Appartement Angelika Beach

6,8

12 reviews over Appartement Angelika Beach in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad

Ellen van Wijnbergen, 30-10-2009

Angelika beach was echt top. Service was goed, elke ochtend eten was perfect, elke keer iets anders. Het enige minpunt was de ligging, het zou aan zee zijn, dat is het niet er zit nog een straat tussen waar je op uit kijkt, een druk (ook wel weer leuk had je wat te zien) kruispunt zaten wij aan.

Veder hebben wij niets te klagen!

Gereisd met partner in juli 2007

Danielle, 8-3-2008

Het uitzicht is echt ontzettend mooi en het verveeld nooit! Wij hebben zelfs kleine schildpadjes op het strand zien lopen.

Het appartement zag er redelijk uit. Maar de spullen in de keuken zijn echt waardeloos.Er zijn gewoon niet genoeg spullen en ze zijn heel oud/vies. En als je ging douchen stond de hele badkamer onderwater. Het balkon was erg groot.En de bedden waren prima! Er heerste wel een vliegenplaag in ons appartement.

Wij waren de laatste gasten van het seizoen en dat was wel te merken. De eigenaar was er nooit. Dat gaf ons niet echt een prettig gevoel. Stel; er gebeurt iets....En we hebben ook maar 1 keer schone handdoeken gekregen.

Het zeewater stond die week dat wij er waren behoorlijk hoog. We konden dus niet via het strand naar het centrum. Maar moesten via een flinke omweg.

Het is een ideaal app voor mensen die een beetje primitief zijn en er voor hun rust komen.

Gereisd met vrienden in maart 2008

E. Joor, 15-10-2007

kapot en versleten meubilair, niet complete inrchting, evenals servies en bestek.

4-persoons accomodatie van niets was er vier!!

douche ruimte dingen kapot en incompleet bv geen douche gordijn of haak om douche op te hangen,

Gereisd familie in oktober 2007

Ernst & Mirte, 21-6-2007

In 2005 geweest, en volgend jaar weer terug! Op sommige eilanden word er druk gerenoveerd (dit jaar naar Kreta geweest),hier misschien niet, maar elke avond een ultieme zon's ondergang, en een 2 kamer app.voor een goede prijs, alle waar naar z'n geld! Jammer van de reacties van Miranda en Hans, het is geen Hilton, maar gewoon Grieks, op elk eiland heb je in je app. weer nieuwe verassingen..

Een aanrader voor iedereen die niet van drukte houd, en van eten buiten de deur, wat weinig kost...

Gereisd anders in juni 2007

Yvonne, 19-6-2007

De beschrijving klopt niet helemaal. Het appartement heeft geen zit slaapbank maar 2 slaapkamers. Acheraf voor ons ideaal want ik was met mijn moeder. Helaas hebben wij wel last gehad van verdwaalde dronken Engelse (slechts enkele). Maar de locatie is super in een zeer mooie baai en de buurman van de beachbar is zeer behulpzaam en spreekt ook Engels. Geschikte locatie voor zeer mooi weer en dat hebben we ook gelukkig gehad. Appartement wordt goed schoongemaakt en de zoon is zeer behulpzaam. Een echte aanrader voor een heerlijk weekje vakantie met niet teveel verwachtingen van de inrichting.
    Gereisd familie in juni 2007

Gerrit van Groenigen, 11-6-2007

Rustig appartementencomplex met een mooi uitzicht op de baai. Contact met de eigenaars is er eigenlijk niet. Schoonmaak is onvoldoende. Inrichting is sober, maar dat is vrij normaal in Griekenland. Er is niets extra's bij he app.complex zodat het voor gezinnen met kinderen wat minder geschikt is. Omdat het buiten het centrum van Laganas ligt heb je geen last van de feestende en schreeuwende Engelsen. We hebben twee goede weken doorgebracht in de appartement en op het schitterende eiland.
    Gereisd met partner in juni 2007

H. Potman, 18-7-2006

De ligging is de mooiste van de hele baai. Je heb er een prachtig uitzicht en het appartement ziet er verzorgd uit. Lekker schoon maar inderdaad eenvoudig. Het appartement ligt net buiten het bruizende gedeelte van het centrum, iets wat wij als zeer prettig ervaren. De mensen zijn aardig en alleen de zoon praat een beeje engels. Het strand ligt net voor de deur en deze wordt ook keurig onderhouden. Naast het appartement is een leuke bar waar je heerljk tussen de middag een hapje kunt eten voor weinig geld. Koken moet je niet gaan doen. De keueken is hier niet geschikt voor. Uit eten is vaak lekkerder en niet duur. De weg naar het centrum is of boven langs (10 min. lopen) of langs het strand over de rotsen (5 min. lopen) Voor de kinderen is dit tweede een hele beleving. 's Avonds is er genoeg te doen in het centrum en wij hebben het prima naar onze zin gehad.
      Gereisd anders in juli 2006

Hans, 21-10-2004

Prachtig uitzicht vanaf groot balkon. Direct aan rustig strand. Inrichting sober en niet compleet.Lijkt niet op foto in de gids; bank niet aanwezig. Oubollig. Keukentje nodigt niet uit om te gebruiken, onvolledig. Eigenaars spreken geen engels, niet betrokken en luidruchtig 's nachts. Communicatie 0,0 met de eigenaars. Voor de deur s'nachts last van zwerfhonden en -katten en honden van de buren.

Appartement is ongeschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Samengevat appartement is geschikt om s'morgens je ontbijt te eten op het balkon en dan maar de deur achter je dicht trekken en 's- avonds laat weer terug te komen om te gaan slapen.

Zakynthos is een mooi groen eiland. Rond de herfstvakantie ziet het er een beetje uitgeleeft uit en merk je dat het einde van het seizoen in aantocht is. Vaartochten gaan bijvoorbeeld vaak al niet meer door

Gereisd anders in oktober 2004

Marc, 27-8-2004

Perfecte ligging aan het eind van het strand van Laganas. Klein complex. De mensen zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Vanuit je appartement een trapje af en je ligt op het strand. Inderdaad het rustigste stukje van het verder erg drukke Laganas (Engelse jongeren!!).

Voor ons vertrek deze site bekeken en nogal geschrokken van de reactie van Miranda.

Gelukkig kan ik betere berichten brengen en ben niet de enige.

Voor een gezin met kleine kinderen een super accomodatie. Echt een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2004

Mevr. C. Krijgsman, 4-8-2004

Beste accommodatie van het eiland!, net terug

in hoogseizoen met man en 2 kleine kinderen.

Perfect, rustige ligging, Het breedste strand voor de deur vergeleken met de smalle strandjes van: Laganas en Agios Sostis. Een rustige lounge eet/relaxcafe en het beste en meest romantische Griekse restaurant naast de deur. Het eiland Zakynthos is ons meegevallen dit n.a.v. andere berichten via deze site. Het is groen bergachtig mooie kusten en blauwe wateren, en als u op deze plek uw accomodatie heeft dan heeft u niks te zoeken in het drukke centrum van laganas. De rustige mensen die op de verkeerde plek zitten komen jaloers jullie kant uit. De reaktie van Miranda de Jong is stompzinnig, en zet vele mensen onnodig aan het twijfelen, vandaar ook deze tegenreaktie.

Gereisd anders in augustus 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Angelika Beach in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Angelika Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Angelika Beach scoort een 6.83 uit 10 op basis van 12 reviews.