dat er geen handdoeken gelegd mogen worden werd dit massaal gedaan, en daar werd niet op gecontroleerd dus dat was jammer.

In de tuin van het hotel was het prima zonnen alleen jammer dat de muziek van de beachclub ernaast de hele dag hoorbaar was.

Ondanks deze kleine minpuntjes een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

leuke vakantie

Sheila, 3-9-2017

Minder goed: wij kregen met vier personen een piepkleine kamer. Er waren drie slaapplaatsen en er kon echt met geen mogelijkheid nog een babybedje bij. Mini badkamer en balkon. Ik klaag niet snel maar dit kon echt niet. Bij de receptie zei men eerst dat er geen groteren kamers waren in het hotel maar de touroperator biedt wel grotere kamers aan dus dat leek mij niet kloppen. Na enig soebatten toch de volgende dag in het gebouw tegenover het hotel een grote kamer gekregen.

Schoonmaak: zeer matig. Buffet: eenzijdig, lauw eten en smakeloos. Animatie: nauwelijks. Vind ik niet erg maar als je er van houdt dan moet je niet hier zijn. Ligbedden bij het zwembad: geen gebruik van kunnen maken want er zijn er weinig en allemaal bezet door "handdoekje leggen". Tegen betaling ligstoelen verkrijgbaar op het strand.

Wel goed: de ligging, vriendelijk personeel, veel handdoeken per dag, veel supermarkten om de hoek en restaurantjes, clubs en bars, tegen het strand aan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie gehad!!

Claudia, 1-9-2017

Wat een gemoedelijk hotel, vriendelijk personeel, prachtige ligging, heerlijk eten en voor herhaling vatbaar!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

gewoon goed hotel

patger, 30-8-2017

locatie is super aan het strand ,en binnen 5 minuten in het uitgaansgebied

eten niet heel uitgebreid ,maar wel lekker

kamers een beetje gedateerd en vooral de douche erg klein,maar dat went snel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Leuk en mooi Hotel. Zeker een aanrader

Richan van Mourik, 15-8-2017

Bij aankomst in het Hotel was mijn hotelkamer nog niet klaar voor gebruik. Dat was pas om half1 in de middag. Veder zijn daar de mensen van het Hotel erg vriendelijk en behulpzaam. Veder vond ik het eten in het Hotel prima tedoen en het was ook wel redelijk warm. Het Hotel ligt op een mooie locatie en direct bij het strand. Ik heb ook een Eiland Tour gedaan langs het super mooie Eiland Zakynthos (Echt een aanrader). 1 Tip als je deze Tour of een andere Tour wilt gaan doen raad ik Uw aan om dit tedoen bij lokaal bureau dat zit rechts aan het eind van de straat meteen aan de rechter kant daar is het namelijk veel Goedkoper. Er zijn genoeg lig bedjes bij het Zwembad en ook bij op het grasveld waar je ook prima kunt Zonnen. Soms moet je er wel snel erbij zijn als je een mooi plekje in de Zon wilt hebben. Voor de rest raad ik dit hotel wel aan. Ik was er vanaf Zaterdag t/m Zaterdag en het weer was maximaal 37 graden🌞
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

goed hotel

vivi, 12-8-2017

vriendelijke mensen, lekker eten maar wel veel lawaai door luidruchtige klanten(vooral engelse jongeren)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Wil niet naar huis!

Vd Voorde, 10-8-2017

Bij vroege aankomst, kamer was nog niet vrij, vriendelijk ontvangst gekregen. We kregen een all in bandje. Wezen ons de weg waar we de spullen konden laten en omkleden. En waar we konden eten. 13.00 uur kregen we de sleutel van de kamer met het allermooiste uitzicht. Kamer was prima. Badkamer is klein, maar functioneert prima. Het is wel wat gehorig, maar wij doen altjjd oordopjes in, dan heb je nergens last van.Drankjes, hapjes, ijs, snacks in overvloed, avondeten was prima met elke avond een Grieks gerecht. Elke middag en avond was er animatie. Ook voor kinderen. Ook een paar keer uit eten geweest. Eilandtour, schilpaddentocht, zwavel zee, bleu caves geweldig, zoveel te zien en te beleven. Maar je moet het wel zelf leuk maken. Met hittegolf Lucifer was je het beste af op een luchtbedje in het water. Bij de buren heerlijke koffie gedronken. Kortom, wij hebben het heerlijk gehad en wilden niet naar huis.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Prima vakantie gehad

Y.Jensma, 16-7-2017

Erg vriendelijk personeel.Eten was prima en overvloedig,was er iets leeg,dan werd er meteen een nieuwe schaal neergezet.Dat van eentonigheid in het eten( in voorgaande reviews) snap ik niet er waren juiste erg veel verschillende soorten en veel keuze.

Enige minpuntje voeding was het brood,dat was erg droog,maar kon geroosterd woorden dus ook geen probleem.

Bedje en parasol op het strand moet je betalen voor 6 euro per dag(dat is jammer)

Verder wat luidruchtige jongeren maar daar hebben wij niet veel last van gehad.

Kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed hotel maar niet voor herhaling vatbaar

Danny, 10-7-2017

Erg vriendelijk en service gericht personeel.

Hotel is voornamelijk gericht op Oost Europese gezinnen en jonge Engelsen.

Animatie is hier dan ook op ingesteld.

Eten is van redelijke kwaliteit maar eentoning.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Poseidon Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poseidon Beach scoort een 7.51 uit 10 op basis van 234 reviews.