7,9

16 reviews over Hotel Klelia Beach in het Nederlands

Ongelooflijk

Herman Schellingen, 11-8-2017

Prachtig recent gerenoveerd hotel (en men stopt echt nog niet). Met een fantastisch team in de keuken. Echt zeer lekker eten op elk uur van de dag, uitgebreide keuze en goed warm geserveerd. Ook de outdoor bbq met speenvarken en kip a/d grill werd door ons bijzonder gesmaakt. Het personeel (jonge mensen) zijn super vriendelijk en dienstbaar.
    Gereisd met vrienden in juni 2017

Voor herhaling vatbaar

Koen Van Waesberghe, 6-8-2016

Gezellig familiehotelletje. Kamers waren basic maar proper. Ligging op honderd meter van de zee was een pluspunt. Minpunt was het ontbreken van enige kinderanimatie, behalve die ene avond wanneer de clown langskwam om 21 uur. Het eten was goed, zonder meer. Ideaal voor mensen die van rust houden zonder zich zorgen te maken (te ergeren) voor de medemens in het hotel. Het zwembad werd goed onderhouden, het personeel was uitermate vriendelijk.
    Gereisd familie in juli 2016

VRESELIJK !!! Nooit meer

Sascha, 1-8-2016

Er was niks goeds aan !! We waren blij dat we naar huis gingen !! Kleine kamers die zogenaamd gerenoveerd waren,was nog steeds ouwe meuk !! Klein vies zwembad. Klein zitje savonds waar lang niet iedereen kon zitten. Heel armoedig hotel .

Zeker geen 4 sterren waard ,hoogstens 2 sterren. Prijs /kwaliteit verhouding totaal uit zijn verband!! Vreselijke straat waar het hotel aan grensde met een paar winkeltjes maar en het strand heel toeristisch. KORTOM NOOIT MEER !!!

Gereisd familie in juli 2016

Familiehotel

Henri, 10-8-2015

Rustig gelegen familiehotel. Eten griekse keuken, maar weinig keuze. Personeel super vriendelijk. Kamers proper maar basic. Kort gelegen bij mooi strand (parosol en 2 ligstoelen voor maar 7€/ganse dag.

TIP: boek vooraf je excursies bij NEFIS travel. Fantastische organisatie met topgidsen, aan zeer voordelige prijzen tov touroperator. kan makkelijk vooraf geboekt worden via internet

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldige vakantie gehad

Elene en M , 24-6-2015

Wat een super vakantie écht top Wij kwamen er in een warm bad

Hele lieve mensen het personeel, van klusjesman receptie keuken bar.. tot aan de hoogste functie. Iedereen werkt zich de blub voor jou! Zodat jij een pracht vakantie hebt...Ze blijven het hotel verbeteren én opknappen chapeau!

Voor ons doen hadden we een heerlijke kamer, veel schaduw, waar we om gevraagd hadden. Uitzicht op bloeiende Oleanders en vlinders

Heerlijk zwembad. Wel voor het eerst van mijn leven na 5 dagen geen plek voor ligbed, zelf handdoek neergelegd, was verleden jaar niet zo.

Het eten is uitzonderlijk lekker en goed en gezond, veel komt van eigen farm. Heerlijke drankjes,van échte merken o.a. frisdrank!

Het ligt op loopafstand van het beroemde strand waar de Logger Head schidpad zijn eieren legt.

Een prachtig eiland zie de foto's van het hotel en excursies

We willen zo wel terug heimwee :) Groetjes Elene :) en M

Gereisd met partner in juni 2015

Gezellig kleinschalig hotel met goede ligging

EH Kronenburg, 25-5-2015

Hotel Klelia Beach is een een leuk hotel met zeer vriendelijk personeel, van receptioniste tot kamermeisjes. Niets is teveel!

De kamer hadden we geboekt via touroperator en die was prijzig, maar dan had je ook wel wat. Een prima kamer, met groot balkon en buiten jacuzzi. We hadden mooi uitzicht over de zee.

Het eten was ook erg goed. Hygiënisch afgesloten met automatische deksels. Elke avond maakten ze er weer een feestje van bij het lifecooking. We zijn er 1 week geweest, en hebben geen 1 dag hetzelfde gegeten. Het zwembad is prima, maar de zee nog veel beter en op nog geen 3 minuten lopen. Bij het hotel wat direct aan zee ligt, kun je ligbedden en parasol huren tegen €5,-.

Wat wel jammer was, was dat er helaas elke ochtend de handdoeken al klaar lagen rondom het zwembad, maar ja, dat wisten we van te voren! Verder zijn de kamers wel gehorig, dat is echt een minpunt en de bedden zijn inderdaad erg hard, maar je kunt bij de receptie een topmatras vragen wat het enigszins verlicht.

Gereisd familie in juli 2014

Leuk hotel, prijs-kwaliteit uitstekend

Gerd, 18-11-2014

Dit is een leuk hotelletje, niet te groot, niet te klein.

De kamers zijn proper en worden dagelijks gekuist.

Eten is gevarieerd, vriendelijk personeel en de all-inclusive is prima.

Mooi zwembad en niet ver van zee gelegen, 2 minuutjes wandelen, met een mooi strand.

Bushalte vlakbij naar de hoofdstad, en slechts een tiental minuten van de luchthaven met de taxi(13€).

Gereisd met partner in september 2014

in één woord fantastisch!

Jane , 14-7-2014

Hotel klelia beach is een leuk kleinschalig hotel met een perfecte ligging, vlakbij zee. Het hotel ligt om zo'n 4 km afstand van de luchthaven, echter heb je geen last van overvliegende vliegtuigen. De omgeving van Kalamaki is vrij rustig in vergelijking met het veel drukker en met engels bevolkte laganas. Zakynthos stad is met de bus te bereiken (bus stopt bij het hotel voor de deur). Het eten is lekker en gevarieerd. Wij verbleven 8 dagen in klelia beach en hebben geen 1 dag hetzelfde gegeten. Ook is er dagelijks life cooking waarbij de kok één of twee gerechten vers voor je bereid. Het hotel wordt gerund door een griekse familie, welke tevens een eigen boerderij & groentetuin bezit. Hierdoor wordt er dagelijks gekookt met verse groente & fruit. Het complex is schoon & goed onderhouden. Wij hebben er een fantastische vakantie gehad. Als we dan toch een minpuntje moeten noemen zijn het de harde bedden en de kleine douche. Maar daar hou je al rekening mee als je naar Griekenland gaat.
      Gereisd met partner in juni 2014

Super hotel

Sofie & Sandra , 21-6-2014

Prijs-kwaliteit is dit een zeer goed hotel. Heel lekker eten, typisch Griekse gerechten, voldoende keuze. Super vriendelijk personeel.

Kamers zijn in orde. Rondom het hotel zijn er een aantal winkeltjes. Een ideaal hotel voor een rustige, aangename vakantie.

Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in juni 2014

Geweldige verhouding prijs / kwaliteit

Regi, 18-6-2014

Zeer goed hotel. Prima all-in formule met zeer lekkere maaltijden. Ook snacks worden "a la minute" voor jou gemaakt. Ja kan er alles vragen, ze zorgen persoonlijk voor jou. Personeel is super-vriendelijk. Alle is erg proper. Kamer (gratis upgrade naar sute) was prima voor de prijs. Wel gericht op russische gasten, maar deze waren helemaal niet storend of arrogant. Zeer goede ligging. Via een korte strandwandeling kan je zo op d ebootjes stappen om de Caretta schildpadden te gaan spotten, wat erg leuk was. Mooi eiland, vriendelijke mensen. We komen zeker terug naar Klelia.
      Gereisd met vrienden in juni 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Klelia Beach**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klelia Beach in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klelia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Klelia Beach scoort een 7.89 uit 10 op basis van 19 reviews.