Appartement Macedonia ***

Appartement Macedonia
Macedonia
6,6

23 reviews over Appartement Macedonia in het Nederlands

Het is niet wat het lijkt

J. Terleurgesteld, 29-7-2017

Een eerste indruk van het hotel was positief. Mooie lokatie en erg groen. Tot we verder gingen kijken. Het hotel is verouderd en daar wordt weinig aangedaan. Een paar voorbeelden: versleten handdoeken, lampen die niet werken, versleten beddengoed.

Om bij Kallithea centrum te komen moet je een 25 minuten lopen langs een hele drukke weg. Ohja het geraas over die weg hoor je vanaf je hotelkamer.

's Nachts zijn we iedere keer wakker geworden door de harde muziek van de clubs die ong. vanaf 500m afstand van het hotel liggen.

De eettentjes rond het hotel zijn niet aan t prijzen!

De zon en het strand maken een hoop goed.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooi complex/netjes /ligt centraal/goede prijs

Peter, 13-7-2016

Zeer netjes complex. Restaurant prima en niet duur. Appartement zeer netjes. Ligt zeer dicht bij prachtig strand en dorpje. Vliegtuigen gaan wel zeer laag over. Personeel is netjes en correct maar niet super gastvrij.Zwembad schoon en voldoende bedjes om lekker op te zonnen. Huur zelf een bootje voor 1 dag en ga op safari in een open Jeep,Prachtig
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Toch een goede vakantie

Saskia, 23-9-2013

We hebben 2 weken doorgebracht in app. Macedonia. Gelukkig hadden we een ruim app. geboekt en dat was prima, gelegen op de begane grond aan de straatzijde, hetgeen een groot voordeel bleek t.a.v. de vliegtuigen! de inrichting is sober, bedden: hard, keukeninrichting matig, bijv. geen wijn of bierglazen aanwezig. schoonmaak is om de dag.Wij hadden apart het ontbijt bijgeboekt, zonde van het geld! te karig voor woorden, slechte koffie, soms een stuk perzik uit blik enz. De muziek stond s morgens al hard aan en ook soms de TV erboven uit. Supermarkt is vlakbij waar van alles te koop is. De restaurants: Heaven en Alexander zijn een aanrader. Wij hebben vrijwel de gehele vakantie bij het zwembad van Hotel Kalamaki Beach doorgebracht. Heerlijk rustig, goed restaurant voor de lunch en via een paadje zo naar het strand en de zee. 2 dagen auto gehuurd is leuk om te doen.
Gereisd met partner in september 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Macedonia bij:

Goed en netjes dicht bij de zee,winkes.restaurant.

jolande, 19-6-2010

Leuke vacantie gehad in Macedonia.inderdaad de vliegtuigen komen laag over maar heeft ook wel weer wat .Wij hebben ons erg niet aangestoort zelfs mooie foto`s van gemaakt!
Gereisd met partner in juni 2010

Prima appartement, slechte ligging

Yvonne, 20-1-2010

Deze appartementen liggen op de aanvlieg en vertrek route van de vliegtuigen. Ze vliegen zo enorm laag over, dat je 's ochtends om 6:00 uur recht op in je bed zit, met het gevoel of er een vliegtuig je kamer invliegt. De wielen zijn al uit als ze laag overvliegen. Niet echt prettig.
Gereisd met partner in juli 2008

Fijne en gezellige vakantie gehad.

Jochem en Marleen, 5-9-2009

Wat zeuren Nederlanders toch veel! Wij hebben een hartstikke leuke vakantie gehad in Macedonia, hebben er iedere avond aan de bar gezeten en ook als we de enige waren, bleef de aardige barman gewoon open en maakte een praatje met ons.

Kamer is eenvoudig, maar goed. Handdoeken kregen wij gewoon om de dag.

Vliegtuigen komen inderdaad vlak langs je balkon voorbij gevlogen, maar dat vonden we eigenlijk wel mooi, we hebben hier absoluut geen overlast van gehad.

Prima zwembad, wordt erg netjes en schoon gehouden en ook de omringende tuin.

Aanvankelijk zijn de Grieken niet erg open, maar als je de moeite neemt om even te kletsen, blijken ze erg vriendelijk en behulpzaam, ze vertellen je ook graag over hun land, de geschiedenis en mythologie, als je maar geïnteresseerd bent!

Tip: ontdek het eiland per scooter, is zeker de moeite waard om ook de bergdorpjes te bekijken.

Gereisd met partner in augustus 2009

Ga ik niet meer zo snel naar toe

Ad Wens, 6-8-2008

De ligging van het hotel onder de aanvliegroute naar de landinsbaan van het vliegveld zorgde er voor dat we steeds tijdig dat wil zeggen zo rond 5 uur in de ochtend gewekt werden. Wanneer je 's avonds wilde douchen moest je snel zijn om 18 uur had je genoeg warm water om 9 uur werd het al minder na die tijd was het water gewoon koud!! De bediening aan de bar was goed al werd die vriendelijkheid groter naar mate de afname aan de bar groter werd. Voor mij geen probleem men was vriendelijk tegen mij hahaha. Ondanks deze negtieve punten hebben we een uitstekende vakantie gehad al viel met name het lawaai van de landende vliegtuigen ons rauw op ons dak.
Gereisd familie in juli 2008

H.E.A.M. Sins, 24-9-2007

jammer dat er maar 3 keer per week handdoeken verschoond worden. Kunt u misschien vermelden in brochure, zodat je zelf ook handdoeken mee kan nemen
Gereisd met vrienden in september 2006

Chantal, 24-7-2007

Het appartement zag er schoon en netjes maar wel klein uit. We hadden een 4p appartement waarbij 1 tweepersoonsbed stond en een bedbank. De matrassen van beide bedden waren niet fantastisch. Verder werd de kamer regelmatig schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. LET OP je moet 5 euro per dag betalen voor de airco, dit werd bij het inchecken niet aan ons verteld waardoor we hier halverwerge onze vakantie achterkwamen, de vriendelijkheid van de man achter de receptie was op dat moment ver te zoeken omdat wij het vreemd vonden dat dit niet tegen ons was gezegd. Het ontbijt was prima je kon(gratis)extra bijbestellen en de bediening was goed en vriendelijk! Het helderblauwe water bij t strand is erg mooi. De vliegtuigen die overkwamen waren een mooi zicht, we hebben hier absoluut geen last van gehad!! We hadden geen tv in het appartement.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Anna (Griekse), 4-7-2007

Niets met Griekenland te maken. Focus ligt op de Engelsen, geen sfeer. Strand is kindvriendelijk maar elders in Griekenland ook het geval en zo niet mooier. Ons zoontje van 1 is flink ziek geworden, artsten uit Oostbloklanden met zogenaamde diploma's (gekocht)zware medicijnen voorschrijven. Tip: gewoon naar het ziekenhuis in de stad. Vertrouw ook niet op de receptioniste van het hotel, zij delen nl bij doorverwijzing in de winst. Tijdens ons verblijf tot twee keer toe een aardbeving. Op het reisbureau waren ze helaas vergeten te melden dat de landingsbaan precies in het verlengde van het appartement ligt. Klein detail maar een grote teleurstelling voor ons als gezin. Voor minder kun je een overtocht naar Engeland boeken. Zoek je Griekenland en sfeer, boek dan bv een reis naar Poros of probeer de Peloponnesos. Het is maar waar je op zoek naar bent, Griekenland of de pub!
    Gereisd anders in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Macedonia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Macedonia in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Macedonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Macedonia scoort een 6.64 uit 10 op basis van 23 reviews.