Beoordelingen Hotel Galaxy***

Galaxy***
462 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Galaxy***
Laganas, GR-29100, Laganas

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy*** in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Galaxy scoort een 8,1 uit 10, op basis van 462 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galaxy*** in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galaxy***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Galaxy*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 359 vakantiefoto's van Hotel Galaxy*** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Galaxy*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zakynthos. Vergelijk Hotel Galaxy*** met andere accommodaties in Laganas.
Even geduld a.u.b.

7,9
7,8
8,6
9,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Schoon hotel, fijne locatie"vertalen
AnnieT
8,0

23-09-2014 Het is een goed onderhouden en schoon hotel. De ligging direct aan het zandstrand is ideaal, aangezien dat een soort boulevard is waar vele restaurantjes en enkele drinkgelegenheden te vinden zijn. De bar street ligt op korte afstand, en hoewel wij wel van uitgaan houden vonden wij deze straat niet echt gezellig. In het hotel totaal geen geluidsoverlast van gehad.
Het personeel is ontzettend vriendelijk, werkt hard en maakt met plezier een praatje.
Het eten van het hotel was prima, vooral de saladebar. De keuze was echter beperkt. Helaas vielen de middagsnacks ook ontzettend tegen. Dit waren namelijk witte boterhammen met kaas en 5 soorten droge koekjes.
S'avonds was er de mogelijkheid om bij de roofbar (mooi uitzicht!) of de poolbar te gaan zitten. De witte wijn was Grieks en vonden wij niet lekker, de cocktails gelukkig wel! Jammer dat je na 23u enkel tegen betaling drinken kunt krijgen. Bij aankomst moest er €50 borg betaald worden wat handig is om vooraf te weten.

Sept. 2014
"Beste hotel op het eiland"vertalen
Remi
10,0

23-09-2014 Net terug van weer een fantastische vakantie in laganas in hotel Galaxy .
Mijn 3de keer op het eiland 2de maal in Galaxy.
De tuin en poolbar zijn dit jaar groter geworden.
Plaats genoeg om rustig op u gemak te zitten .
Personeel zeer vriendelijk .
Kamers iedere dag proper .
Eten was iedere dag wel iets anders en lekker .
Volgend jaar zeker terug .

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
Hans
9,0

23-09-2014 Het hotel ligt op een top lokatie, vlak bij de gezelligheid van Laganas en direct aan het strand waar je met 2 kinderen van 4 perfect kan relaxen omdat het water er eerste 50 tot 100 m niet dieper is dan 60/70 cm. Ook het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, zo kregen we zonder bij te betalen een up-grate van een kamer naar een suite omdat ze van te voren al begrepen dat een stapelbed niks is voor 2 kinderen van 4 jaar oud, Super!! Het eten en drinken is goed, zowel aan de poolbar als in het restaurant of dakterras. Middag snacks waren alleen iets minder, maar dit komt misschien ook wel omdat we er in het na seizoen waren. Jammer dat ook de animatie al weg was maar dit wisten we van te voren. Huur wel een bootje ( 50 meter naar rechts op het strand ) en een auto om het eiland en water goed te verkennen. Maak ook zeker een trip naar de Shipwrek en Blue-Caves erg tof!! Neem ook een snorkel set mee en ga zoeken naar zeeschildpadden zwemmen op 100 m vanaf het strand.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuke plek"vertalen
Chris
8,0

14-09-2014 Het is een prachtig hotel op een goeie locatie. Net buiten de drukte van Laganas en direct aan het strand. Met een kindje van 2,5 perfect vanwege het ondiepe zeewater en zandstrand. Mooi zwembad maar peuterbad loopt diep af (80 cm). Als je kind nog niet helemaal watervrij is zijn zwembandjes een must. Wij zaten in een familie suite. Lekker ruim en schoon. Tegenover receptie dus goed wifi bereik. Airco was prima maar moesten wel 10 euro per dag betalen. Ook voor de kluis moest worden betaald. Restaurant voelt als een kantine. Genoeg keuze en redelijk lekker maar niet warm! Speeltuintje voor kids best leuk. Klantvriendelijkheid prima. Wij zouden dit hotel zeker aanraden.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Fijn familiehotel!"vertalen
rene_son
5,0
10,0

16-06-2014 Hotel Galaxy is prima aan te bevelen als familiehotel met kinderen. Goede service, zeer service-/klantgericht personeel, prima kamers (de familiekamer is 1 kamer; de familiesuite bestaat uit 2 kamers!), prima buffet, fijn zwembad (oplopend van 80 cm tot ca 2.85m). Het hotel ligt direct aan het strand, tot wel 50m is dit ondiep. Gelegen aan het 'Lloret de Mar' van Zykonthos; het uitgaansgebied met veel bars, kroegen, discotheken maar daar heb je geen hinder van; jammer dat er geen leuke winkeltjes in de buurt zijn. Wel veel supermarktjes. Tijdens het voorseizoen is er geen animatie. Op de 4e etage bevindt zich een prachtig dakterras met mooi uitzicht op zee. Middagsnacks zijn beperkt. Niet inclusief zijn de badlakens, (1,- per laken per dag), kluisje op de kamer en airco (6,- per dag).

met oudere kinderen, Sept. 2013
"Hotel ligt mooi!"vertalen
lmklasen
8,0

27-09-2013 Prima Hotel, ligt super mooi uitzicht over zee. Kamers (suite) was prima met groot balkon, schoonmaak goed. Eten goed, niet te uitgebreid, drinken was echt slecht, volgens ons alles aangelengt met water hotel blijkt ook geen 4 sterren maar drie sterren te zijn. Wifi slecht ook al betaal je. De laatste dagen erg veel oostblok mensen en die zijn toch wel erg aanwezig. Omgeving prima, auto gehuurd en veel gezien. Evengoed prima vakantie.

met partner, Sept. 2013
"Goed hotel veel extra kosten"vertalen
Dorien van Staveren
7,0

21-09-2013 We hebben een weekje heerlijk vertoefd in dit mooi gelegen hotel. Eten was okee en zwembad en strand perfect. Echter was het jammer dat je voor airco 10 euro per dag moest betalen en voor slechtwerkende wifi 3 euro. Ook voor de bedjes van het hotel op het strand werd 6euro gevraagd we zijn dus maar lekker bij het zwembad gebleven dat was ook prima. We hadden gelezen dat je de airco zelf kon aanzetten. Helaas zaten we in een kamer waar hij was ingebouwd. Erg lullig 70 euro voor wat frisse lucht. Ook hadden we een kamer dicht bij de lobby waar ook snachts om half 2 jog erg gezellig was voor sommige mensen en kleine kinderen. Kamers waren goed verzorgt en badkamers erg fris en netjes ook een lekker zitje op je prive balkon. Al met al een fijne week gehad met soms wat scheve blikken maar dat kon de pret niet drukken. ... tip , huur een dag een quad en ga zelf het eiland over erg leuk je ziet een hoop

zakelijk, Aug. 2013
"Ook de derde keer was weer geweldig!"vertalen
monique nix
9,0

11-09-2013 topvakantie op een zeer kindvriendelijke locatie. Nagenoeg geen verloop in personeel, hele aardige en behulpzame mensen. Prima eten, genoeg keuze in de buffetten. Kidsclub goed, hele aardige meiden. Zwembad schoon en fris als vanouds, ideaal aan het strand gelegen. Mooie tuin aangelegd met schommelbanken en allerlei andere leuke zitjes. Schoonmaak prima. Wederom voor herhaling vatbaar.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig hotel en prima service!"vertalen
Rotgert
8,0

02-09-2013 Deze zomer onze vakantie gevierd. We hadden een familie suite. Ruim en van alle gemakken voorzien. Eten in restaurant is van prima kwaliteit. Personeel zeer behulpzaam. De ligging is heel goed. Direct aan het strand en de zee, waar je zeker een meter of 30 in kunt lopen, zonder dat het echt diep wordt.

met een groep, Juni 2013
"Voldoet niet aan brochure touroperator"vertalen
kevinpetra
8,0

02-07-2013 Goed onderhouden hotel met prachtig dakterras. Leuk zwembad en direct aan strand. Ondanks de hitte goed onderhouden grasveldjes. Griekse personeel erg vriendelijk, Albanezen vreselijk ( poolbar ). Bij poolbar sterke drank vanaf 10u. Veel dronken Engelsen en Russen dus, die met kinderen van 7-8 jaar direct bij openen aan de wodka gaan. gezien dat kinderen gewoon sterke drank krijgen. Is het niet via papa, dan wel van de barman. erg jammer.

Familiekamers zouden zeer ruim zijn. Niks van waar. Stapelbed onveilig voor alle leeftijden. NIET boeken met kleintjes. 4 koffers kan je niet kwijt. Familiesuites zeer ruim. Ideaal voor gezinnen. Gratis airco door hem zelf aan te zetten. ( bijgebouwen ) Echter daarentegen ook veel Engelse jeugd die 's ochtends vroeg dronken uit de stad komen. Receptie grijpt wel in als je overlast meldt, maar dan ben je al wakker. Dus kindvriendelijk gaat er wel een beetje af.

Park in aanleg, geen kano's, geen avondsnack, ijs tot 18u en alleen voor kinderen enz.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?