Vraag & Antwoord Kalamaki

196 beoordelingen
Vraag & Antwoord Kalamaki
Even geduld a.u.b.

Lettergrootte: A A A

houten in Kalamakihuten (0 reacties)
evert-visser
1-3-2014
Wie kent een betrouwbaar en betaalbaar auto verhuurbedrijf in Kalamaki ?

winkeltjes (0 reacties)
eliza
19-10-2012
wie kan mij vertellen hoe het in oktober in kalimaki is . is er dan nog genoeg gezelligheid en is alles nog open

Naaktstrand (7 reacties)
Anna
18-5-2012
Is er een naaktstrand op Zakynthos? Dank voor een antwoord!

Angela
23-6-2012
Hoi Anna, Ja er zijn naaktstranden op Zakynthos. In Kalamaki kan je helemaal aan het einde van het strand naakt liggen, geen probleem. Dus strand oplopen, met je gezicht naar de zee en helemaal doorlopen naar links. Het is dus geen apart strand, maar een gedeelte van het normale strand. Je ligt hier wel echt rustig.

André
7-1-2013
Zou het mogelijk zijn om in augustus-september 2013 er ook naakt te kunnen liggen op strand in Kalamki?

Eddie
9-1-2013

Eddie
14-1-2013
Als je nu vanaf hotel Daniel naar het strand gaat hoever moet je dan nog naar links? Alvast bedankt

johan
17-3-2013
ongeveer 10 minuten

angela
18-3-2013
Aan het einde van het strand in Kalamaki lig je in voor en naseizoen rustig genoeg. Echter als je de moeite neemt om ever door te lopen langs het water kom je bij een strandje dat' Vrodonero" heet. Dit is een afgezonderd stukje waar je het hele seizoen door naakt kan liggen.

Joke
7-4-2013
Ik las ergens op interenet dat je ook langs een pad bij vrodonero kan komen langs de cavebar of zoiets klopt dat? Wij gaan begin juni naar kalamaki,zijn de stranden dan wel gewoon open ivm. de schildpadden?

wie weet (1 reacties)
anneke
21-10-2011
weet iemand waar ik een goede auto kan huren in kalamaki en niet met een creditkaart hoef te betalen wij gaan in mei 2012 dus ik heb de tijd

Marjolein
11-7-2012
Auto huren bij Hermes kan contant of met de card.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?