Bungalow Garden of Eden ***

Bungalow Garden of Eden
Garden of Eden
8,1

249 reviews over Bungalow Garden of Eden in het Nederlands

super relax alles mag niets moet

Dennis, 15-10-2017

kleinschalig 13 huisjes. Panos de eigenaar doet alles om het naar je zin te maken en kan super koken.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Beetje tegengevallen

Marianne en Theresia, 14-10-2017

Wij, moeder en dochter, verbleven twee weken in september 2017 in The Garden of Eden. Zakynthos is een mooi eiland, met veel olijfbomen. Het weer viel in deze twee laatste weken van september tegen; het was kouder dan we verwacht hadden. The Garden of Eden ziet er als geheel idyllisch uit; veel bomen en planten, gekleurde huisjes en - als je ervan houdt - een tiental katten. Het personeel is vriendelijk en attent, en de eigenaar Panos kookt heerlijk. Alle appartementen verschillen van elkaar. Wij hadden no. 10, een ruim app. met 2 slaapkamers. Het heeft een terrasje en een leuk balkon.

Helaas waren er ook minpunten. Wat ons erg opviel was het achterstallige onderhoud in het gehele complex. B.v. veel houtrot (waardoor luiken eruit dreigden te vallen), en de helft van de stoelen in het restaurantje stonden op instorten. De slaapkamers waren boven, te bereiken via een wenteltrap, maar daar was geen toilet, wat erg onhandig is.

Gereisd met vrienden in september 2017

Middelmatig

Jan, 12-9-2017

Niet geheel naar verwachting. Op het park is geen ruimte om te spelen voor kinderen. Heel mooi aangelegde tuin, maar daardoor ook geen uitloopruimte. Dichtbegroeid. Zwembad niet kindvriendelijk meteen vrij diep, geen peuterbadje. Bubbelbad defect. Daarnaast is het sterk van invloed welk huisje je treft als je rust zoekt! Aan het pad is redelijk, verderop zit je rond de bar, die als je pech hebt tot laat bezocht wordt door gasten. Tip: Huisje num. 8! Als je echt het verkeerde huisje hebt staat de bbq voor je deur.Als je dat gezellig vindt is geen probleem, maar met kleine kinderen die tijdig naar bed willen, lastig. Gezien de kleinschaligheid kan 1 rumoerig gezin het hele park de rust ontnemen, is dus sterk afhankelijk van je wensen, en het geluk dat je treft met de overige gasten en welk huisje! Overal katjes trouwens. Harde (bankbedden) voor de kids, douche is een zwembad na douchen. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam! Mooi parkje maar verwacht niet teveel. Huurauto noodzakelijk!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Rianne, 18-7-2017

Een heerlijke vakantie gehad bij garden of eden!

Ons huisje was heel ruim en goed schoon, alleen de douche erg klein en de inrichting wat ouderwets. Ook is het bed aan de harde kant. Er werd bijna elke dag schoon gemaakt en nieuwe handoeken gebracht. Airco werkt prima! Kost als je voor meerdere dagen betaald 9 euro per dag. Ontbijt (van 9 -10) was elke dag hetzelfde; cake, brood, worst, kaas, jam en een gekookt ei met sap en koffie of thee. In de avond hebben wij alleen meegegeten met de bbq. Die was 20 euro pp. Dat vonden wij het niet helemaal waard. Het personeel is super aardig, en wil je overal mee helpen! Veel katten op het complex, die soms bedelen om eten bij het ontbijt, maar verder geen last van gehad! In de ochtend wel een haan en blaffende honden in de omgeving. Zwembad was prima! Alleen niet geschikt voor kinderen zonder een zwemdiploma, bedjes genoeg voor iedereen! Wel erg veel wespen bij het zwembad. Winkeltjes restaurants en het strand zijn op loopafstand.

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

fam., 13-2-2017

Prima vakantie gehad maar nooit meer!

Pluspunt zwembad erg fijn.

Nadeel veel katten, die ook rustig het eten van je tafel jatten. (katten krijgen wel gewoon eten)

Wij hadden heel vriendelijke eigenaren verwacht echter zijn we alleen op de eerste dag begroet de rest van de vakantie niets gehoord.

Schoonmaker totaal niet vriendelijk en kwam 2 dagen voor ons vertrek alvast een klapbed in het huisje zetten voor wanneer de volgende gasten kwamen. Huisjes zeer gedateerd. Douchekop kan niet opgehangen worden op zich geen probleem maar de hele badkamer is nat na het douchen. Veel aandacht voor gasten die er al jaren komen wij zaten er aan een apart tafeltje maar een beetje bij. Paarden stonden achter het huisje wel last van geur van paardenpoep onder het raam. Inclusief bijbehorende vliegen en veel muggen in de tuin. Op onze vraag of we op de laatste dag het huisje wat langer konden huren (tegen betaling) ivm bedtijd van onze baby kregen we een negatief antwoordt. Dat was niet mogelijk. Volgende mensen kwamen pas na ons vertrek aan (Hollanders) maar de schoonmaakster had geen zin haar siësta tijden te veranderen. Het eiland zelf is erg mooi. Maar de garden heeft de hoge verwachtingen die wij mede door zoover er van hadden totaal niet waargemaakt. Strand en restaurantjes op loopafstand erg leuk fijn en gezellig eiland.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie locatie, met wel wat minpuntjes

Monique, 26-10-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De locatie is meer dan schitterend, de tuin is een sprookje en het zwembad fijn. De (erg ruime) huisjes zijn behoorlijk authentiek. Bed voor 5e/6e persoon is er niet, er zijn twee banken maar die zijn erg kort (en vies), uiteindelijk opgelost met een opklapbed. Dorp, minimarkt, strand en leuke eettentjes op loopafstand; super! Het eiland is absoluut een aanrader, zo mooi!

Belangrijk om te weten: er lopen zo'n 25 katten rond, dus voor mensen met tegenzin of allergie niet fijn. Deze katten, plus de paarden die onder je slaapkamerraam staan ruik je behoorlijk, daar moet je echt even aan wennen. Doordat er groepen gasten zijn die hier al jaren komen en het met elkaar wel heel gezellig hebben voel je je soms teveel. Alleen bezocht door Nederlandse gasten. De prachtige tuin heeft eigenlijk maar 1 nadeel; heel veel muggen, middeltje met deet meenemen dus!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

het is niet wat we er van verwacht hadden

Agatha, 22-9-2016

Leuk kleinschalig park,veel groen,maar wij hadden de pech om het huisje naast het restaurant te hebben,hadden veel overlast in de avond en soms tot diep in de nacht.Waarom geen sluitingstijd?En de bbq werd voor onze deur aangestoken waardoor wij de deur moesten sluiten en binnen gaan zitten.Volgens iedereen is Panos vriendelijk,maar wij hem alleen bij ontvangst gesproken ,verder heeft hij ons niet gegroet wij waren ook zijn gasten.Hier komen veel de zelfde gasten die er al jaren komen en erg populair zijn in hun doen.Er waren naar onze mening te veel park katten 25 stuks kregen wel te eten,maar de kattenbak stond naast ons huisje [stank].Voor ons niet voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in september 2016

Mirjam Bodde, 11-9-2016

Genoten!

Garden of Eden is een mooi stukje van zakynthos. Leuke bungalows in een heerlijk aangelegde tuin met de meest mooie begroeiing van exotische bloemen, planten, bomen en tevens een heerlijk zwembad. We zaten in het eerste appartement nr 10 met een ware vijgenboom voor het balkon, heerlijk vers als ontbijt :) De drie paarden van Thanos en de vele katten en kittens zijn snoezig! Het eiland is verder super mooi groen, ga er lekker op uit met fiets, auto of scooter en ontdek de afgelegen strandjes en dorpjes. Panos, Thanos en lindy, super dank voor een heerlijke vakantie! Jullie zijn de liefste!

Gereisd anders in augustus 2016

Fantastisch plek!!

Tessa posthuma, 27-7-2016

We verbleven 10 dagen met onze kinderen in Garden of Eden , wat een super vakantie!! Prachtige huisjes, schoon en veel ruimte. Een goed en schoon zwembad.

Maar het belangrijkste is de gastvrijheid van Panos en zijn medewerkers, alles is mogelijk en wat kun je er lekker eten! We komen er zeker nog eens terug!

Minpuntje, sommige gasten die er al eerder eens waren geweest, waren door hun populaire gedrag nogal aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Top vakantie, prachtige, rustige locatie

Inge, 19-7-2016

Wij zijn hier een week geweest en het is ins prima bevallen. Het app is ruim, schoon en op 10 min lopen van t strand. Het heeft een hele mooie tuin en goed zwembad.

Personeel is heel vriendelijk.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Garden of Eden bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Garden of Eden in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Garden of Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Garden of Eden scoort een 8.05 uit 10 op basis van 252 reviews.