4,5

Onvoldoende

4 reviews over Appartement Pigi in het Nederlands

Nienke/Enrico, 28-10-2006

3 jaar geleden hier geweest, de verhalen komen ons ZEER bekend voor!Ook wij hadden last van muizen/ratten, onconfortabele bedden, slechte schoonmaak en een hostess die ons elke dag beterschap beloofde maar die er dus niet kwam. We hebben genoten van Zakynthos (en dit ook onze vakantie niet laten verpesten) maar Pigi?Nee dankje!En trouwens,na veel geklaag achteraf toch een aanzienlijk bedrag kunnen terugkrijgen:-)
    Gereisd anders in oktober 2006

FRH, 3-4-2006

Wij zijn hier sept 2003 geweest en dat was echt geen pretje. Ratten over het dak, appartement na noodweer ondergelopen met water(op de 1e etage!!!) en onze spullen werden gestolen door de schoonmaaksters. Dingen zoals deo afwasmiddel , dus de dagelijkse dingen. Vreemde lui.

Eigenaar kon alleen "Stay here zeggen".

Veel gezeurd bij de hostess, die verbetering beloofde, maar helaas.

Verder werd verteld dat het de jaren daarna beter zou worden bij hem, maar die indruk krijg ik niet na de verhalen te hebben gelezen.

Aan het eiland lag het niet wat dat was erg mooi. Strand viel wel tegen. Zelf eiland verkennen met de auto/scooter is het leukst.

Vakantie was niet in de soep gelopen, dankzij de vriendelijke mensen op het eiland(sommige uitgezonderd) en een leuk koppeltje die we hebben ontmoet in Pigi.

Nog een keer??

Zakhyntos-Ja

Pigi-NOOIT

Echte afrader

Gereisd anders in april 2006

Peter.S., 15-1-2005

Pigi is voor heel slecht bevallen het was er erg smerig, de keuken was vies de badkamer zag er ook niet uit. En we hebben last gehad van ratten op het plafond elke morgen om 5:00. We hebben geen gebruik kunnen maken van het balkon omdat wij de rattekeutels op de handdoeken hadden liggen. Het eiland is perfekt kan niet beter, ik denk niet dat het wat is voor gezinnen met kinderen. De omgeving is echt mooi en we hebben veel gezien van het eiland ga er zeker nog een keer heen. Maar NOOIT naar pigi.

Gereisd anders in januari 2005

lizze, 18-6-2004

Kleinschalig appartementen complex vlak bij het strand.kleine kamers.. erg oud en simpel , kasten vallen bijna uit elkaar.. vaak koud water als je boven zit(of geen water).schimmel op de muren.En nog steeds schoonmaaktster die om 8 uur 's ochtens herrie maken..

8 oude appartementen en 2 nieuwe..de nieuwe zijn beter.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pigi in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pigi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pigi scoort een 4.5 uit 10 op basis van 4 reviews.