7,5

227 reviews over Hotel Poseidon Beach in het Nederlands

Leuk en mooi Hotel. Zeker een aanrader

Richan van Mourik, 15-8-2017

Bij aankomst in het Hotel was mijn hotelkamer nog niet klaar voor gebruik. Dat was pas om half1 in de middag. Veder zijn daar de mensen van het Hotel erg vriendelijk en behulpzaam. Veder vond ik het eten in het Hotel prima tedoen en het was ook wel redelijk warm. Het Hotel ligt op een mooie locatie en direct bij het strand. Ik heb ook een Eiland Tour gedaan langs het super mooie Eiland Zakynthos (Echt een aanrader). 1 Tip als je deze Tour of een andere Tour wilt gaan doen raad ik Uw aan om dit tedoen bij lokaal bureau dat zit rechts aan het eind van de straat meteen aan de rechter kant daar is het namelijk veel Goedkoper. Er zijn genoeg lig bedjes bij het Zwembad en ook bij op het grasveld waar je ook prima kunt Zonnen. Soms moet je er wel snel erbij zijn als je een mooi plekje in de Zon wilt hebben. Voor de rest raad ik dit hotel wel aan. Ik was er vanaf Zaterdag t/m Zaterdag en het weer was maximaal 37 graden🌞
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

goed hotel

vivi, 12-8-2017

vriendelijke mensen, lekker eten maar wel veel lawaai door luidruchtige klanten(vooral engelse jongeren)
Gereisd familie in juli 2017

Wil niet naar huis!

Vd Voorde, 10-8-2017

Bij vroege aankomst, kamer was nog niet vrij, vriendelijk ontvangst gekregen. We kregen een all in bandje. Wezen ons de weg waar we de spullen konden laten en omkleden. En waar we konden eten. 13.00 uur kregen we de sleutel van de kamer met het allermooiste uitzicht. Kamer was prima. Badkamer is klein, maar functioneert prima. Het is wel wat gehorig, maar wij doen altjjd oordopjes in, dan heb je nergens last van.Drankjes, hapjes, ijs, snacks in overvloed, avondeten was prima met elke avond een Grieks gerecht. Elke middag en avond was er animatie. Ook voor kinderen. Ook een paar keer uit eten geweest. Eilandtour, schilpaddentocht, zwavel zee, bleu caves geweldig, zoveel te zien en te beleven. Maar je moet het wel zelf leuk maken. Met hittegolf Lucifer was je het beste af op een luchtbedje in het water. Bij de buren heerlijke koffie gedronken. Kortom, wij hebben het heerlijk gehad en wilden niet naar huis.
Gereisd familie in januari 2017

Prima vakantie gehad

Y.Jensma, 16-7-2017

Erg vriendelijk personeel.Eten was prima en overvloedig,was er iets leeg,dan werd er meteen een nieuwe schaal neergezet.Dat van eentonigheid in het eten( in voorgaande reviews) snap ik niet er waren juiste erg veel verschillende soorten en veel keuze.

Enige minpuntje voeding was het brood,dat was erg droog,maar kon geroosterd woorden dus ook geen probleem.

Bedje en parasol op het strand moet je betalen voor 6 euro per dag(dat is jammer)

Verder wat luidruchtige jongeren maar daar hebben wij niet veel last van gehad.

Kortom een aanrader.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Goed hotel maar niet voor herhaling vatbaar

Danny, 10-7-2017

Erg vriendelijk en service gericht personeel.

Hotel is voornamelijk gericht op Oost Europese gezinnen en jonge Engelsen.

Animatie is hier dan ook op ingesteld.

Eten is van redelijke kwaliteit maar eentoning.

Gereisd met partner in juli 2017

Lawaai!

Peter, 8-6-2017

Zeer gehorig hotel als je de pech hebt jongeren naast je te krijgen ben je de sigaar !

Hele nacht door geschreeuw op de gangen totaal geen toezicht !

Jammer want het heeft een perfecte ligging en een fijn strand!

Gereisd met partner in januari 2017

leuk voor herhaling vatbaar

Jos Vissenberg, 22-5-2017

Het personeel is zeer vriendelijk, maar er is geen handdoeken service
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Toffe vakantieplek! Maar seizoensafhankelijk.

Germaine de Groot, 10-5-2017

Wij hebben met een jong stel hier 10 dagen verbleven eind mei. Ontzettend genoten, personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is goed, maar zou nog iets meer afwisseling mogen zijn. In ruil daarvoor kan je ook prima uit eten bij de vele restaurants. De zee is eind mei al lekker, maar helemaal aan het eind van mei komen de jongeren en die zetten allemaal hun eigen muziek op aan het zwembad en vullen het zwembad. Dat is voor mensen die rust en gezelligheid zoeken echt minder fijn. De locatie ligt super en er zijn voldoende ligbedden op t grasveld bij het strand! Ook enthousiaste entertainment. Oh en vanaf t strand kan je de schildpadden soms zien bij zonsondergang, geeft toch die extra dimensie!
Gereisd met partner in mei 2016

Prima hotel, goede locatie

Maria, 11-3-2017

Zeer uitgebreid buffet, kleine kamers met klein balkon. Alles is wel goed schoon
Gereisd met vrienden in juli 2016

mooi eiland slecht hotel

emma de roode, 24-10-2016

prima ligging direct aan zee echter eten in hotel zeer eentonig en koud
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Poseidon Beach*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Poseidon Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Poseidon Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Poseidon Beach scoort een 7.5 uit 10 op basis van 229 reviews.