Hotel Janno Beach ***

Janno Beach
8,7

33 tips over Janno Beach

rino, 8-6-2017
Huur voor een paar dagen een auto of scooter om het leuke eiland te bekijken
Ap en Joke, 25-9-2016
Als je het eiland wil gaan verkennen zorg dan voor een plattegrond met Griekse benamingen. De plaatsnaamborden zijn veelal in het binnenland in het Grieks.
Angelique, 12-6-2016

Huur een auto bij Eurohire en ga lekker touren.

Wij zijn in Kampi, Limnionas geweest, de zonsondergang in Keri bekeken en van boven naar het scheepswrak gekeken.

Heel gaaf om te doen.

Huur een waterfiets voor € 10,00 per uur en ga lekker het water op. Je kunt ook heel makkelijk turtles spotten op deze manier.

Neem ook snorkels mee, zodat je lekker kunt snorkelen.

esmeejong, 26-7-2015
Huur een motorboot bij het naastgelegen verhuurbedrijfje op het strand en bezoek turtle-island. Erg gaaf!
Anniek, 2-6-2015
De restaurants waar wij heerlijk gegeten hebben zijn: Panos, Jimmy's Place, mr Dallas eet Greek en de Sizzle bang grill. We zijn vanuit Lagans naar Agios Sostis gelopen om bij El Greco te eten. Toen we echter met de huurauto wilden gaan konden we het niet meer vinden, want de bewegwijzering was erg slecht. Je kan dit dus beter te voet doen vanuit Laganas. We hebben in twee dagen het eiland rondgereden, ik zou iedereen aanraden om het mooi eiland per auto te gaan verkennen. Er valt genoeg te zien
Jeannette, 1-6-2015
Huur een auto en verken het prachtige Zakynthos!

Ramon, 3-5-2015
paardrijden, speedboot huren
dvisch, 1-10-2014
Als je van Griekse avonden houdt, ga dan vooral eens naar restaurant Giannis (vijf minuten lopen). Wil je eens een keer wat anders dan Grieks eten, ga dan naar Balsamico. Enkele euro's duurder dan de naastgelegen Grieken, maar net iets meer verzorgd en met een heerlijke kaart.
Marjan de Haas-Weijers, 19-9-2014

Ga lekker eten bij de poolbar van Janno Beach Hotel. Andere goede restaurants zijn Tasos en Avanti

De mooie baaientocht en de Kaiki boottocht zijn fantastische excursies

Ronald, 23-7-2014

Gebruik deze accommodatie niet alleen voor de logies !! Maar zeker ook voor de lunch/diner !!!

Aanrader is de frappe met een bolletje ijs.