Hotel Golden Sun & Golden Beach ***

8,2

14 reviews over Hotel Golden Sun & Golden Beach in het Nederlands

Onder de verwachtingen

sonpas, 1-9-2017

Proper en net hotel met vriendelijk personeel. Goed onderhouden zwembad met voldoende ligstoelen. Het strand ligt ongeveer 250 meter verderop en is goed bereikbaar. Kamer was erg klein, met een kleerkast zonder ook maar 1 plankje om je kledij kwijt te geraken. Leven uit je koffer was de boodschap, die je ook nog eens op de vloer moest plaatsen wegens ook al geen bagagerekjes. Het eten was ver onder de verwachtingen en de gewone + alcoholische dranken waren allemaal vrij flauw. Bedden waren goed en de airco werkte ook naar behoren. Dit hotel heeft zeker geen onvergetelijke indruk nagelaten.
Gereisd met partner in juli 2017

Geweldig sfeervol hotel met geweldig personeel

Leonard en Jessica, 31-8-2017

Golden Sun Hotel is een mooi hotel en niet grootschalig. Je voelt je van harte welkom de minuut dat je uit de bus stapt en je koffers worden door de portier naar binnen gedragen. De gastvrouw liet ons de kamer persoonlijk zien en vanaf het eerste moment dat ze je opmerken, verwelkomt het personeel je hartelijk en ze herkennen je na de eerste dag ook. Of je nu het restaurant binnenkomt of een drankje bij de bar bij het zwembad besteld, iedereen is vriendelijk en doet zn best om t je naar de zin te maken. Ja, de kamers zijn niet gloednieuw, maar goed onderhouden en schoon. Schoonmaakster komt elke dag en brengt nieuwe handdoeken mee. Het all inclusive concept is goed. Het eten is geweldig, van ontbijt tot diner. Genoeg variatie gedurende de week en de kwaliteit is echt goed.

De chef maakt om de dag een rondje langs de tafels en waardeert de feedback die je geeft.

We gingen bijna altijd naar het strand (dat is ongeveer 200m). Je betaalt wel apart voor bedjes en parasol (8Euro) maar is goed verzorgd. We gebruikten het zwembad niet veel. Het is dan ook vrij druk tijdens het hoogseizoen. Maar ook het zwembad is schoon en wordt elke nacht schoongemaakt. De tuin is ook mooi en goed onderhouden. We gingen 2 dagen op excursie en het hotel bood lunchboxen voor ons om op de excursie mee te nemen. Goede service. Animatie doet zn best om er iets leuks van te maken en zeker voor jeugdiger publiek best vermakelijk. Veel Engelse en Scandinavische gasten, maar de sfeer was prima.

We zullen het hotel zeker aanraden aan vrienden en misschien komen we hier in de toekomst terug.

De omgeving is ook mooi, je kunt heerlijk langs het strand wandelen en Kalamaki ligt ook op loopafstand. Verschillende leuke winkels

(We verbleven hier van 13-23 aug 2017).

Gereisd met partner in augustus 2017

Een keer iets anders

Hulst, 8-7-2017

Even een keer iets anders dan Turkije. Hotel ziet er mooi en verzorgd uit. Personeel werkt hard in het restaurant. Het eten en animatie is vooral georiënteerd op Engelse. Hier heb ik overigens geen last van gehad op vakantie. Eten is oke, ene dag beter dan de andere dag maar voor een week goed te doen.

Vliegveld ligt dicht in de buurt waardoor de vlak boven het hotel vliegen, eerste twee dagen even wennen. Jammer dat het hotel alleen een zwembad heeft. Strand is op loopafstand maar hier is geen barretje van het hotel waar je eten of drinken kan halen en voor de bedjes moet je betalen. De hele week dus maar bij het zwembad gelegen, hier heb je gelukkig wel een bar. Wil je een bedje met parasol, moet je er vroeg bij zijn (of 'S avonds laat handdoeken neerleggen wat wij deden). Kamers zijn prima, op de badkamer na. Die is erg klein!! Douchen is dan ook elke keer een uitdaging.

Wij zaten aan de tuinkant, erg mooi en goed onderhouden!

Al met al een prima vakantie gehad voor een weekje.

Gereisd met vrienden in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Sun & Golden Beach bij:

fantastisch zou zo weer gaan

marja, 19-4-2017

schoon, netjes, gezellig, echt vakantie gevoeld, personeel allemaal even behulpzaam en beleefd, ligt net buiten het echte uitgaansleven, eten geweldig lekker en goed verzorgd. Top alles
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Het personeel werkt hier heel hard voor hun gasten

Belgische familie, 23-8-2016

90 procent bestaat uit Britse gasten . Vandaar dat het hotel zich vooral op hen richt

(of trekken ze dit naar zich toe !?)

D.w.z. - een lawaaierig Brits animatieteam (3 screamqueens), dat tot 23.30 buiten

bezig blijft.

De popmuziek aan het zwembad staat luid.

's Dinsdags is hun vrije dag. Thank God !!

- de bonen 's morgens. Het eten is uitgebreid en verzorgd.

Zwembad is groot, maar diep voor onervaren zwemmer(tjes)

Klein kinderbadje (peuters) + jaccuzi.

Gratis wifi in heel het hotelcomplex. Op de kamer is het signaal wel vaak zwak.

Personeel is super vriendelijk en werkt keihard voor de gasten.

Ligging is rustig, dicht bij het strand.

Mooie excursies mogelijk en zeker aan te raden : scheepswrak, turtles spotting

the bleu caves, ...

Er vliegen dagelijks heelwat vliegtuigen over (landingsbaan is in de buurt)

(korte transfertijd), maar hier heb je vreemd genoeg weinig last van.

Kamers en hotel zijn niet zo lang geleden geverfd en gerenoveerd.

Kamers zijn proper en de badkamer wat gedateerd. kluis is gratis.

Geen badhanddoekenservice aan het zwembad. Dus zelf meenemen !

Geen echte cola of bekende frisdranken en geen gratis ijsjes aan het

zwembad (wel in het restaurant).

Geen gymzaal en de biljard, kikkertafel, en pingpong tafel (kapotte paletjes)

zijn gammel.

Nederlands sprekend meisje aan het onthaal. erg handig !

Hotel is de drie sterren waard en leuk voor families met kids.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Geweldig

Karin Moseman, 28-8-2015

Ik vind het een super goed hotel, heel gemoedelijk, schone kamers (elke dag schoonmaak, schone handdoeken en schoon beddengoed), zeer vriendelijk personeel, de bediening in het restaurant was heel goed, zeer vriendelijk en bij het zwembad staat een hele lieve vrouw Sophia achter de bar. Het eten was ook goed, zowel het ontbijt als de lunch en het diner. Heel tevreden. Prima ligging, dichtbij het strand en 5 minuutjes lopen van de gezellige winkelstraat.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Erg op Britten gericht.

Anne, 21-8-2014

Prima hotel, 24-uursreceptie. Eten vooral Brits, veel hetzelfde maar verder ok. Wifi op de kamers werkte niet, maar moest toch de eerste dag betalen. dat vind ik dan weer erg kinderachtig!

Afstand tot strand prima.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Netjes hotel maar slecht eten

anoniem, 22-9-2010

Hotel golden sun in Kalamaki was netjes, maar het eten zeer slecht. Het ontbijt is redelijk te doen maar niet echt veel keus. Het avondeten vond ik zeer slecht, weinig keus en niet te eten. Zou nog wel een volgende keer hierheen gaan maar alleen logies en ontbijt.
Gereisd met vrienden in september 2010

Voor herhaling vatbaar

Toinet en Wim , 26-8-2010

Hotel op mooie locatie en met vriendelijk personeel. Zee en centrum op loopafstand.

Wij waren er begin juli en hadden volop ruimte bij het zwembad en in de heerlijke tuin. We hebben er een schitterende vakantie gehad. Van de overvliegende vliegtuigen heb je verder geen overlast en is verder imposant. Kamer is netjes en wordt goed onderhouden. Douchen in het bad is moeilijk, omdat er geen scherm is.

Gereisd met partner in juli 2010

gelukkig weinig engelsen

f seegers, 4-8-2010

vliegveld ligt er naast maar is niet hinderlijk. goed zwembad. Bad niet mogelijk i.v.m. dunne riool pijpen. aardige griekse obers, met een engels ontbijt. koelkast in kamer om drinken te koelen kost 6 euro per dag. rustig hotel.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Golden Sun & Golden Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sun & Golden Beach in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sun & Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Golden Sun & Golden Beach scoort een 8.24 uit 10 op basis van 14 reviews.