Appartement Nemesis

Nemesis

4 reviews over Appartement Nemesis in het Nederlands

Ron en Susanne, 14-5-2007

Prima appartement!

Wij hebben er vorig jaar van 22-05 t/m 03-06 gezeten en hebben het heel goed gehad.

Zwembad was rustig.

Lekker dicht bij het strand.

Gereisd anders in mei 2007

Keke, 20-12-2006

Afgelopen zomer hier geweest. Groot appartement. Leuk zwembad. Aardig personeel. Dicht bij zee (mooi zandstrand) en de restaurants en de winkels. Helemaal top.
      Gereisd anders in december 2006

Michael & Joyce, 26-9-2006

Nemesis is een perfect appartement! Het strand is inderdaad maar 80 meter via een snel weggetje te bereiken van het appartement. En is ook maar 5 á 10 minuten lopen naar de Main Road van Laganas waar de leuke barretjes/disco's, restaurantjes en winkeltjes zitten. De service is goed. Het is echt een schoon en net appartement. Er werken ook hele leuke en vriendelijke mensen bij het appartement, bar en supermarkt! We hebben ze zelfs nog wat Nederlands bijgeleerd! Het eten is goed en lekker bij de bar! Het zwembad is inderdaad niet groot en het water is ook wel erg koud. Het zeewater was lekkerder. Maar je kunt er wel lekker liggen en er even induiken als je een keer geen zin hebt om naar het strand te gaan of zo. We hebben er echt een heerlijke vakantie gehad. Het was gewoon super!!
        Gereisd anders in september 2006

Fred, Jo en de kids, 21-9-2006

Wij hebben van 15 t/m 29 juli een fantastische tijd gehad. Alles zag er keurig netjes en schoon uit. Groot appartement en er werd minimaal 3 keer per week bedden verschoond. Het zwembad is niet erg groot maar wel schoon.

Bij het complex is ook nog een supermarkt aanwezig met zeer vriendelijk personeel. Het appartemant ligt op 10 minuten loopafstand van de hoofdstraat en dicht bij allerlei hele goede restaurants. Via een pad recht tegenover het complex kom je na ongeveer 80 meter op het strand. Wij vonden dit strand het mooiste gedeelte van Laganas. Hier kwamen geen auto's op het strand en een bootje huren om schildpadden te spotten maakt het helemaal compleet. Wij hebben ze gezien en zelfs ook dolfijnen. Kortom een prima vakantie en het appartement is een aanrader voor diegene die naar Laganas wil.

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nemesis in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nemesis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nemesis scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.