Aparthotel Bitzaro Grande ****

Aparthotel Bitzaro Grande
Bitzaro Grande
8,9

549 reviews over Aparthotel Bitzaro Grande in het Nederlands

in een woord : Geweldig! Toppertje!

Klara, 17-9-2017

Prachtig gerenoveerd , modern , hotel !

Het is een heerlijk rustig hotel.

Geen harde muziek bij het zwembad.

Zwembad ook heerlijk diep , 210 cm !

maar ook een ondiep bad voor kleinere kindjes.

Wel half 7 handdoekje leggen,maar waar is dat niet meer tegenwoordig?

Wel genoeg bedjes en stevige parasols om het zwembad.

Geen super grote kamers,maar wel heel mooi met inloopdouche en prachtige nieuwe boxsprings!!

Wat ook zo fijn was dat je een hordeur,die prachtig weg gewerkt was, had,omdat er toch wel wat mugjes kwamen.

Het personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Eten voortreffelijk!!

We hebben nog nergens anders , zo goed gegeten!!

We hebben geen ene avond gewoon friet gehad,maar telkens een andere variant van de aardappel!

We hadden er echte sprite en coca cola uit de flessen,dus geen aanmaak limonade,top!!

Alles keurig schoon,en alle kamers kijken op het zwembad!

Je loop zo het dorp Kalamaki in,wat erg gezellig is met heel veel winkeltjes en restaurantjes.

Strand is vlakbij !

Gereisd met partner in augustus 2017

Het was Super!

Wigman, 15-9-2017

Zeer mooie accommodatie, rustig, goed eten en heel vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in september 2017

Sanne, 7-9-2017

Heel mooi hotel, erg vriendelijk personeel.

Iedere dag lekker eten en veel variatie.

Mijn vriendin en ik vlogen de laatste dag om 7 uur in de avond terug. We kregen badhanddoeken voor aan het zwembad. Rond 3 uur gingen we ons klaarmaken en kregen we handdoeken om ons af te drogen na het douchen.

Ik raad dit hotel zeker aan!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

fantastisch

Els, 31-8-2017

Wij hadden een standaard kamer, net gerenoveerd, badkamer met regendouche wel jammer dat de gewone handdouche die er ook is te laag hangt, je moet m vasthouden om er onder te staan. De straal van de regendouche is nl niet krachtig genoeg om bijv. je haar goed uit te spoelen. verder prima, wifi goed en kluisje gratis. Iedere dag schone handdoeken heerlijk schoongemaakte kamer.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastisch hotel waar je echt goed kunt relaxen.

John van der Steen, 29-8-2017

Eten was super goed de kamers worden zeer goed gereinigd.Het hotel is compleet gerenoveerd wat het verblijf alleen al een extra dimensie geeft.
Gereisd met partner in augustus 2017

Ontzettend goede service!

Nina Bloemberg, 20-8-2017

We hebben een fantastische vakantie gehad! Vriendelijk personeel, ontzettend lekker en afwisselend eten, mooi groot zwembad! De kamer was erg mooi en schoon. We moesten even wennen aan de open badkamer, maar dat went snel. Er was weinig animatie overdag, maar dit maakte ons eigenlijk niks uit. 'S avonds was er 3x per week muziek. Dat was wel leuk. Het hotel ligt dicht bij het strand, maar een paar minuten lopen en dus erg handig! Je witte bikini wordt wel een beetje geel van het zwembadwater.. verder een top hotel wat wij zeker aanraden!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Genoten

Babs91, 16-8-2017

Vorig jaar zijn wij in Bitzaro Grande geweest. Het is een erg knus, kleinschalig en rustig complex.

Eten erg goed, niet heel uitgebreid maar afwisselende en voldoende keuze en heel belangrijk doordat het wat kleiner is, erg overzichtelijk.

's ochtends en 's avonds werd er 1 of meerdere gerechten bereid volgens live en cooking concept, erg goed!

Keuze aan cocktails vond ik persoonlijk wat minder en de Cola was destijds niet te drinken.

Personeel werkt zich uit de naad om het een ieder naar zijn zin te maken.

Leuke winkelstraat niet gek ver van het hotel af.

Leuk strandje waar wij schildpadeieren hebben zien uitkomen op 7 minuuten lopen afstand.

Het hotel heeft dit jaar een renovatie ondergaan, nog niet in het echt kunnen bewonderen maar wij komen zeer zeker nogmaals terug.

Zakynthos is een geweldig eiland!

Gereisd met partner in september 2016

Wij komen zeker terug

Remco, 8-8-2017

Werkelijk waar! Wij hebben een geweldige vakantie gehad! Erg genoten van het hotel en het eten, strand was dichtbij en auto huur zit ook om de hoek. Met 2 dagen een auto huren heb je het hele eiland wel gezien.

Een minpuntje, overal op straat wordt er aangeboden om schildpadden te spotten, dit hebben wij dus niet gedaan. Zodra er een schildpad is gespot vliegen er wel meer dan 10 boten op af, zielig voor die beestje. Wij hebben inplaats van schildpad spotten een bezoekje gebracht aan de schildpadden opvang, geweldig, hele vriendelijke mensen laten je alles even zien en je mag ze ook vasthouden. Dus als ik u was.... ga niet turtle spotten op zee!!!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fijne vakantie met onze kinderen en hun partners

Wim, 23-7-2017

Mooi, comfortabel hotel met moderne uitstraling.

Uitstekende kamers, goede bedden. Prima buffetten met voldoende aanbod.

All in concept vonden wij prima. Het richt zich op volwassenen.

Hotel op loopafstand van het schildpad strand. Je kan in 3 kwartier, over het strand, Laganas bereiken.Vriendelijke, behulpzaam personeel.

Tip, huur je auto via het hotel, scherpe prijs en voor de deur aangeleverd en opgehaald.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Laura Huwae, 16-7-2017

Het hotel zag er van buiten prachtig uit. Eenmaal binnen erg modern en de kamers ook. Hele mooie kamers met open badkamer. We hadden mooi uitzicht op het zwembad.

Het eten was elke dag perfect. Alles was lekker. Ontbijt tot avondeten. De a la carte is echt perfect. Daar is het eten oo heerlijk. 4 gangen menu gratis.

Het hotel heeft 2 zwembaden , 1 bubbelbad en 1 kinderbad. Er zijn genoeg ligbedden en parasols. Het personeel is zeer vriendelijk. Na een paar dagen wisten ze onze namen en wat onze lievelings cocktails waren. De cocktails zijn daar heerlijk en er is genoeg keus. Het hotel ligt dichtbij supermarkten, pinautomaten en barren. Dichtsbijzinde strand is 500 meter. Beste vakantie ookt gehad !

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Bitzaro Grande bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Bitzaro Grande in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Bitzaro Grande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Bitzaro Grande scoort een 8.86 uit 10 op basis van 556 reviews.