Hotel Sirocco ***

Sirocco
8,3

5 tips over Sirocco

m. de Joode, 26-8-2014
Ga 's morgens om 7.00 uur naar de het strand. Dan lopen vrijwilligers de nesten af van de carretta carretta schildpad. Als ze oud nest leeghalen vertellen ze dingen en laten ze iets zien. En met een beetje geluk (zoals wij hadden) zie je een nest schildpadjes uitkomen!
Frank & Jolanda, 8-9-2013

Tips:

- Huur een auto voor 2 of 3 dagen. Er zijn hele mooie plekken op het eiland Zakyntos.

- Restaurant 'Ambrosia' is een aanrader. Gezellige mensen en lekker eten.

- Sta een keer vroeg op en ga rond 6:30 naar het strand, dan zie je kleine schildpadden uit hun eieren komen en hun weg zoeken naar de zee.

J.C. Ruiter, 28-5-2013
Wij hebben het verblijf op basis van halfpension rechtstreeks via internet bij het hotel geboekt en hebben gebruik gemaakt van aantrekkelijke aanbiedingen in het voorseizoen (korting bij vooruitbeatling en gratis fietsen). Daarnaast biedt het hotel ook gratis transfer van en naar het vliegveld aan. De vliegreis hadden wij geboekt via Ryanair, waarbij gevlogen werd vanaf vliegveld Charleroi/Belgie.

Ischa, 29-3-2012
Afgelopen zomer was ik met mijn vriend op Zakynthos. Wij hebben in die 10 dagen twee geweldige excursie meegemaakt. De eerste was een dag naar Olympia en de tweede was een dagje zeeschildpad spotten. Beide excursies hebben we geboekt bij Nefis Travel Zakynthos. Dit is echt een aanrader. De excursies zijn goed betaalbaar (een stuk goedkoper dan wanneer je iets boekt bij de grote reisorganisaties!), vaak in het Nederlands en je hebt er echt een geweldige dag aan! Ik zeg zeker doen!
Henk, 24-10-2011
Boottocht. Eilandtoer (via Sunweb)