Vraag & Antwoord Kalamaki

Kalamaki
223 beoordelingen
Vraag & Antwoord Kalamaki
Even geduld a.u.b.

De beste prijzen en last minutes voor Kalamaki bij:

waar motor of scooter huren? afstand strand? (0 reacties)
Petra 09 augustus 2014

Hallo waar kunnen we een betrouwbare motor of scooter huren? we gaan naar Garden of eden in september. En hoe ver is het daarvan lopen naar het strand?

houten in Kalamakihuten (0 reacties)
evert-visser 01 maart 2014

Wie kent een betrouwbaar en betaalbaar auto verhuurbedrijf in Kalamaki ?

winkeltjes (0 reacties)
eliza 19 oktober 2012

wie kan mij vertellen hoe het in oktober in kalimaki is . is er dan nog genoeg gezelligheid en is alles nog open

Naaktstrand (7 reacties)
Anna 18 mei 2012

Is er een naaktstrand op Zakynthos? Dank voor een antwoord!

Angela 23 juni 2012

Hoi Anna, Ja er zijn naaktstranden op Zakynthos. In Kalamaki kan je helemaal aan het einde van het strand naakt liggen, geen probleem. Dus strand oplopen, met je gezicht naar de zee en helemaal doorlopen naar links. Het is dus geen apart strand, maar een gedeelte van het normale strand. Je ligt hier wel echt rustig.

André 07 januari 2013

Zou het mogelijk zijn om in augustus-september 2013 er ook naakt te kunnen liggen op strand in Kalamki?

Eddie 09 januari 2013

Eddie 14 januari 2013

Als je nu vanaf hotel Daniel naar het strand gaat hoever moet je dan nog naar links? Alvast bedankt

johan 17 maart 2013

ongeveer 10 minuten

angela 18 maart 2013

Aan het einde van het strand in Kalamaki lig je in voor en naseizoen rustig genoeg. Echter als je de moeite neemt om ever door te lopen langs het water kom je bij een strandje dat' Vrodonero" heet. Dit is een afgezonderd stukje waar je het hele seizoen door naakt kan liggen.

Joke 07 april 2013

Ik las ergens op interenet dat je ook langs een pad bij vrodonero kan komen langs de cavebar of zoiets klopt dat? Wij gaan begin juni naar kalamaki,zijn de stranden dan wel gewoon open ivm. de schildpadden?

wie weet (1 reactie)
anneke 21 oktober 2011

weet iemand waar ik een goede auto kan huren in kalamaki en niet met een creditkaart hoef te betalen wij gaan in mei 2012 dus ik heb de tijd

Marjolein 11 juli 2012

Auto huren bij Hermes kan contant of met de card.

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe verdiep jij je in de cultuur als je op vakantie bent?