Hotel Bitzaro Palace ***

Bitzaro Palace
8,5

10 tips over Bitzaro Palace

marica1, 18-7-2015

Waterfietsen huren op het strand. Als je geluk hebt zwemmen de schildpadden onder je waterfiest door.

Vanuit Agios Sostis hebben we een boottocht gemaakt om schildpadden te spotten, naar schildpaddeneiland en naar de Keri grotten. Die net zo blauw zijn als de blauwe grotten. Een aanrader om plaatselijk te boeken. Dit scheelt veel geld in vergelijking met boeking via de reisorgansiatie.

Een auto hebben we via Eurohire gehuurd, dat om de hoek zit. Ze komen de auto weer keurig bij het hotel ophalen

Mario Geneyn, 30-11-2014
Koop geen uitstappen via je touroperator, op 500 meter is er een overaanbod van deze en heel wat goedkoper.
Lea, 30-9-2014
koop je excursies buiten het hotel, je spaart er een hele som mee.

John Lombaert, 13-8-2014
Bootocht rond het eiland en met een huurauto naar Cap Keri de vuurtoren(prachtig uitzicht).Ook Agios Sostis (Cameo Island)en Navagio strand(vanboven prachtig uitzicht)
Hanneke, 7-7-2014
Alle all-in cocktails bij de bar zijn de moeite van het proberen waard!
coppens johan, 2-6-2014
Het is eten is wel lekker en het personeel is vriendelijk. De ligging is goed zeker wat betreft boetiekjes en openbaar vervoer.

mikkies, 23-6-2013

Loop via het strand naar Laganas en daar voorbij naar het eilandje Agios Sostis, het eiland met de "wapperende" witte doeken.

Oók aan te bevelen is de Eilandtour, dan kom je op práchtige diepblauwe baaien, SCHITTEREND!

Dirk Planken, 7-10-2012

Boottocht rondom het eiland.

Met de glasbodem boot naar schildpadden eiland.

Quad scooter auto huren voor lage pri.js.

Bustocht door de bergen

Wanda Kempers, 4-7-2012
Er zijn diverse excursies die je kan doen wat wij erg mooi vonden was met een boot op zoek naar de schildpadden te boeken op het strand bij Laganas vanaf Kalamaki strand ongeveer 30min.lopen
gigeelen, 3-6-2012
Huur geen motorfiets in het hotel.ik kreeg er eentje dat beschadigd was en met een bijna lege tank en toen ik hem terug inleverde kreeg ik te horen dat ik dat geweest was(De remhendel was gebogen zie foto).Mijn vakantie werd hierdoor grondig verstoord.Achteraf is de verhuurder weggegaan en heb ik er niets meer van vernomen.Dus opgepast.