7,9

11 reviews over Appartement Alex in het Nederlands

geweldig appartement

corrie, 25-6-2009

alex2 is voor mij het paradijs wat een heerlijke plek nog nergens ben ik zulke lieve mensen tegen gekomen als Linda Mike Dimitri en alaex zij runnen het appartemen met heel veel liefe zodat wanneer je daar binnen stapt je meteen thuis voelt het voelt als of ik er een familie bij gekregen hebt ik was daar samen met mijn zus en ik kan ook namens haar spreken in een woord geweldig wij gaan zeker volgend jaar weer terug ook hebben wij 3 byzondere mensen ontmoet astrid erik en tejo die we zeker volgend jaar zelfde plek weer zullen ontmoeten de appartemen waren gezellig schoon en een mooi uitzicht ook het zwembad was keurig onderhouden iedere morgen om 7.30 was mike bezig met het schoonmaken daarvan voor een hapje en een drankje een muziekje kan je er ook goed terecht in een woord geweldig corrie uit schiedam
Gereisd met vrienden in juni 2009

Esmee, 14-8-2007

Wij vonden het heel gezellig en de negatieve dingen op deze site vallen erg mee: Je moet inderdaad eerst met je koffer over het strand, maar dat is goed te doen, met als plus punt: geen druk verkeer langs je zwembad.

Bij het zwembadbarretje kan je de hele dag lekker wat drinken en tot 6 uur ook wat eten. Alex ziet er mooi en schoon uit, er wordt elke dag schoon gemaakt en je krijgt 2x per week schone handdoeken en lakens.

Je zit dicht bij de hoofdstraat van Laganas waar veel restaurants, clubs en winkeltjes zijn (erg gezellig & druk). Alle mensen die er werken (een grote familie) zijn hartstikke aardig.

Van de twee gebouwen zijn inderdaad 4 appartementen voor de Nederlanders en de rest is voor de Engelsen: het enige minpunt. De overlast van hun (waarover op deze site wordt gesproken) valt erg mee als je ’s nachts alle deuren en ramen sluit, er is airco(ik heb zelf erg goed geslapen)

Gereisd anders in augustus 2007

Chris Olthof, 6-8-2007

Alex heeft een geweldige ligging door zijn zeer korte afstand naar een heerlijk strand met ligbedden en goedkope supermarkten, met een groot assortiment en vriendelijk bedienend personeel.

Alex heeft een prachtig groot zwembad met een goed afgeschermd kinderbad.

Bovendien is er een fijne bar met goed eten en drank.

Er is in het appartement kookgelegenheid om een lekker eitje te kunnen bakken en er is een nette koekast.

Een klein minpuntje is dat je bij aankomst met je kleine wieltjes van de koffer een stuk over het strand moet gaan om Alex te bereiken.

De veelal Engelse gasten zorgen af en toe voor rumoerigheid in de nachtelijke uurtjes.

Daar zouden sommige gasten last van kunnen ondervinden.

Er zijn wachten ingezet die met een lange stok de orde proberen te handhaven.

De Engelsen zijn overigens verder niet vervelend en best beleefd.

Gereisd met partner in juli 2007

steef, 1-8-2007

wij zijn hier zo'n 7 jaar geleden al geweest en wij hebben het toen onwijs naar onze zin gehad, maar hadden toen ook een paar gezellige nederlanders ontmoet en dat scheelt ook, stappen was goed te doen en eten in de buurt kon toen ook nog voor relatief weinig geld. erg leuk ook om er op uit te gaan met een huurauto. Strand met je koffers was idd wat minder maar ach dat had ook wel weer wat.

nu zou ik er niet meer heengaan, daar we verwend zijn met de all-inclusief, maar ben je net samen en wil je toch weg met niet al te veel geld., errug leuk en aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2007

veroon, 23-8-2006

wij vonden het een leuk appartementencomplex met goede service onze waterkoker was kapot binnen een uur hadden we een nieuwe, bijna elke dag werd er schoongemaakt en we kregen regelmatig schone handoeken. het appartement was niet nieuw maar wel praktisch ingedeeld en netjes. wij vonden het erg jammer dat er erg veel engelsen in het complex waren met de nodige overlast want die houden nergens rekening mee.
Gereisd met partner in juli 2005

JV.LINT, 8-7-2006

Alex bestaat uit twee gebouwen. Helaas allen voor engelsen en skandinaviers. Voor de nederlanders was er bij uitzondering ook 3 of 4 appartementen. Doordat er veel ruimte was voor de engelsen, die er niets of nauwelijks iets omgeven, dat er ook nog andere gewone gasten verbleven, was er geen of nauwelijks ruimte om 's nachts een oog dicht te doen. Dronken en schreewend gingen ze om een uur of een naar de discotheek, nadat ze zich op hun kamers en balcon hadden laten vollopen met alcohol, om dan maar niet te spreken van de thuiskomst in de morgen om een uur of 6 van een rustige accomodatie geen sprake. Wel hebben we genoten van de diverse gezellige restaurantjes en wat zeker een aanrader is het rest. Blue sea. Familiebedrijf, met gezellige en vriendelijke bediening en een heel goed en uitgebreid menu en tegen een redelijke prijs.

Gereisd anders in juli 2006

j.van lint, 4-7-2006

kwamen door overboeking hier terecht,er zijn nog slechts 4 app. voor nederlanders dus erg veel engelsen[dus veel lawaai] weinig schoonmaak en slechts 3xschone handdoeken in 14 dagen gekregen[tip:geef de schoonmaaksters hun fooi aan het begin dan word er tenminste nog een beetje schoon gemaakt aardig app. mooi zwembad lekker dicht bij het strand.lekker eten?? ga naar rest. Blue Sea echt top!!
    Gereisd met partner in juni 2006

M. Bakker, 1-9-2005

mooie studio. geen luxe maar precies goed genoeg.

Ligging: ideaal, 30 meter van het strand en 100 meter tot het centrum en horeca.

bereikbaarheid: je zal 100 meter over het strand met je koffer moeten lopen. pluspunt: geen verkeer langs je app.

bij ons werd het iedere dag (op zijn Grieks) schoongemaakt maar we hebben maar 1 keer schone handoeken gekregen.

Hygiene valt tegen maar dat is op geen enkel grieks eiland voldoende.

aanrader dus!

Gereisd anders in september 2005

Gerrit en Jessica, 30-1-2005

Wij zijn hier vorig jaar in Augustus geweest. Is goed bevallen. De prijs/kwaliteit verhouding was goed. Goed uitgaansleven daar. Zwembad was redelijk groot en niet super druk, je had bijna altijd een bedje aan het zwembad. Accomodatie was wel erg basic, maar wel schoon. Tip rond vijf uur gaan douchen dan heb je meer kans op warm water. Restaurantjes waren super gezellig. Vezal bar is aanrader!
        Gereisd anders in januari 2005

Bianca, 11-7-2004

Leuk apartement. Ligt net buiten het centrum. Klein stukje lopen vanaf de hoofdstraat over het strand naar het apartement, is makkelijk te doen met de koffers. Zeer vriendelijke bediening. Het eten bij de zwembadbar is zeer goed, zeker de tonijnsalade. Wij zijn hier al twee keer geweest en zeker een derde keer waard. Een aanrader, qua vriendelijkheid, ligging en bediening.
          Gereisd anders in juli 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Alex** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alex in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alex zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Alex scoort een 7.91 uit 10 op basis van 11 reviews.