8,1

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cactus bij :

3 reviews over Hotel Cactus in het Nederlands

Ideaal voor jongerenvakantie

Dennis van de Wetering, 15-8-2017

Het appartement ligt dichtbij de barstreet en het strand. Naast het appartement bevinden zich diverse supermarkten, een Subway, scooterverhuur e.d. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het appartement beschikt over een mooi zwembad en een leuke bar. De kamers zijn erg basic, maar omdat je altijd buiten bent, maakt dat niet veel uit. Langs het strand zitten een paar leuke restaurants, vooral Balsamico is erg goed. Rond het appartement is veel muziek en veel jongeren, daarom erg geschikt voor een jongerenvakantie.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Super

Sophie, 16-7-2017

Prima kamers, bedden kunnen beter maar je hebt er echt geen last van. Omdat het zo warm is ben je toch de hele dag buiten of bij het zwembad. Het personeel is ontzettend leuk en gastvrij. Onze eerste kamer was echt niet voor 4 mensen, maar we kregen na dit aangegeven te hebben de volgende dag al een nieuwe grotere kamer. Je hebt genoeg ruimte om te zitten beneden en wij hebben geen last gehad van buren o.i.d. Zelfs alle Engelse jongeren zijn ons meegevallen hier. Je zit op loopafstand van het strand en the strip en het is er heerlijk. We zouden iedereen dit aanraden!
Gereisd met vrienden in juli 2017

Leuk appartement

K, 28-9-2011

Leuk appartement met een mooie ligging, dichtbij het strand en de hoofdstraat. Aardige eigenaar, kregen direct wat drinken aangeboden toen we aankwamen. Verder kregen we een paar keer nieuwe handdoeken. Eten hebben we daar niet gedaan, genoeg restaurantjes in de buurt, aanrader is sowieso Ponderosa. Ook Mambo is erg leuk, nederlandse eigenaren waar zelfs kaassoufflés en frikandellen verkrijgbaar zijn + gratis wifi. Kamer was verder niet erg groot, je bed staat naast de eettafel, maar als het zo warm is zit je toch bijna niet in je appartement. Vooral een aanrader voor jonge(re) mensen, veel lawaai, de hele dag door en het stopt pas laat. Je kan wel heerlijk zonnen bij het zwembad, waar ook de hele dag muziek wordt gedraaid.
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Cactus bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cactus in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cactus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cactus scoort een 8.07 uit 10 op basis van 3 reviews.