Appartement Rentaki Villas ****

8,4

35 reviews over Appartement Rentaki Villas in het Nederlands

Nooit meer

Connie van amstel, 14-10-2017

Dat het muf ruikt en dat de airco's zo'n lawaai maken dat je niet kunt slapen en de eigenaar is er nooit absoluut geen 4 sterren waard
Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk!

van Eijk, 18-8-2017

Rustig gelegen en een klein complex. Wij hadden te laat geboekt en daarom geen keuze meer voor een 3- kamer appartement. Nu een 2-kamer appartement, dus kleiner, maar het was netjes en vooral schoon. De lieve schoonmaakster kwam wel 3x per week met schone handdoeken en lakens.

Ik vond het ook erg fijn dat er een wasmachine bij het complex stond. Kon ik af en toe de muffe strandhanddoeken wassen.

Dichtbij leuk haventje, met genoeg aan leuke restaurantjes, bakker en supermarktjes.

Een auto is wel een aanrader als je er wat langer bent.

De laatste avond zijn we in het restaurant van de eigenaar geweest "the light house". Wat een geweldig plek!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Leuke accommodatie

Nikki, 10-11-2016

Appartementen zijn ruim ingericht. Zeer vriendelijke eigenaar die ook nog een eigen restaurant heeft in Keri.

Keri is een kleine badplaats, maar zeer sfeervol. Leuke restaurantjes en vriendelijke mensen. Vanaf hier kunnen ook verschillende boottochten gemaakt worden.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Geweldige Lokatie

Lina Haisma, 13-9-2016

Ruime luxe en schone appartementen, vriendelijk en gastvrije eigenaar die erg behulpzaam is.Vlak bij de winkels en het strand. Lekker zwembad.
Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Voor herhaling vatbaar

Esther, 22-8-2016

Zeer leuke, mooie vakantie gehad. Geen massa toerisme maar genoeg vermaak. In 5 minuten loop je naar het strand. Hier zijn enkele eettentjes en supermarkt en souvenierwinkel. Ook kan je hier bootjes huren om mooie plekjes te ontdekken. Appartement was zeer goed. Ruime kamers en de eigenaar komt elke dag even langs om te kijken of alles in orde is. Eigenaar heeft voor ons nog 2 dagen een auto geregeld. Wij komen hier zeker nog een keer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

heerlijk rustig

melkertjes, 2-2-2016

complex ligt prachtig met uitzicht op veel groen, in rustige omgeving, leuk zwembadje,

en vlakbij strandje en haventje,wil je meer van Zakynthis zien huur een auto het is de moeite waard.verder uiteraard het restaurant light house (vooral bij volle maan) echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

goed

connie den ouden, 11-10-2015

omschreven als zeer luxe maar dat vind ik helemaal niet, stinkende keukenkastjes (muf) de airco maakt heel veel lawaai en koelt slecht (slecht onderhoud) geen receptie aanwezig wat wel in de gids staat. de bedden zijn wel goed en het balkon is mooi groot en het plaatsje is heel leuk

al met al een slechte prijs/kwaliteitsverhouding dit was een eenmalige boeking wat ons betreft.

Gereisd met partner in september 2015

goed

van amstel, 10-10-2015

was omschreven als zijnde heel luxe maar dat vonden wij helemaal niet, de keukenkastjes stonken muf balkon was wel heel mooi en groot en de bedden waren goed.

verder vonden wij het een heel gewoon appartement en wij hebben al 25 jaar ervaring in griekenland met 4 sterren accomodaties en deze was de minste.

we hebben 2 x warm water gehad in 1 week en voor de wifi moesten we € 15 betalen terwijl dat inclusief zou zijn, al met al veel te duur betaald voor deze accommodatie.

Gereisd met partner in september 2015

Fantastisch verblijf en een super eiland

Toon Biemans, 21-8-2015

Rentaki is geweldig mooie goed onderhouden appartement , en schoon , bij aankomst stond het water koud een paar biertjes en een flesje wijn , op loop afstand van het pittoreske Keri Beach waar alles voorhanden is , diverse restaurantjes , supermarktjes en vele verhuur bedrijven , aanrader is om een auto te huren want het is een prachtig eiland , ik ben op veel plaatsen geweest maar Zakynthos is nr 1. Tip huur eens een bootje om naar Matonesi te varen het schildpad eiland , en om langs de fraaie kustlijn te varen . Kortom een 10 met een griffel. Groet Toon Biemans uit Boekel
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geweldig plek met comfort

MB, 21-7-2015

Voor Griekse begrippen, een luxe appartement. Heerlijk zachte bedden en ruim. Prachtig balkon met uitzicht op bergen, andere kant zie je Kefalonia, Marithia en de zee (op afstand). Plus prachtige zonsondergangen vanaf je eigen terras.

Je wordt super gastvrij ontvangen, dat merkt u nog wel als u gaat. Je wordt verwend. Op loopafstand is Keri Beach met leuke restaurants. Wil je meer zien van het eiland, huur dan een auto. Tip: bakker met ijssalon in een zijstraatje. Heerlijk!

Gereisd met vrienden in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rentaki Villas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rentaki Villas in Keri Lake / Limni Keri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rentaki Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rentaki Villas scoort een 8.36 uit 10 op basis van 36 reviews.