Hotel Mediterranean Beach Resort *****

Hotel Mediterranean Beach Resort
Mediterranean Beach Resort
8,1

67 reviews over Hotel Mediterranean Beach Resort in het Nederlands

Zeer mooie ligging, maar kil hotel

René, 21-7-2017

Ligging is zeer mooi, direct aan km's lang strand, vlak bij centrum, maar toch rustig. Hotel is kil, heeft geen uitstraling, wat je van Griekenland gewend bent. Personeel straalt niets uit. Ontbijt zelf is goed. De ontbijtruimte is bedroevend. Op tweede verdieping: ongezellige kale ruimte met kleine ramen, waar ook nog rolgordijnen voor zitten. Hier is ook 's avonds diner, wat ik niemand aan zou raden, in zo'n ruimte. Zeker niet, omdat er voldoende restaurants direct aan het strand zijn op 100 mrt afstand waar je heerlijk en gevarieerd kunt eten.Ontbijt is slechts vanaf 7.30 uur en zeker niet eerder. Wel vroeg ontbijt mogelijk aan de bar: twee kleine crackers, plakje cake, twee koekjes en 2 broodpinnetjes met schaaltje jam. Zeer karig. Kamers op begane grond zeer donker,met zeer kleine ramen. Op terras geen privacy. Begane grond met zeezicht (wat niet heus is): pal aan zwembad. 'S avonds is er niets te doen. Poolbar is om 18.00 uur gesloten.
Gereisd met partner in juni 2017

Goed Hotel,gezien prijs en kwaliteit

Willy, 5-10-2016

lekker ontbijt,diner was goed verzorgd en wat douche betreft gewoon de douche knop open draaien,had je een flinke straal.Kamer vond ik wat minder was donker
Gereisd met partner in september 2016

Mooi hotel, prachtige locatie

Karin, 19-9-2016

Prima hotel alleen geen 4,5/5 sterren waard. Receptie dames erg vriendelijk en 1 dame spreekt nederlands. Kamers zijn schoon en netjes, wel wat gedateerd echt grieks. Wel na ons inziens het mooiste hotel qua locatie en service. Handoeken service en kluissleutel met borg. Wifi prima en gratis. Zwembad niet heel groot maar voldoende, Eten bij het zwembad erg lekker. Strand en zee vlak voor het hotel mooi schoon, totdat er een storm kwam toen veel zeewier maar na een paar dagen werd alles weer opgeruimd. Enige minpunt vonden wij het avond eten. Erg eentonig, niet smaakvol en erg saai . Eetzaal op de 2e verdieping. Saaie, bijna kantine achtige ruimte. En.... wat wij heel erg vervelend vonden dat er geen mogelijkheid is om buiten te kunnen eten. Voor zowel het ontbijt als avondeten.
Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mediterranean Beach Resort bij:

Goed hotel met een heerlijk strand.

Ria, 14-9-2016

Prima hotel,mooie ruime en schone kamer.Douchen in het bad met klein straaltje water, wat dan weer koud en warm is,is wat minder. Ontbijt ,soep,voorgerecht en toetje goed, maar hoofdgerecht teveel italiaans en verder niet veel keus,maar wat er ligt is goed. Heerlijk zwembad met uitstekende poolbar voor eten en drinken. Prachtig zandstrand met veel restaurantjes en barretjes. In het hotel s'avonds niks te doen en geen sfeer.Vriendelijk personeel.Het hotel ligt op ong. 200 m. van de drukte van Laganas, geen last van. Heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met partner in september 2016

Mooi en schoon hotel

Noortje, 25-8-2016

Het hotel is erg mooi. Ruime en schone kamers! De badkamer is helaas wat minder. De douche (in het bad) geeft niet veel water. Ook veranderd het water steeds van temperatuur. Bij ons in de kamer konden we geen gebruik maken van het bad. Want de hoeveelheid water kon de afvoer niet aan.... De complete badkamer + gang van het hotel kwam vol te liggen met water. We moesten het water maar een beetje tegen houden met handdoeken vertelde ze ons bij de receptie... Dat noem ik geen service! Wat wij ook jammer vonden is de openingstijd van de poolbar (11 tot 6). Bij missen van het ontbijt kun je pas laat bij de poolbar terecht en juist 's avonds is het gezellig om nog even wat te kunnen drinken.

De ligging van het hotel is perfect. Recht aan het strand en restaurantjes op loopafstand. Het zwembad is ook mooi. Altijd wel een bedje vrij. Kortom: mooi en schoon hotel met een perfecte ligging. Aan sfeer en service ontbrak het soms. Die hebben we opgezocht bij andere plekken ;)

Gereisd met partner in augustus 2016

Uitstekend hotel

Maarten, 10-8-2016

Erg mooi hotel. Nette kamers, die erg goed en netjes worden schoongemaakt. De airco werkt erg goed, dus de kamer was lekker koel. Leuk balkon om ’s avonds als het is afgekoeld te zitten. Verbeterpunt is de douche: douchen in het ligbad en de temperatuur/hoeveelheid water was niet geweldig. Erg vriendelijke service in de receptie en het restaurant. Ontbijt en avondeten waren prime en uitgebreid, maar kwalitatief niet altijd 5-sterren waard. Zwembad was erg mooi, voldoende ligbedden zowel in de zon als in de schaduw. Het eten en drinken bij de poolbar was echt heerlijk! Hotel ligt in het rustige gedeelte van Laganas, geen last gehad van dronken jongeren. Heerlijke 9-daagse vakantie gehad, en het hotel is een absolute aanrader voor iedereen die op vakantie naar Zakynthos gaat!
Gereisd met partner in augustus 2016

Supermooi hotel

Sandra, 29-6-2016

Enorm naar onze zin gehad! Kamers zijn ruim en schoon en er komt 2 x per een schoonmaakster.Eten vonden wij prima en gevarieerd en de bediening was erg vriendelijk..Laganas is een stad voor jongelui met veel disco's,clubs en bars maar in dit hotel merk je daar niks van..heerlijk rustig ook s'nachts..Ook complimenten voor Sonia de nederlandse receptioniste!! Altijd in voor een gezellig praatje,regelt een autootje voor je en helpt je graag met alles!
Gereisd met partner in juni 2016

Helaas... zeker geen 5 sterren hotel

almo, 28-6-2016

Ligging perfect! Kamers ok, maar bij aankomst rook het er zeer vermuft, zeker de nachtkastjes. Wat onderhoud van het hotel betreft is het zijn 5 sterren waard.

Maar het eten is dat zeker niet waard. Ontbijt : geen krokante broodjes, geen afwisseling. Een grote schotel met voorgesneden brood dat tegen 9 uur bijna beschuit was! Afschuwelijk fruitsap (of beter gekleurd water). Geen enkele keer een glaasje schuimwijn!

Het diner : te goedkoop vlees en waardeloze vis (enkele keren de kleinste maat sardientjes was dan nog het beste). Show cooking is een lachertje : gewoon een brok vlees uit de keuken versneden. 1 keer pasta met tonijn... uit blik?! Voorgerechtenbuffet geen enkele afwisseling. Zeer beperkt dessertbuffet, ook al zonder enige afwisseling. De soep was dan weer wel lekker vers!

Neen, we hebben al heel vaak een 4-sterrenhotel gehad waarbij het eten super was!

Gereisd met partner in juni 2016

Top locatie

Chantal Vroegop, 1-5-2016

Dichtbij de drukke strip van laganas maar ver genoeg om lekker met zijn 2'en te genieten. Heerlijk strandtentje om de hoek met goed eten. Als je een accommodatie zoekt die dichtbij het uitgaansleven is maar wel ver genoeg om van de rust te genieten zit je hier goed. Geweldig uitzicht en je hotel zit praktisch aan het strand. Heerlijk on te relaxen en in de avond lekker genieten met zijn 2'en op het strand of lopend naar de strip
Gereisd met partner in augustus 2015

Uitstekend hotel met goede ligging

Ingrid, 20-9-2015

Mooie kamers, goede schoonmaak, goed ontbijt, fijne ligging direct aan zee. Vlakbij centrum, maar toch erg rustig. Het is ons dus uitstekend bevallen en Zakynthos is erg mooi.
Gereisd met partner in september 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mediterranean Beach Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach Resort in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mediterranean Beach Resort scoort een 8.12 uit 10 op basis van 71 reviews.