Appartement Karras ***

7,5

8 reviews over Appartement Karras in het Nederlands

Jammer zoveel Engelse/Ierse jongeren

Ingrid Ludlage, 4-8-2009

Wij zijn net terug en verbleven 13 dgn in Appartement Karras. Het appartement was schoon, alleen wat weinig keukengerei, vriendelijk personeel. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met als nadeel dat er inderdaad veel Engelsen/Ierse jongeren in het appartement verblijven! Zij komen aan het eind van de middag op gang, gaan rond 1.00 uur middernacht op pad en komen om 6.00 uur weer terug. Allemaal niet zo erg als ze eventueel ook rekening zouden houden met andere gasten! Maar ja jong en drank! Dit vond ik inderdaad wel jammer maar al met al heeft dat onze vakantie niet verpest. Maar als je echt voor rust gaat en geen herrie wilt dan is dit appartement geen aanrader maar als je wel van een beetje sfeer houd dan zie ik geen probleem!
Gereisd met partner in augustus 2009

Je kunt zomaar een schildpad tegenkomen

Sheila van de Weerd, 7-7-2009

Mijn vriend en ik waren hier in Zomer 2008. We hebben hier een heerlijke vakantie van 15 dagen gehad. Het appartement was niet super groot, maar dat is niet nodig als je hier alleen komt om te douchen en slapen. Er werd elke dag schoongemaakt en soms deden ze zelfs je afwas! Het personeel is dan ook erg vriendelijk. Het zwembad vonden we zelf niet zo'n succes omdat er ongelofelijk veel Engelsen zijn. In het zwembad bij de buren is echter goed vertoeven. Het strand is dichtbij en erg mooi. In het centrum zijn ook veel leuke barretjes dus ook 's avonds kun je je goed vermaken. Een echte aanrader is om een paar duikbrillen te kopen en een flink stuk de zee in te zwemmen. Je kunt zomaar een schildpad tegenkomen en dat is écht geweldig! Kom je voor de rust zou ik iets anders opzoeken, maar houd je van wat barretjes en gezelligheid is het zeker een aanrader. De engelsen moet je gewoon negeren. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad!
Gereisd met partner in juli 2008

wie zijn je buren!

zandbergen, 5-9-2008

wij zaten in een apart bijgebouw (irene) genoemd.

In dit gebouw waren gelukkig maar 6 kamers waardoor het er lekker rustig was.

In het hoofd "hotel" zaten veel luidruchtige engelse.

Appartement was ruim voor griekse begrippen en prachtig balkon! Ook werd het goed schoon gehouden.

Als je naar laganas gaat ontkom je niet aan de engelse... en zij maken lawaai....

leuk eiland!

Gereisd met partner in augustus 2008

Leuk maar gehorig appartement

Lisette, 4-8-2008

Als je een rustige vakantie wil. Zou ik niet naar dit appartement gaan. Er komen hier heel veel jonge Engelsen die voor 's avonds en 's nachts voor veel overlast zorgen.
    Gereisd met vrienden in juli 2008

Mooi hotel wanneer je engels bent

Sabine, 27-7-2008

Wij zijn net terug van een vakantie in Karras hotel Laganas. Wij hebben een verschrikkelijke vakantie gehad met veel ellende. Foto's komen niet overeen met de werkelijkheid kamers niet schoon, weinig serviesgoed/pannen. Ongedierte in de kamers. Wij hebben 2 weken lang niet kunnen slapen door het engelse feestje in de kamers. Erg leuk hotel wanneer je het 's nachts niet nodig vind om te slapen. Voor je rust en de gezelligheid ga hier niet naar toe! 10x erger dan Salou!!
    Gereisd anders in juli 2008

Uitstekende rustige ligging!

Patrick, 15-7-2008

3 weken hiero geweest in juni-juli 2008!

Goed :

- uitstekende rustige ligging in laganas aan een rustige weg

- erg schone ruime appartementen

- goeie en vriendelijke service

- heerlijk groot zwembad met altijd voldoende ligbedden

Minder:

- zit vol met britten en vooral ieren.

wij hadden een benedenappartement en werden elke nacht wakker van die zatlappen bovenons die om 4 a 5 uur thuiskwamen rollen

- naar onze mening absoluut geen familieapp behalve dan voor de prijs

er zit namelijk vrijwel alleen maar britse/ierse jeugd

al met al wel een echte aanrader voor stelletjes en voor de jeugd

en voor de prijs ook voor gezinnetjes

Gereisd met partner in juli 2008

App. Karras 2008

Fiona, 8-7-2008

We zijn net terug uit Grieknland. Appartement Karras is echt een aanrader. Het appartement dat wij hadden was zeer ruim en schoon. Wij hadden een lang smal balkon, maar ruim genoeg en..... wij hadden uitzicht op het zwemdbad. Dit was ideaal als wij nog een bakje koffie namen en de kids al een duik konden nemen. Alleen was ons keukentje slecht gevuld, 1 pan zonder deksel & 1 koekenpan, verder wat bestek, borden vergiet en... dat was het ongeveer. Ik vond dit op zich niet een probleem, hoefde ik niet te koken!!! Het zwembad werd héél goed schoongemaakt en het personeel was erg vriendelijk. Dus een echte aanrader. (boekbaar via Hotelplan).
    Gereisd familie in juli 2008

Marco en Joyce, 1-1-2005

Wij zijn hier in 2001 geweest als zgn.last minute. Geweldig appt., heel groot met twee balkons, aardig personeel mn Petulia die gek was op onze dochter van 7 weken! Centrale ligging, niet in de drukte maar wel op te zoeken natuurlijk, mooi eiland wat zeker met de auto of scooter bekeken moet worden! Wel erg op engelsen gericht allemaal. Jammer dat we Karras niet meer in de reisgidsen tegenkomen.
      Gereisd anders in januari 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Karras bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Karras in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Karras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Karras scoort een 7.5 uit 10 op basis van 8 reviews.