476 reviews over Hotel Galaxy in het Nederlands

Voelde direct als thuis!

Familie van Beersum, 18-8-2017

Ze zijn altijd vriendelijk, goed eten, schone kamers!

Dit is nu ons 3de jaar. En volgend jaar komen we zeker terug! We hebben de familie nu ook mogen leren kennen. Het zijn lieve warme mensen.

De hotel kamers zijn keurig schoon. Eten is goed, soms misschien iets meer variatie, maar wat warm is is warm en wat koud is is koud zoals het zou moeten!

Zeker een aanbeveling voor mensen met kinderen. En ook met kleine kinderen. Zee loopt heel erg gelijk matig af en er is bijna geen stroming waardoor het niet echt gevaarlijk is voor de kinderen.

Gereisd familie in augustus 2017

Zeer geslaagde vakantie op resort Hotel Galaxy

Fam Verhulst, 30-7-2017

Hotel was zeer netjes met een mooie aangelegde tuin. Direct aan het prachtige strand van Laganas. Opvallend langzaam aflopende zee die zeer helder was en geen vervuiling had. Onze Sup. Suite was een voortreffelijke kamer met 2 ruime slaapkamers, goed voor 4 volwassenen. Voor trips en excursies hebben we veel goede informatie bij een travel bureau gehad. ( ca. 150m ) van het Hotel en Nederlandse eigenaresse, wat zeer handig is. Eten en drinken was zeer goed en ook de buffetten voor iedereen wat te vinden. ook voldoende variatie gedurende ons verblijf van 13 dagen.
Gereisd familie in juli 2017
Accommodatie-eigenaar

Dear fam. Verhulst,

Thank you for the candid and refreshing review left on our Zoover page recognizing the important attributes of the hotel.

We are happy that you commented especially on the high quality of the culinary, Highest quality of food and beverage is one of the main objectives at Best Western Galaxy Hotel.

It is our goal for each guest to have a memorable experience.

It’s always a pleasure to welcome you and we hope to see you in the near future.

Warm regards,

Best Western Galaxy Hotel Team

Prima

K, 30-9-2015

Heerlijke vakantie gehad ligging is top! Kamers klein maar redelijk netjes. Eten was boven verwachting goed vooral s'avonds. Helaas is onze zoon de laatste dag ziek geworden en bleek salmonella opgelopen te hebben.
Gereisd familie in september 2015

Salmonella opgelopen

Inge, 4-9-2015

Dit hotel heeft geen goede hygiene en wil met dit bericht alle mensen waarschuwen voor de salmonella bacterie die wij helaas hebben moeten oplopen in het Galaxyhotel. Ons zoontje van 2 jaar werd opgenomen thuis in het ziekenhuis in kritieke toestand, voor uitdroging, hield niets binnen na het verblijf in dit hotel! We zijn allen nog zeer aangedaan.

Prima hotel

Geert-Jan, 31-8-2015

Net terug uit Zakinthos, wij hebben een geweldige vakantie gehad, Galaxy is een mooi en modern hotel met een nette kamer met wel harde bedden en een prachtige ligging direct aan de zee.

Het personeel was vriendelijk en het eten was goed en gevarieerd. Ik heb zelf ook 1 week buikgriep gehad (net als veel andere gasten) al vraag ik me af of dit wel door het eten komt!

Het strand en de zee waren geweldig en de zwembaden waren goed.

De animatie was ver onder de maat,

De laatste week van augustus was de miniclub zelfs gesloten en lagen de meisjes van het animatieteam te relaxen aan de zee of in het zwembad omdat er volgens hun te weinig Nederlandse kinderen in het hotel waren!

In het begin van onze vakantie was er overal gratis Wifi, maar na 2 dagen was er alleen nog ontvangst in de lobby, ik heb dit een paar keer gemeld, maar dat probleem hebben ze niet meer opgelost!

Al met al zou ik zo weer terug gaan!

prima hotel

viviane, 30-8-2015

Wij vinden het een super hotel, vriendelijk personeel, lekker eten( ik vraag mij af wat die mensen thuis alle dagen eten als ze het eten van Galaxy niet lekker vinden).

Altijd heel netjes gepoetste kamers,Is er een probleempje dan moet je het aan receptie melden en 1 uur later is het al in orde.

We kunnen het weten we gaan er nu in september voor onze 9de keer terug, gelkens met virienden en familie die even enthousiast zijn als wij.

Gereisd familie in juli 2015

Nooit weer!

Ine, 29-8-2015

Enige pluspunt is de ligging!

Hygiene liet zeer te wensen over!!!

Wij zijn allen zeer ziek geworden, ons kindje van net twee is zo ernstig ziek geworden, dat hij net niet aan de sondevoeding heeft gehoeven, Hij heeft al een week heel veel last van braken en diarree , de kinderarts in het ziekenhuis, heeft hem onder haar hoede genomen.

Dus alle diegene die als beoordeling erop zetten dat het eten geweldig was, die hebben niet het horror scenario van ons meegemaakt! Dit zal echt wel aan achterstallig hygiene en voedings bacteriën gelegen hebben, we zijn alle drie ziek geworden en zijn helemaal niet goed opgevangen door het personeel, omdat alle kamers bezet waren, moesten we gewoon met een heel ziek kindje tot smiddags in de hete zo'n verblijven, en hebben we betaald voor een kamer in het naastgelegen hotel, die gelukkig heel erg goed schoon was!

Dus eens maar nooit meer naar dit hotel!!

Bedankt!!! Hotel Galaxy!!

Gereisd familie in augustus 2015

Mooi gelegen, hygiëne kan beter

Manon, 28-8-2015

Ook wij hebben allen Zakynthos zirk verlaten. Onze dochter werd de dag voor vertrek ziek,hierdoor hebben wij ons verblijf noodgedwongen met 3 dagen moeten verlengen omdat ze opgenomen is geweest in een (horror) ziekenhuis. de hygiëne op de openbare toiletten kan beter. En een ijsschep bij dergelijke temperaturen in een bakje vies water kan niet. We hadden de familiesuite.Ideaal met kleine kinderen die apart kunnen slapen.2 hotelkamers met tussendeur en 2 badkamers,waarvan 1 met douche en 1 met bad.Schoonmaak kan beter.Elke dag schone handdoeken en beddengoed, op de kamers wordt niet gepoetst. De gangen zijn erg gehorig. Ligging is mooi. Recht aan het strand en op mooie afstand van de centrum. Hier ben je zo en heb je totaal geen last van. Jammer dat er vanuit het hotel weinig georganiseerd wordt. kids Club was niet zo actief, mede door einde seizoen. Personeel is geweldig! Deden moeite voor ons, zeker de laatste dag toen we niet op de kamer konden blijven met onze zieke dochter!

Nooit meer

Jasper, 26-8-2015

We zijn net terug van het galaxyhotel. Allen zeer ziek geworden van het eten en drinken. Nu nog allemaal aan de diarree en buikkrampen. Drinken uit een tapsysteem, ijsjes scheppen uit bakken, goedkoop en makkelijk in onze ogen maar daarom zijn wij ook ziek denken we. Hotelkamers waren niet schoon, spinnenwebben in de badkamer en mieren in de koelkast. Douchedeur beschimmeld! Ons dochtertje kreeg een campingbedje zonder matras, lag op een houten plank. We hebben een fijne vakantie gehad aan de zee en zwembad, wat overigens wel goed werd onderhouden. Maar het hotel en eten, was teleurstellend! Geen aanrader is het galaxyhotel! Het hotel er naast 5 sterren wel een aanrader, en maar 30 euro per dag!

Fijn, schoon, heerlijke vakantie

P, 3-8-2015

Geen massaal all inclusive hotel, heerlijk!

Drukte van Laganas op 5 minuten lopen.

Zwembad prima! Strand voor de deur. Kamers schoon.

Eten goed. Wat wil je nog meer.

Gereisd familie in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Galaxy*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Galaxy scoort een 7.95 uit 10 op basis van 477 reviews.