8,1

246 reviews over Bungalow Garden of Eden in het Nederlands

Rianne, 18-7-2017

Een heerlijke vakantie gehad bij garden of eden!

Ons huisje was heel ruim en goed schoon, alleen de douche erg klein en de inrichting wat ouderwets. Ook is het bed aan de harde kant. Er werd bijna elke dag schoon gemaakt en nieuwe handoeken gebracht. Airco werkt prima! Kost als je voor meerdere dagen betaald 9 euro per dag. Ontbijt (van 9 -10) was elke dag hetzelfde; cake, brood, worst, kaas, jam en een gekookt ei met sap en koffie of thee. In de avond hebben wij alleen meegegeten met de bbq. Die was 20 euro pp. Dat vonden wij het niet helemaal waard. Het personeel is super aardig, en wil je overal mee helpen! Veel katten op het complex, die soms bedelen om eten bij het ontbijt, maar verder geen last van gehad! In de ochtend wel een haan en blaffende honden in de omgeving. Zwembad was prima! Alleen niet geschikt voor kinderen zonder een zwemdiploma, bedjes genoeg voor iedereen! Wel erg veel wespen bij het zwembad. Winkeltjes restaurants en het strand zijn op loopafstand.

Gereisd met partner in juli 2017

Nooit meer

fam., 13-2-2017

Prima vakantie gehad maar nooit meer!

Pluspunt zwembad erg fijn.

Nadeel veel katten, die ook rustig het eten van je tafel jatten. (katten krijgen wel gewoon eten)

Wij hadden heel vriendelijke eigenaren verwacht echter zijn we alleen op de eerste dag begroet de rest van de vakantie niets gehoord.

Schoonmaker totaal niet vriendelijk en kwam 2 dagen voor ons vertrek alvast een klapbed in het huisje zetten voor wanneer de volgende gasten kwamen. Huisjes zeer gedateerd. Douchekop kan niet opgehangen worden op zich geen probleem maar de hele badkamer is nat na het douchen. Veel aandacht voor gasten die er al jaren komen wij zaten er aan een apart tafeltje maar een beetje bij. Paarden stonden achter het huisje wel last van geur van paardenpoep onder het raam. Inclusief bijbehorende vliegen en veel muggen in de tuin. Op onze vraag of we op de laatste dag het huisje wat langer konden huren (tegen betaling) ivm bedtijd van onze baby kregen we een negatief antwoordt. Dat was niet mogelijk. Volgende mensen kwamen pas na ons vertrek aan (Hollanders) maar de schoonmaakster had geen zin haar siësta tijden te veranderen. Het eiland zelf is erg mooi. Maar de garden heeft de hoge verwachtingen die wij mede door zoover er van hadden totaal niet waargemaakt. Strand en restaurantjes op loopafstand erg leuk fijn en gezellig eiland.

Gereisd familie in juli 2016

Mooie locatie, met wel wat minpuntjes

Monique, 26-10-2016

We hebben een heerlijke vakantie gehad. De locatie is meer dan schitterend, de tuin is een sprookje en het zwembad fijn. De (erg ruime) huisjes zijn behoorlijk authentiek. Bed voor 5e/6e persoon is er niet, er zijn twee banken maar die zijn erg kort (en vies), uiteindelijk opgelost met een opklapbed. Dorp, minimarkt, strand en leuke eettentjes op loopafstand; super! Het eiland is absoluut een aanrader, zo mooi!

Belangrijk om te weten: er lopen zo'n 25 katten rond, dus voor mensen met tegenzin of allergie niet fijn. Deze katten, plus de paarden die onder je slaapkamerraam staan ruik je behoorlijk, daar moet je echt even aan wennen. Doordat er groepen gasten zijn die hier al jaren komen en het met elkaar wel heel gezellig hebben voel je je soms teveel. Alleen bezocht door Nederlandse gasten. De prachtige tuin heeft eigenlijk maar 1 nadeel; heel veel muggen, middeltje met deet meenemen dus!

Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Garden of Eden*** bij :

het is niet wat we er van verwacht hadden

Agatha, 22-9-2016

Leuk kleinschalig park,veel groen,maar wij hadden de pech om het huisje naast het restaurant te hebben,hadden veel overlast in de avond en soms tot diep in de nacht.Waarom geen sluitingstijd?En de bbq werd voor onze deur aangestoken waardoor wij de deur moesten sluiten en binnen gaan zitten.Volgens iedereen is Panos vriendelijk,maar wij hem alleen bij ontvangst gesproken ,verder heeft hij ons niet gegroet wij waren ook zijn gasten.Hier komen veel de zelfde gasten die er al jaren komen en erg populair zijn in hun doen.Er waren naar onze mening te veel park katten 25 stuks kregen wel te eten,maar de kattenbak stond naast ons huisje [stank].Voor ons niet voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in september 2016

Mirjam Bodde, 11-9-2016

Genoten!

Garden of Eden is een mooi stukje van zakynthos. Leuke bungalows in een heerlijk aangelegde tuin met de meest mooie begroeiing van exotische bloemen, planten, bomen en tevens een heerlijk zwembad. We zaten in het eerste appartement nr 10 met een ware vijgenboom voor het balkon, heerlijk vers als ontbijt :) De drie paarden van Thanos en de vele katten en kittens zijn snoezig! Het eiland is verder super mooi groen, ga er lekker op uit met fiets, auto of scooter en ontdek de afgelegen strandjes en dorpjes. Panos, Thanos en lindy, super dank voor een heerlijke vakantie! Jullie zijn de liefste!

Gereisd anders in augustus 2016

Fantastisch plek!!

Tessa posthuma, 27-7-2016

We verbleven 10 dagen met onze kinderen in Garden of Eden , wat een super vakantie!! Prachtige huisjes, schoon en veel ruimte. Een goed en schoon zwembad.

Maar het belangrijkste is de gastvrijheid van Panos en zijn medewerkers, alles is mogelijk en wat kun je er lekker eten! We komen er zeker nog eens terug!

Minpuntje, sommige gasten die er al eerder eens waren geweest, waren door hun populaire gedrag nogal aanwezig.

Gereisd familie in juli 2016

Top vakantie, prachtige, rustige locatie

Inge, 19-7-2016

Wij zijn hier een week geweest en het is ins prima bevallen. Het app is ruim, schoon en op 10 min lopen van t strand. Het heeft een hele mooie tuin en goed zwembad.

Personeel is heel vriendelijk.

Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Doet zijn naam echt eer aan: paradijsje

Edwin, 26-6-2016

We hadden hoge verwachtingen van de Garden of Eden en die zijn allemaal uitgekomen. Een en al vriendelijkheid en altijd: no problem! We hadden een groot huis met 2 slaapkamers (nr. 11) en dan heb je ook echt veel ruimte. De 2 kamer huisjes hebben een vide met slaapkamer. Het complex is lang en smal en heeft een prachtige tuin (hoe kan het ook anders in de Garden of Eden). Panos, de eigenaar is een vriendelijke man die elke dag zijn stinkende best doet. Hij kookt lekker en de maaltijden zijn 'huiselijk' Grieks. Anders dus dan in de meeste restaurants in de omgeving. Je betaalt wel iets meer overigens. Ontbijt is eenvoudig. Zwembad bevat weinig tot geen chloor en dat is heel fijn. De locatie is rustig gelegen en ligt net buiten het centrum van Kalamaki. De afstand naar het strand is redelijk (circa 1 km). Op 150 meter is een supermarktje. Op het complex zijn ook katten die goed verzorgd worden. Je hebt er zeker geen last van. Speciale vermelding voor Thanos die relaxed zorgt die iedereen zich happy voelt.
Gereisd familie in juni 2016

Gemoedelijke appartement

Joli, 21-6-2016

In juni verbleven wij een weekje in de Garden of Eden. Het is een gemoedelijk complex met een super mooie tuin. Het is klein schalig. Er is niks mis met het complex , maar wij vonden het persoonlijk ook net niet. Schoonmaak mag echt beter en met namen de badkamer. In de avond hebben wij er niet gegeten dus wij kunnen hier niet over oordelen , maar twee keer een lunch gedaan en daar is niks mis mee, maar ook geen culinaire hoogstand. Op loopafstand ben je zo bij restaurantjes en winkeltjes. Alles is op loopafstand. Wil je gewoon een weekje rust dan zit je daar prima. Wij hebben wel een auto gehuurd want we wilde wel wat van het eiland zien. Kortom leuk voor een weekje rust.
Gereisd met partner in januari 2016

Oase van gemoedelijkheid

Robmar, 10-5-2016

Het is een kleinschalig parkje met een prachtige tuin en een simpel maar goed zwembad. Voldoende ligstoelen aanwezig.

Huisjes zijn 2 of 3 kamers, wij zaten in een 2 kamer . Zijn eenvoudig ingericht geen luxe. Eigenaar Panos kookt de sterren van de hemel en wil alles voor je doen . Ook Stanos is erg aardig en hulpvaardig. Ligging iets buiten het centrum , prima te belopen ook is er een fiets verhuur vlakbij en kan je een auto huren via de eigenaar. Het park is erg kind vriendelijk en overzichtelijk. De onderlinge kontakten die je snel legt door de kleinschaligheid zijn erg gezellig, maar je hebt ook voldoende privacy. Als minpunt de douche ... In je hand houden met douchen zoals overal in Griekenland .. Zodat de badkamer een zwembadje wordt . Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bungalow Garden of Eden*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Garden of Eden in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Garden of Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Garden of Eden scoort een 8.09 uit 10 op basis van 249 reviews.