Appartement Pavlos **

Pavlos
7,9

20 reviews over Appartement Pavlos in het Nederlands

Yentl, 25-12-2007

wij zijn twee jaar geleden naar Pavlos geweest. Van de buitenkant ziet het er erg gezellig uit, maar van de binnenkant is het een enorme domper. Het is erg minimalistisch. De wc wou niet goed doorspoelen, en als je wou douchen, had je iemand nodig die de douchekop vast kon houden. verder was het ook jammer dat je het balkon/terras met de buren moet delen. Zo heb je niet veel privacy. Ook was het erg gehorig.

verder is de ligging van het appartement wel goed. Je bent zo maar bij het strant. Ook de coctailbar die naast het appartementen complex zit is leuk. De man is echter wel erg opdringerig, wil continu dat je bij hem naar binnen komt.

Ik wil graag weer een keer naar zakynthos omdat het een erg mooi eiland is, maar Pavlos sla ik dan liever over. Ik heb dan liever een schoner appartement mét airco, waar ik dan maar wat meer voor moet betalen.

Gereisd met partner in december 2007

irene, 16-8-2006

in 2004 was ik daar, en hadden we het 3 kamerapp. echt enorm groot. ideaal als je met 2 stellen zou gaan. daaronder zat toen een autoverhuur, en een eettent, waarvan totaal geen overlast hebben gehad. en het enrome balkon niet te vergeten natuurlijk. heerlijke vakantie gehad
    Gereisd anders in augustus 2006

Ronald, 17-7-2006

Ik ben in de afgelopen paar jaren naar pavlos geweest. Het is een zeer rustige appartement en de eigenaresse en haar zoon zijn zeer vriendelijk en beleefd.

De ligging is perfect. Geen drukke straat of dronken mensen.

Het mooiste vind ik de mooie bloemen en planten en de wijngaard achter het appartement.

Zoals vele appartementen in griekenland is pavlos geen luxe appartement, maar het is te doen.

Gereisd anders in juli 2006

henk, 28-6-2006

Appt Pavlos

Appt Pavlos is een leuk appt, vooral de studios voor 2 personen. Liggen zeer gunstig met een mooie tuin en palmbomen en schaduw en bloemen.

De 3 kamer appt. liggen boven de karaoke bar dus dat zou wat geluidsoverlast kunnen geven,

maar in de studios nagenoeg geen last gehad.

De inrichting is sober, het wc raampje was kapot

dus veel muggenoverlast, een bus spray bracht

uitkomst. Tomaten en komkommers van de eigenarsesse gehad. Je kunt echter Pavlos niet meer boeken , jammer. We hadden het gehele complex tot onze beschikking, heerlijk rustig.

Wie van simpel en niet teveel eisen stelt en een

rustige vakantie houdt is Pavlos een aanrader.

Prima vkantie gehad. Periode juni 2006

Gereisd met partner in juni 2006

Maria, 23-6-2006

Als je een gezin hebt met kleine kinderen, boek dan nooit het 3 kamer appartement bij Pavlos!! Tenzij je kinderen na 24.00 gaan slapen. De karaokebar onder het appartement is een drama, het andere 3 kamer appt. heeft nog een balkon aan de achterkant; daar kun je nog vluchten. Het appt. is op zich prima, maar elke avond karaoke/bingo/live music met Engelsen op geluidsniveau dat je elkaar niet meer verstaat... Wij hebben het uitgeprocedeerd en ons geld teruggekregen. Moesten eerst tegen bijbetaling(!) een week wachten voor een ander alternatief op andere kant van het eiland.Was er heel verdrietig van want waren hard aan vakantie toe.
        Gereisd anders in juni 2006

Her Peperkamp, 14-6-2006

Wat een groot appartement. We zaten in de drie kamer appartement. De ruimte was zeer groot. Uitrusting van de keuken goed. Het appartement was schoon. We hebben prima gezeten in dit appartment. Het strand bevindt zich op ca. 150 meter lopen. Op het strand zijn vele gezellige restaurants (met name Mambo). Het grote nadeel is inderdaad dat het boven een karaoke bar is en dit is wel rumoerig (vandaar de 6 bij ligging). Tevens was de douche (warm water) niet echt top. Als je hier genoegen mee neemt dan is het echt een goede locatie om je vakantie te vertoeven.
          Gereisd anders in juni 2006

Her Peperkamp, 13-6-2006

Wat een groot appartement. We zaten in de drie kamer appartement. De ruimte was zeer groot. Uitrusting van de keuken goed. Het appartement was schoon. We hebben prima gezeten in dit appartment. Het grote nadeel is inderdaad dat het boven een karaoke bar is en dit is wel rumoerig. Tevens was de douche (warm water) niet echt top.

Gereisd familie in juni 2006

Roland, 30-1-2006

Ik ben al 3 x naar pavlos geweest en het is me zeer goed bevallen. Het appartement is simpel en schoon en de eigenaren zijn zeer vriendelijk.

De perfecte lokatie van flora en fauna en de heerlijke rust. is echt heel bijzonder.

Gereisd anders in januari 2006

Suzanne, 26-9-2005

Zeer ruim 3 kamerappt vlakbij strand en zwembad (Denise Beach paar keer gebruikt). MAAR: miezerig straaltje als je (lauw)warm wilde douchen/badderen. En dan het toppunt van ergernis: op begane grond de cocktailbar Poppy met 3-4 keer per week karaoke/bingo/tvquiz-avond met dermate veel herrie dat slapen tot middernacht ONMOGELIJK was en veelal bleef het tot 2-3 uur 's nachts erg rumoerig a.g.v. dronken britten. Touroperator verzuimt dit te melden bij het boeken en de reisleidster verwijst ten onrechte naar het reisburo. Geen enkele nacht normaal geslapen dus. Ga hier dus niet heen als je toe bent aan rustige nachten tijdens je vakantie! De studio's waren in een gebouw ernaast, de herrie zal daar ongetwijfeld iets minder zijn maar nog steeds goed hoorbaar.
              Gereisd anders in september 2005

Joyce en Bas, 14-8-2005

We zijn hier in 2001 geweest.geweldig!

het was onze leukste vakantie ooit!was wel behelpen met douchen( weinig en koud water) en bedden met uitstekende spiralen! maar daar is misschien het aantal sterren en prijs ook naar? lekker dichtbij het strand en toch rustig.we hadden 1-kamer hoekapp. met zeezicht.Lekker balkon en ook heel leuk als je goede buren naast je hebt anders weinig privacy.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pavlos in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pavlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pavlos scoort een 7.85 uit 10 op basis van 20 reviews.