Appartement Nicolas

Nicolas
7,1

10 reviews over Appartement Nicolas in het Nederlands

debbie, 2-10-2007

Wat een rot appartement, de veren komen bijna uit de bedden en slaap je dus niet. De eerste dag bleef het toilet doorlopen, dus wij naar hotel Canadian waar je het moet melden. De tweede dag liep de douche niet door en stond het hele appartement blank het liep onder de voordeur naar buiten. De derde dag liep weer het toilet weer niet door en de vierde dag hadden we geen water voor heel wat uren. Ik ga er nooit meer zitten al krijg ik er geld op toe. Over de schoonmaak heb ik niet veel te klagen. We hebben van de 8 dagen maar 1 keer geen schone gehad, dus dat viel mee. Kortom...ga er niet heen.
Gereisd met vrienden in oktober 2007

fam. vester, 20-8-2007

wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op laganas.door alle verhalen op deze site,hadden we spijt dat we nicolas geboekt hadden,maar wat viel het ons mee redelijk appartement,goede schoonmaak,iedere dag schone handdoeken,(de vuile wel op de grond gooien)iedere dag werd het bed opgemaakt helaas wat problemen met de douche en afvoer.strand/winkels/zwembad alles binnen handbereik voor herhaling vatbaar
Gereisd familie in augustus 2007

richella en ron, 7-6-2007

wij zijn er vorig jaar geweest,ligging is echt super,he appartement werd goed schoon gehouden, de airco werkte prima.

alleen de handoeken werden niet vaak vernieuwd dat was het einige min puntje voor de rest hebben wij een geweldige vakantie gehad

Gereisd anders in juni 2007

Andre en Sonja, 23-5-2007

De ligging is perfect, nu was het vrij rustig dit schijnt in het hoog seizoen wel anders te zijn. Themis en Lily van het restaurantje onder het complex heele aardige mensen. Voor de rest gezellige restaurantjes en alles idd op loopafstand. Vergeet geen handoeken mee te nemen want wij hebben 1 x schoone gehad in een week tijd. Dit hadden wij al van andere gelezen dus wij waren voorbereid.
        Gereisd anders in mei 2007

A Varkevisser, 17-9-2006

Na het bezoeken van diverse app. op verschillende

eilanden, krijgt Nicolas van ons zeker een 8, werd

dan misschien niet altijd dagelijks gesopt, maar alles zag er toch prima uit....vergeet niet dat je dan

ook niet al te veel betaald voor je verblijf!!!

Verder zouden ze die Engelse jeugd moeten boycotten, die verpesten de vakantie voor heel veel mensen, met hun gezuip en geschreeuw..is

echt zonde, want Zakinthos is zo,n mooi eiland, met

prachtige stranden..maar het lijkt of zij het eiland als hun eigendom zijn gaan zien...jammer heel jammer, is niet makkelijk terug te draaien voor de

Griekse bevolking..

Astrid en Wim

Gereisd met vrienden in augustus 2006

Miranda, 14-8-2006

Ik ben in eind juli voor de 2e keer in korte tijd in Laganas geweest. Dit keer zat ik in appartementen complex Nicolas.

Deze werd goed schoongehouden, en indien je iets vroeg was niets teveel. 2x per week schone handdoeken, vindt ik iewat te weing verder alles perfekt.

Gereisd anders in augustus 2006

Fam van Bezel, 23-7-2006

Wij komen net terug van een heerlijke vakantie op Zakynthos. Wij waren erg te spreken over met name het IEDERE dag schoonmaken en iedere dag schone handdoeken. Ontzettend schoon dus. Jammer dat er door de vele ( asociale ) Engelsen in hotel Vossos een aantal van ons slecht heeft geslapen vanwege geluidsoverlast. Eigenaar van Vossos heeft ons verzekerd dat het contract met de Engelse operator niet wordt verlengd. Politie moest er een aantal keren aan te pas komen. Wat een tuig! Afstand tot strand en restaurants is perfect! Mijd het Anastasia hotel/ restaurant en zonnebeddengedeelte op het strand. Niet vriendelijk en prijs is volstrekt willekeurig. 200 m naar rechts lopen en je hebt een heerlijke stranddag bij vriendelijke mensen en heerlijke fruitsaade.
            Gereisd anders in juli 2006

Schipper, 9-5-2006

Ik ben reisagent en zou deze accomodatie zeker niet aanbevelen, wat slecht.

Vies en nooit schoongemaakte appartementen, veel betalen voor een slecht werkende airco, onaardige eigenaar en zeker niet hulpvaardig.

De appartementen zijn wel ruim en liggen goed ten op zichte van het strand.

De eigenaar van het naast gelegen complex was wel super hulpvaardig (waar je mag zwemmen).

Duur betalen voor weinig service!!!!

Gereisd anders in mei 2006

Robert en Wendy, 29-6-2005

Wij hadden een tweekamer-appartement, klein en sober maar wel netjes. Wel kraakbedden.

Behalve het legen van de vuilnisbakjes en incidenteel een keer vegen, hebben we niet gemerkt dat er schoongemaakt is. Handdoeken verwisselen gebeurde onregelmatig, eerst de halve week niet en daarna drie keer binnen een paar dagen (zeker omdat de fooi in zicht kwam). Niet dat het vies was, hoor. Wij hebben het er uitstekend naar onze zin gehad.

De dame die de schoonmaak en ontvangst verzorgt, spreekt geen Engels maar is wel zeer vriendelijk. Wel moet je maar afwachten of ze voor het complex staat als je aankomt, er is namelijk geen receptie.

Ligging is perfect: net uit de drukte, maar wel alles op loopafstand.

Gereisd anders in juni 2005

Madeleine, Sander en Amber, 3-2-2004

Wij zijn aug 2003 geweest. Ruim app. Werd goed schoongehouden, Airco wel duur. Het zwembad was niet altijd even schoon, maar daar werd dan wel snel weer aan gewerkt.

Tip. de boodschappen zijn een paar honderd meter verderop stukken goedkoper als in de market bij het app. Lanagas zelf is ontzettend leuk gezelling, mooi strand en ruime keuze aan restaurants. Aanrader: huur een auto/ jeep (aan de overkant van het app. complec). Het eiland is heel geschikt om zo te verkennen

Gereisd anders in februari 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Nicolas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nicolas in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nicolas scoort een 7.1 uit 10 op basis van 10 reviews.