Beoordelingen Hotel Galaxy***

Galaxy***
458 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Galaxy***
Laganas, GR-29100, Laganas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy*** in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Galaxy scoort een 8,1 uit 10, op basis van 458 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy*** in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Galaxy*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 358 vakantiefoto's van Hotel Galaxy*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Galaxy*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zakynthos. Vergelijk Hotel Galaxy*** met andere accommodaties in Laganas.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,8
8,6
10,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juni 2014
"Fijn familiehotel!"vertalen
rene_son
5,0
10,0

16-06-2014 Hotel Galaxy is prima aan te bevelen als familiehotel met kinderen. Goede service, zeer service-/klantgericht personeel, prima kamers (de familiekamer is 1 kamer; de familiesuite bestaat uit 2 kamers!), prima buffet, fijn zwembad (oplopend van 80 cm tot ca 2.85m). Het hotel ligt direct aan het strand, tot wel 50m is dit ondiep. Gelegen aan het 'Lloret de Mar' van Zykonthos; het uitgaansgebied met veel bars, kroegen, discotheken maar daar heb je geen hinder van; jammer dat er geen leuke winkeltjes in de buurt zijn. Wel veel supermarktjes. Tijdens het voorseizoen is er geen animatie. Op de 4e etage bevindt zich een prachtig dakterras met mooi uitzicht op zee. Middagsnacks zijn beperkt. Niet inclusief zijn de badlakens, (1,- per laken per dag), kluisje op de kamer en airco (6,- per dag).

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Hotel ligt mooi!"vertalen
lmklasen
8,0

27-09-2013 Prima Hotel, ligt super mooi uitzicht over zee. Kamers (suite) was prima met groot balkon, schoonmaak goed. Eten goed, niet te uitgebreid, drinken was echt slecht, volgens ons alles aangelengt met water hotel blijkt ook geen 4 sterren maar drie sterren te zijn. Wifi slecht ook al betaal je. De laatste dagen erg veel oostblok mensen en die zijn toch wel erg aanwezig. Omgeving prima, auto gehuurd en veel gezien. Evengoed prima vakantie.

met partner, Sept. 2013
"Goed hotel veel extra kosten"vertalen
Dorien van Staveren
7,0

21-09-2013 We hebben een weekje heerlijk vertoefd in dit mooi gelegen hotel. Eten was okee en zwembad en strand perfect. Echter was het jammer dat je voor airco 10 euro per dag moest betalen en voor slechtwerkende wifi 3 euro. Ook voor de bedjes van het hotel op het strand werd 6euro gevraagd we zijn dus maar lekker bij het zwembad gebleven dat was ook prima. We hadden gelezen dat je de airco zelf kon aanzetten. Helaas zaten we in een kamer waar hij was ingebouwd. Erg lullig 70 euro voor wat frisse lucht. Ook hadden we een kamer dicht bij de lobby waar ook snachts om half 2 jog erg gezellig was voor sommige mensen en kleine kinderen. Kamers waren goed verzorgt en badkamers erg fris en netjes ook een lekker zitje op je prive balkon. Al met al een fijne week gehad met soms wat scheve blikken maar dat kon de pret niet drukken. ... tip , huur een dag een quad en ga zelf het eiland over erg leuk je ziet een hoop

zakelijk, Aug. 2013
"Ook de derde keer was weer geweldig!"vertalen
monique nix
9,0

11-09-2013 topvakantie op een zeer kindvriendelijke locatie. Nagenoeg geen verloop in personeel, hele aardige en behulpzame mensen. Prima eten, genoeg keuze in de buffetten. Kidsclub goed, hele aardige meiden. Zwembad schoon en fris als vanouds, ideaal aan het strand gelegen. Mooie tuin aangelegd met schommelbanken en allerlei andere leuke zitjes. Schoonmaak prima. Wederom voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig hotel en prima service!"vertalen
Rotgert
8,0

02-09-2013 Deze zomer onze vakantie gevierd. We hadden een familie suite. Ruim en van alle gemakken voorzien. Eten in restaurant is van prima kwaliteit. Personeel zeer behulpzaam. De ligging is heel goed. Direct aan het strand en de zee, waar je zeker een meter of 30 in kunt lopen, zonder dat het echt diep wordt.

met een groep, Juni 2013
"Voldoet niet aan brochure touroperator"vertalen
kevinpetra
8,0

02-07-2013 Goed onderhouden hotel met prachtig dakterras. Leuk zwembad en direct aan strand. Ondanks de hitte goed onderhouden grasveldjes. Griekse personeel erg vriendelijk, Albanezen vreselijk ( poolbar ). Bij poolbar sterke drank vanaf 10u. Veel dronken Engelsen en Russen dus, die met kinderen van 7-8 jaar direct bij openen aan de wodka gaan. gezien dat kinderen gewoon sterke drank krijgen. Is het niet via papa, dan wel van de barman. erg jammer.

Familiekamers zouden zeer ruim zijn. Niks van waar. Stapelbed onveilig voor alle leeftijden. NIET boeken met kleintjes. 4 koffers kan je niet kwijt. Familiesuites zeer ruim. Ideaal voor gezinnen. Gratis airco door hem zelf aan te zetten. ( bijgebouwen ) Echter daarentegen ook veel Engelse jeugd die 's ochtends vroeg dronken uit de stad komen. Receptie grijpt wel in als je overlast meldt, maar dan ben je al wakker. Dus kindvriendelijk gaat er wel een beetje af.

Park in aanleg, geen kano's, geen avondsnack, ijs tot 18u en alleen voor kinderen enz.

met jonge kinderen, Sept. 2012
"Dit is genieten"vertalen
Hans
10,0

18-09-2012 Net terug van een weekje Zakynthos met 2 jonge kinderen. Hotel echt super. goed eten, mooi gelegen aan het strand en op loopafstand van het centrum. Klein minpunt: matige snack ( sandwich of een koekje)

met partner, Sept. 2012
"Heerlijke vakantie!"vertalen
patricia
9,0

13-09-2012 van 01-09 tm 08-09 zijn wij naar hotel Galaxy geweest. Heerlijke vakantie gehad. Hotel super netjes! Super aardig personeel. Wij zaten All inclusive. Heel de dag door drankjes en eten. Eten hebben wij een 7 gegeven. Het zag er allemaal wel super netjes uit maar is net houd je ervan of niet. Snacks bijna niets droge broodjes savonds en smiddags cake met een koekje elke dag het zelfde. Dat was het enige wat er eigenlijk ''mankeerde'' aan het hotel. Heel dicht bij het straks heerlijk.... bij het hotel helemaal geen last van de Engelse gehad. De hoofdstraat (als je niet van uitgaan houd) kan je savonds beter vermijden. Dit is wel heel veel engelse en allemaal proppers. Maar overdag heb je er allemaal souvernierswinkekeltjes zitten. Al met al een hele leuke plek waar je leuke excursies kan doen. De moeite waard!!!

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Genieten!"vertalen
Corinda
9,0

28-08-2012 Net terug van een weekje Galaxy.
Wat een leuk hotel! Wij zaten in de familiesuite met 2 slaapkamers,ziet er keurig uit.Niet betaald voor airco,maar gewoon zelf de klep open gedaan en aan en uit gezet.
Het eten is in 1 woord geweldig. Na eerdere reacties hier gelezen vreesde ik het ergste,maar er valt niets op aan te merken.
De keus is niet heel ruim,maar wat er is,is van uitstekende kwaliteit.Nog maar weinig zo lekker gegeten.Personeel is vriendelijk en alles op loopafstand. Echt een aanrader!

met jonge kinderen, Aug. 2012
"Heerlijk!!!"vertalen
fam Alles
9,0

31-08-2012 Ook wij zijn net terug van een weekje Galaxy maar het was ondanks dat wij later in het seizoen zaten... super!!! Wij hadden een familiekamer en dat was prima te doen met 2 volw. en 2 kinderen van 4 en 7 jaar. Dagelijks schone handdoeken, zeer netjes uitziende kamer en badkamer. Ook het eten is prima... elke avond ander thema met voor elk wat wils. Ook het zwembad was heerlijk... 1 klein puntje van aandacht is de diepte van het peuterbad. Dit is namelijk op sommige gedeeltes 50 cm. Best diep voor een peuterbad maar verder erg leuke glijbaan!!! Verder direct aan het strand, prachtige baai waar je schildpadden kunt zien en op loopafstand van het centrum. Kortom... niet langer twijfelen... gewoon doen!!! grote kans dat je ons dan volgend jaar weer tegen komt!!!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?