Appartement Akropolis **

Akropolis
7,5

12 reviews over Appartement Akropolis in het Nederlands

E. de Bruin, 7-10-2007

Complex lag net buiten het drukke centrum van Laganas. Hierdoor was de geluidsoverlast beperkt. Leuke relatief nette lokatie, goed bereikbaar.
Gereisd met partner in september 2007

Maria, 7-2-2006

Wij zijn in september 2005 in Akropolis geweest. Het was fantastisch. Misschien niet alles even schoon. Maar dat mocht de pret niet drukken. De ligging was perfect. Met een prachtige tuin, met olijfbomen en fruitbomen. echt heerlijk!! Het Zwembad mochten we gebruiken bij de buren. Ook daar was niets op aan te merken. Een aanrader dus. Jammer dat hij niet meer te boeken is via BELAIR. (failiet). Maar kom hier zeker nog es terug (via andere maatschappij).
    Gereisd anders in februari 2006

Brenda, Her & Josie, 8-9-2005

Wij hadden beschikking over het grote 5 kamer appartement met het heerlijke balkon. Schoonmaak en wisseling handdoeken (3x per week) was prima. Beetje last van hardnekkige muggen (resistent voor wat voor een spray dan ook), maar daar heb je elders ook last van. Airco zou wel een goede aanvulling zijn op het appartement, wat verder absoluut een aanrader is!

wij hebben 12 dagen genoten

Gereisd anders in september 2005

Suzanne de Later, 8-9-2005

Ik kom net uit Zakynthos en heb een geweldige vakantie gehad. Het appartement zag er redelijk uit met een mooie tuin. Een zwembad is er niet maar je kunt gebruik maken van het zwembad van App. Dora. Toen wij het app. inkwamen was het redelijk schoon maar dan heb ik het echt over de vloer. Voor de rest hadden we een heel vies douchegordijn en de bedden waren helemaal nog stoffig, evenals de kasten. Ook hebben wij maar in 1 wk 2x schone handdoeken gekregen en dat was niet fijn omdat ons putje van de douche elke x overstroomde, dus alles stond blank. Gelukkig hadden we zelf nog handdoeken bij ons. Voor de rest zijn de eigenaren erg aardig en ligt het app op loopafstand van het strand en het centrum. Het app is ideaal voor mensen die niet teveel willen uitgeven en die een eenvoudig app prima vinden.
        Gereisd anders in september 2005

Len en Chris, 31-7-2005

Bananen plukken vanaf je balkon en dat in 33 graden. Super appartementje! Mooie tuin, geen zwembad maar je kan bij elk zwembad gratis naar binnen. Het appartement wordt ruim voldoende schoongemaakt. Heerlijke restaurantjes in de omgeving, vooral die van de eigenaar van Akropolis. Kortom een aanrader!

(augustus 2004)

Gereisd anders in juli 2005

fam terpstra., 12-6-2005

Wij zijn met zijn 3en ontzetten fijn met vakantie geweest,prachtig appartement ,nadeel was wel de draaitrap naar boven maar ja dat waren maar 15 treden.voor de rest prima de fam Terpstra.Een aanrader.Bel air 28.5-2005
            Gereisd anders in juni 2005

Joke en Arie Mei 2005, 5-6-2005

mooi en fijn appartement,met balkon waar wij veel op zaten,keken mooi over de vele olijfbomen.Akropolis in zijn geheel erg fraai, zeg maar twee landhuizen in een tuin die er mag zijn.Ook het rustieke weggetje er naar toe.En inderdaad het restaurant van de eigenaar zeker een aanrader.Zo ook het het Dallas Greek restaurant bij Elena's Market.Verder hebben wij veel van het eiland per fiets gezien.Het bergdorpje Keri bijv! Het Gerakas-strand.Verder te veel om op te noemen.Verder zijn de comsumtieprijzen niet mis.Maar bijv. een uitgebreid English breakfeast in the red Lion King in Argassi is voor erg weinig niet te versmaden!!Tsilivi-beach vonden wij fijn,met ook een douche op het strand.Verder kun je de schildpadden maar beter met rust laten, misschien dat je tijdens het zwemmen er zo maar eens een tegen komt.Samengevat:ZAKYNTHOS PRACHTIG!(de rommel op en langs de wegen daargelaten)
              Gereisd anders in juni 2005

wil, 31-10-2004

leuk appartementje, dicht bij het strand, eigenaar heeft ook een zeer goed restaurant, is ook zeker een aanrader..........
                Gereisd anders in oktober 2004

Iza, 13-10-2004

Ik heb het hier erg naar mijn zin gehad. Wij hadden het 5 kamer appartement, en dat beviel ons prima. Ik vond het erg groot, en ook het balkon was lekker ruim, 4 bij 11 meter. Het werd ook regelmatig schoongemaakt. En ja, wel vaak een koude douche, maar als het warm is, is dat ook niet zo erg.

Het strand van laganas viel mij wel tegen, alles betaald liggen, en geen plekje om zelf neer te strijken. Maar ik heb een mooi strandje gevonden met gratis ligbedden. Kaminia beach, echt een aanrader.

Al meet al heb ik een hele leuke vakantie gehdan en mede door het goede appartement.

Gereisd anders in oktober 2004

Sandra, 23-6-2004

De eerste indruk van het appartement was niet super, we hadden echt zoiets van "waar zijn we nu beland". Maar achteraf was het prima, jammer dat er geen zwembad was maar we konden gebruik maken van een ander zwembad in de buurt. De kamer was niet echt mooi, bedden lagen niet lekker en elke dag koude douches, daar word je ook niet vrolijk van vooral als het dan buiten ook nog regent! Het lag wel lekker rustig maar toch ook niet ver van de straat waar het allemaal gebeurt en de zee was ook redelijk dicht bij. Verder hebben we opzich wel een leuke vakantie gehad.
                    Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Akropolis in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Akropolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Akropolis scoort een 7.5 uit 10 op basis van 12 reviews.