Villa Limneon Villas

Limneon Villas
8,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Limneon Villas bij:

2 reviews over Villa Limneon Villas in het Nederlands

Invasie muggen in het paradijs

Saartje, 21-8-2016

Een mooi complex, zeker voor Griekse begrippen. Her en der schort het aan de afwerking, maar dat is Grieks. Niet zo idealistisch als de foto's, maar wel prachtig. De bedden zijn extreem hard, al went het na een week.

Zakynthos is een rustig eiland, niet erg veel te doen. Complex is mooi, prachtig zelfs... maar die muggen.... Bij de villa wordt je helemaal leeggezogen, zelfs overdag bij het zwembad. Van het huis naar de auto (naast het huis) levert gelijk 10 beten op.

Maria is fantastisch, ze is erg lief en maakt de huizen goed schoon. Het huis is van alle gemakken voorzien, goed werkende airco, koelkast, vriezer, magnetron, etc.

Of het een aanrader is, ja en nee... de muggen hebben ons echt weggejaagd en we waren blij dat we naar huis konden. Je huurt zo'n huis en hoopt ook 's avonds lekker op het balkon of in de tuin te kunnen zitten of een duik in je eigen zwembad te maken... maar de muggen zorgen wel dat je dat niet doet. Overdag zaten we ook liever aan het strand en als ons kindje op bed lag zaten we binnen ipv bij het zwembad wat ons idee was bij de boeking.

Kindvriendelijk, redelijk. De voordeur bereik je via een trap, glazen tafels en overal waar je kijkt stopcontacten.

Ga je eten bij La Bruschetta, pizzeria... zorg dan dat je weg bent voor de zon onder gaat. Wij waren te laat, wisten het niet... zoveel muggen dat alle gasten zonder hun eten op te eten van het terras af renden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Een dikke 10 !

Carin, 23-9-2015

De foto's geven een haarscherp beeld van wat je krijgt voor je geld. Een stijlvol ingericht huis van alle gemakken voorzien, een privé zwembad met jacuzzi, veel privacy, kortom een klein paradijsje. Maria en haar man is niets teveel. Een aanrader !
Gereisd met vrienden in september 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Limneon Villas in Keri Lake / Limni Keri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Limneon Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Limneon Villas scoort een 8.91 uit 10 op basis van 2 reviews.