7,5

28 reviews over Appartement Dimitris in het Nederlands

?

hartelijke eigenaar,leukappartement,goedverzorgd

Familie Bos/jose eleni en Yorgos, 2-2-2009

De belangstelling voor mijn kind en mij was vriendelijk en gezellig.,van de eigenaar,alsof de nicht en zoon eens 2 maal overkwam uit Nederland.

Het complex is een leuk gebouwtje knus en de kamers zijn leuk ingericht qua stijl en schoon .

kindvriendelijk is het wel juist daar het zwembad voor het complex is met apart kinderzwemgedeelte en de eigenaar leuk met kinderen omgaat,en de omgeving,alles in de buurt bied voor kinderen ook, nl strand,zwembad ,winkels veel en taverna,s zowel traditionele als modernere waar je naast zeker kennis maken met Tasos taverna aan het strand en Blue sea taverna aan het strand ook eens kennis mee kan worden gemaakt.De bar bij het zwembad verkoopt voor het kind en ouder wat te eten te drinken kan worden gelunched.Dimitris de eigenaar haalde en bracht de gasten met de auto en tilde de koffers,dat is heel netjes verzorgd

iN 2005/2006 was het nog precies goed de streek.

Jose eleni Yorgos

Gereisd familie in augustus 2006

Basic maar goed!

Ed, 14-10-2008

Eerste week september hier verbleven. Prima appartement wanneer je er niet wilt "wonen". Overdag ga je er op uit of naar het strand en in mijn ogen ga je niet naar Griekenland om daar een 6-gangendiner te maken.

Maw eten doe je ook buiten de deur. Je hebt een tweepits kookstel, waterkoker en pannen,bestek en servies voldoende. Dus voor een eitje bakken/koken etc. is alles aanwezig. Enig minpuntje is het douchegordijn dat niet echt de douchebak omsluit. Met enige handigheid valt het waterballet te beperken. Prima ligging. Wanneer je de hoofdstraat "By night" en de proppers mijdt, is de plaats zelf ook te pruimen. Het eiland is op zich wel mooi.

Oude bende!!

Lies, 10-9-2008

Zeer oud appartement, douche hangt zowat over de wc pot. Er is nauwelijks een keukeninventaris en koken is al helemaal niet mogelijk. Qua ligging zeker prima, dicht bij het strand en de Mainstreet, waar overigens alleen maar dronken Engelsen half naakt rondlopen. Gelukkig is Zakynthos een prachtig eiland en heeft Laganas een heerlijk strand! Maar appartement is zeker geen aanrader en al helemaal niet voor die prijs!
        Gereisd met partner in september 2008

Prima keuze voor goedkoop verblijf

P en L, 7-9-2008

Van 30/8 tot 6/9 naar Zakynthos App. Dimitris geweest. Bewuste keuze voor goedkoop verblijf. Last minute geboekt voor zeer lage prijs met doel een weekje niksen in de zon. App. is prima maar zeer basic. Verwisseling lakens/handdoeken/schoonmaak 1 x p/week. Je krijgt 1 handdoek en 1 badlaken, Wees zuinig op je handdoek of neem extra mee van huis. Koelkast, ventilator, kookplaatje aanwezig. Ga lekker uit eten en ontbijten, want dat kan overal super goedkoop. Wij gingen voor ontbijt naar Mambo (Ned. eigenaar) aan het strand. Voor Mambo klanten zijn de zonnebedjes gratis. Voor 3,50 sinaasappelsap, koffie of thee, 2 geroosterde broodjes, boter en jam. Uitgebreider ontbijten kan ook voor 5 euro (engels ontbijt of nederlands ontbijt). De hoofdstraat hebben wij gemeden. Aanrader is restaurant Akropolis op mooie en rustige locatie. Leuk terras met fontein en lekkere kussens in de stoelen. Goede prijs/kwaliteit. Hoofdgerecht vanaf 6,50. Ook leuk voor gezinnen ivm speeltuin. Mooie vakantie gehad!

Prima voor een weekje

Femke van Vliet, 16-8-2008

We zijn net terug van een vakantie in Laganas.

Een erg mooi stukje van Griekenland.

Het strand is op 2min afstand te lopen, supermarkt tegenover het complex.

In het appartement zaten alleen Nederlanders.

We hebben wel erg veel overlast gehad van het naastgelegen hotel.

Er zaten veel Engelsen en die zijn erg luiddruchtig.

De eerste dag hadden we een verstopte wastafel en hebben we de eigenaar gebeld.

Die kwam gelijk kijken(om 23.00's avonds)

De volgende ochtend kregen we geljk een andere kamer.

Dus de service is TOP.

Verwisselen van handdoeken kan vaker. (2x in de week)

Het appartement is klein en eenvoudig, maar prima als je met 2 personen bent.

Het keukenblokje heeft een gasplaatje, maar is niet echt geschikt om te koken.

Gereisd met partner in augustus 2008

Eenvoudig, maar voldoende

J.H.M. van Vliet, 13-8-2008

Slechts éénmaal per week schoonmaak, schoon beddengoed en handdoeken. Minimaal!
        Gereisd met vrienden in augustus 2008

Voor herhaling vatbaar!

Ariaz, 8-8-2008

De accomodatie is centraal gelegen (dicht bij strand en centrum) in een drukke omgeving. De inrichting is zeer sober (op de ventilator na kent het bijna geen luxe), maar is netjes en schoon onderhouden. Het eiland is gezellig druk, er valt niet heel veel te doen, maar voor een weekje relaxen is het helemaal top. De Grieken zijn goed ingespeeld op de toerisme. Ze zijn zeer sympathiek en behulpzaam. Ze gaan ook ontzettend leuk met kinderen om (Er waren opvallend weinig gezinnen daar met vakantie, meer jongeren eigenlijk). Al met al zeker voor herhaling vatbaar.
        Gereisd anders in juli 2007

goede locatie

Renske, 1-8-2008

Prima appartement, alleen weinig service (bijv geen receptie oid, weinig schoonmaak). Prima afstand tot strand, supermarktje ed. Eigenaars zijn vriendelijk. Omgeving is super! Echt een aanrader.
        Gereisd met vrienden in juli 2008

Topper

Martijn Janssen, 31-7-2008

De studio zag er keurig uit. Regelmatig schone handdoeken en beddengoed. Eigenaar sprak enkel Grieks, maar hij kwam zeer vriendelijk over. Geen airco maar met ventilator prima vol te houden. Ligging perfect, enkele minuten lopen van strand, restaurants en cafe's. Studio ligt naast een supermarkt.
        Gereisd met partner in juli 2008

Heerlijke vakantie gehad op Zakynthos!

Antina, 23-7-2008

Klein simpel studio appartement. Wij waren met zijn drieeen, waardoor één van ons op een bijzonder karig bedje moest slapen wat in de kamer gepropt was, waardoor de ruimte door kleiner werd. De ligging is prima, je bent zo op het strand en zo in het centrum. Heel veel (dronken) Engelse op Zakynthos, maar desondanks heb ik daar een heerlijke vakantie gehad. Prachtige omgeving, vooral het kleine eilandje die via een brug te bereiken is was erg mooi, op en top vakantie gevoel! Super helder zeewater bij dat eilandje. Tijdens de boottocht hebben we verschillende schildpadden gespot, erg mooi.

Aan de overkant van het appartement ligt het hotel waar je tegen betaling gebruik mocht maken van het zwembad, dat werkt prima. Dimitris, de eigenaar, was een hele vriendelijke man die je persoonlijk komt ophalen en wegbrengen vanaf de verzamelplek en dan gaat die arme man ook nog zelf alle koffers in zn aanhanger tillen! Wat mij betreft een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimitris in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimitris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimitris scoort een 7.52 uit 10 op basis van 28 reviews.