Appartement Dimis

Onvoldoende

12 reviews over Appartement Dimis in het Nederlands

Verschrikkelijk!

patricia, 26-1-2017

Bij aankomst, overboekt waardoor ze ons bij een ander gezin op de kamer wilden dumpen! Dit niet toegelaten en met veel heissa en een belletje met de reisorganisatie overgebracht naar een ander appartement, maar het vervoer hiernaartoe moesten we natuurlijk zelf betalen. Na twee dagen weer terug naar Dimis gebracht waar we weer uren op een kamer moesten wachten. Na het wachten kregen we dan eindelijk een kamer die ronduit goor was! Geen keukenspullen, gat in de deur, schimmel in de badkamer en de kussens waar we op sliepen waren zo bruin dat je er soep van kon koken! Op de muren was allemaal bloed gesmeerd en nog een ander vies goedje wat wel leek op snot. Dus om de vakantie niet telaten verpesten vastbesloten om eropuit te gaan! Maar toen we een leuk uitje naar de gebroken boot op het witte strand hadden geboekt en die dag in de haven stonden werd ons verteld dat het niet doorging en dat ons appartement was gebeld om dit aan ons door te geven, hebben ze dus niet gedaan!
Gereisd met partner in juli 2014

het kan altijd erger...

audrey, 9-8-2014

Ook wij waren geschrokken van alle reviews...

wij zijn toch gegaan met de instelling "wij slapen er toch alleen maar"

Dit is inderdaad geen familie complex, maar ik heb mij er geen seconde onveilig gevoeld.

Het douchewater is alleen warm tussen 08.00 en 12.00 uur.

Wij hadden wel borden en bestek, alleen geen werkende kraan in de keuken.

Het beddengoed is gewassen, maar zit er gelig uit (neem je eigen beddengoed mee!).

van de 8 dagen hebben wij 3 dagen nieuwe handdoeken gekregen om te douchen, klagen bij de receptie heeft geen zin, de mannen daar halen hun schouders op en raken geïrriteerd als je blijft zeuren.

De wc spoelt niet altijd door.

De 2 zwembaden zijn verder prima.

De poolbar draait harde muziek vanaf 11.00 uur tot 01.30 snachts, tot 5 uur in de ochtend hoor je gegarandeerd nog Britten schreeuwen.

Het is er eigenlijk alleen echt rustig tussen 08.00 en 11.00 uur!

oordopjes zijn dus een must! En een positieve instelling ook!

Je bent op vakantie!!

Gereisd met vrienden in augustus 2014

dit nooit meer !!

astrid, 4-8-2014

Appartement was vies,veel kapotte dingen, geen borden,geen glazen

Ontzettend veel lawaai van engelsen zowel overdag als in de nacht!

Geeft een onveilig gevoel

Enige positieve was de overplaatsing naar turtle beach in agiosostis,dit heeft onze vakantie gered!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Viel echt reuze mee!

Laura Ruyter, 30-6-2014

We schrokken wel een beetje zeg. Al die slechte beoordelingen die we hier lezen. Misschien viel het daarom juist wel mee. We hadden dit appartement geboekt omdat er verder niets meer beschikbaar was en we echt graag naar Zakynthos wilde gaan. We zaten zelf in het hoofdgebouw wat best oke is, gewoon basic. Er zijn wel wat jongeren die een beetje rumoerig zijn. Super is dat je de hoofdstraat van Laganas zo oploopt en ook lekker dicht bij het strand. Al met al best een oke vakantie gehad.
Gereisd met partner in mei 2014

Ton, 22-7-2006

al deze mensen hebben het niet naar hun zin gehad maar wij wel. het was heel gezellig en engelsen??? bijna niet en voor de rest geen problemen het is inderdaad niet voor gezinnen het is voor jonge mensen midden in de stad. mensen die geen lawaai willen ga naar arkadianos of korfiati gezellig rustig geen overlast. ook leuk!! ik kom er al vier jaasr nooit problemen gehad.
Gereisd familie in juli 2006

ilona, 22-2-2006

Wij boekte voor dimis maar zaten in Sakis Kapsaskis een vies oud bij gebouw wat verhuurd werd aan dimis.

De nederlanders moeten in de bijgebouwen die er niet uit zien!

vieze geur..de stopcontacten die los hangen..het niet schoon maken van het app. en om handoeken moeten vragen en kakkerlakken..

Het zwembad is bij het hoofdgebouw wat er echt prachtig uit ziet.

Het gebouw zit vol engelsen jongeren die s'nachts aan de deur stonden of je de deur open wilde maken.

niet veel geluid overlast van de diskotheeks.

Het strand daar tegen was 250 meter maar wij liepen er lang over of deze meters dus ook klopte is de vraag.

(om nog even iets positiefs te zeggen!)verder in laganas echt een jongeren plaats waar je veel kunt doen en mooie schildpadden kan kijken..

Met een hele groep is dit echt een leuke vakantie als je wilt feesten alleen niet in dit appartemente complex.

Gereisd anders in februari 2006

Ernst Verhoog, 19-9-2005

Om het kort uit te drukken een waardeloos appartement! Alleen de herplaatsing was snel en goed, als je weg wilt gaat dat soepel. Sluit me geheel bij de anderen aan.

Ernst Verhoog

Gereisd anders in september 2005

Dennis vincourt, 16-9-2005

Fam. Vincourt

Toen we met de bus bij dimis aankwamen dachten we, nou dat zit er goed uit. Het leek een leuke vakantie te worden, totdat we werden gedropt in een bijgebouw aan de andere kant van een (snel)weg. Toen we het appartement binnen kwamen dachten mijn vrouw en ik dat we in een gevangenis waren terecht gekomen, alles was smerig en zag er vervallen uit. Ik ben toen direct naar de receptie gelopen en heb gevraagd of we in het hoofdgebouw mochten vertoeven, dit was volgens de receptie niet verstandig omdat wij met 3 kinderen waren en er werd 's avonds ontzettend veel lawaai gemaakt door de engelse. Toen dacht ik dit word een HEL van een vakantie, gelukkig zijn we na 2 dagen naar een ander appartement verhuist en hebben we toch nog een leuke vakantie gehad.

Wij sluiten ons aan bij de worden van fam. van hest, Wil je je vakantie laten vergallen, dan moet je hier gaan zitten!

Gereisd anders in september 2005

Guus en Lia, 12-8-2005

Ook wij stonden er van te kijken toen we op maandagmorgen 25 juli arriveerden, dat we werden doorverwezen naar een gebouw aan de overkant van de weg. Dat was niet het bijgebouw maar het gebouw van ene Sakis Kapsaskis die kennelijk enige kamers had verhuurd aan Touroperator.

Nou deze kamers waren nog slechter als die van het bijgebouw. Vies en oud, geen schoonmaak, spullen waren kapot kortom teveel om op te noemen. Het hoofdgebouw (1 jaar oud) was alleen bestemd voor zeer luidruchtige Engelsen van hooguit 25 jaar. De nederlanders werden allen doorverwezen naar de vieze oude gebouwen aan de overzijde. Wij zijn resp 53 en 51 jaar en we hebben in ons hele leven nog niet zo'n slechte accomodatie gehad.

Gereisd anders in augustus 2005

griekenland freak, 25-7-2005

Dit app.is ons zwaar tegen gevallen in folder staat dat mooie gebouw maar je komt in 'n bijgebouw terecht uit 15 jaar geleden.klagen helpt niet want de nederlanders moeten daar want de engelse maken herriedat viel best mee.

het onbijt is zeer karig zelfs voor griekse begrippen dus een advies boek hier niet de hostess is ook niet berekend op haar taak

Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimis in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimis scoort een 3.52 uit 10 op basis van 13 reviews.