Appartement Hermes *

Appartement Hermes
Hermes

1 review over Appartement Hermes in het Nederlands

mooi gelegen, fantastisch uitzicht, heerlijk huis.

Frank en Els Gräve, 20-11-2010

Nadat onze dochter en haar vriend een super verblijf hadden gehad in villa Hermes in 2008 besloten wij om in 2009 ook naar Zakynthos af te reizen. Heerlijk verblijf gehad! Werden van het vliegveld gehaald door de eigenaars. Mooi huis met alle fasciliteiten. Mooi zwembad met werkelijk een fantastisch uitzicht.Op loop afstand van het strand en restaurantjes. Om wat van het eiland te zien wel een auto noodzakelijk.Onze vrienden zaten in een van de andere villa's, ieder zijn eigen huisje en een gezamelijk zwembad. Een top vakantie. Lex en Marja, ik kan jullie huis iedereen aanbevelen!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hermes in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hermes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hermes scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.