8,5

59 reviews over Aparthotel Amaryllis in het Nederlands

Uitstekend

ricky, 17-8-2017

Opnieuw geweldige ervaring.

Met name de service van het personeel is uitmuntend.

Ze maken je vakantie tot een hoogte punt.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

top vakantie

alice, 17-8-2017

Voor alle medewerkers onder aanvoering manager Giannis geldt het motto: "het zal onze gasten aan niets ontbreken en wij bezorgen hun een comfortabel verblijf" Deze gastvrijheid in combinatie met ruime, goed ingerichte appartementen, een riant zwembad,uitstekende !! keuken is een garantie voor een uitstekende vakantie.niet voor de eerste keer en datook wij keren hier zeker terug. Gezien de ligging buiten het dorp (ongeveer 20 minuten lopen) is het aan te bevelen om ofwel een auto erbij te huren danwel gebruik te maken van een taxi. Voor het eten kun je je deze moeite besparen, want de beste keuken vind je in Amaryllis zelf. Ruime keuze, naast de 'specials', op de kaart en alles even smakelijk
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke plek met super vriendelijke mensen!

Diana Verboon, 15-8-2017

De accommodatie ligt ten opzichte van het strand en de 's avonds gezellige straat super! Wij hadden een studio/1-kamerappartement die wij erg ruim vonden. De badkamer was onlangs vernieuwd. Iedere dag werd er schoongemaakt en om de dag kregen we schone handdoeken. De mensen die werken bij hotel Amaryllis zijn erg vriendelijk en willen graag een praatje met je maken. Elke dag zijn ook dezelfde mensen aanwezig en dat schept toch een band. Het eten vonden wij erg lekker en er was genoeg variatie. Bij het zwembad is altijd wel een bedje vrij, dus ook daar een ontspannen sfeer. Wij hebben erg genoten van deze kleinschalige accommodatie. Mooi groen, rustig en vertier genoeg in de buurt.
Gereisd familie in augustus 2017

Top vakantie en zeker een aanrader!!

Peter Kooy, 4-8-2017

Prima hotel met hele vriendelijke en behulpzame mensen. Kamers zijn schoon en prima in orde. Eten is echt heerlijk. Drankjes goed geregeld. Iedere dag genoeg afwisseling in de gerechten. Leuk em schoon zwembad, genoeg ligbedden voor iedereen. Gemoedelijk en gezellig hotel met een prima sfeer. Wij hebben daar een heerlijke tijd gehad. Zeker een aanrader!!

Geweldig kleinschalig hotel!

Desire Henrichs, 30-7-2017

Wij hadden dit hotel geboekt op basis van de zeer positieve recensies over het eten van vorig jaar. Wij schrokken enorm dat er in april ineens veel negatieve recensies over het eten op Zoover stonden.

Nu blijkt dat het hotel in april is overgegaan van al-la-carte naar all inclusive en dat er een wisseling van eigenaar is geweest. In het begin waren er wat opstartproblemen met het eten, maar die zijn echt goed opgelost.

Wij vonden het eten heerlijk en afwisselend. Natuurlijk zie je bepaalde gerechten terugkomen in het buffet, maar dat heb je in alle hotels. Wij hebben hier met onze twee kinderen twee weken lang heerlijk gegeten!!!!!

Verder is het personeel (inclusief de manager) uitermate vriendelijk en zeer behulpzaam. Alles is ontzettend schoon (zowel de kamer als de gemeenschappelijke ruimtes).

Een heerlijk gemoedelijk hotel. Zelfs in het hoogseizoen waren er op ieder moment van de dag ligbedjes bij het zwembad vrij (ook in de schaduw). Geen handdoekje leggen, heerlijk!!!!!

Het enige minpunt vonden wij dat het water uit de tap bij de bar echt niet lekker was (thuis vinden wij flessenwater of uit de kraan heerlijk).

Gereisd familie in juli 2017

Zeer fijn hotel, goed personeel, prachtig eiland!

Mickey, 25-7-2017

Het is een zeer fijn en schoon hotel. Op de badkamer liepen bij ons wat mieren, maar daar hadden we niet echt last van. Er wordt door de poetsvrouwen iedere dag schoon gemaakt. Ook het bed leek iedere dag verschoond (of in ieder geval weer mooi neergelegd). We moesten het wel zelf opmaken (laken goedleggen en instoppen).

De handdoeken werden iedere dag verschoond. Je kunt er voor €10 borg badlakens huren. Je hoeft dus niet per se zelf badlakens mee te nemen.

Wij vonden het eten in het begin lekker, maar naar mate we langer bleven (in totaal 12 dagen) werd het wel eentonig en was er veel herhaling. Onze tip: ga gewoon een paar dagen uit eten, we waren dit zelf al van plan, en vandaar dat dit geen probleem was voor ons.

De Griekse avond is leuk, maar stelt niet heel veel voor. Verder was het echt top dat er altijd ruim voldoende bedjes vrij waren.

De belangrijkste aanrader: huur voor 2 (of maximaal 3) dagen een auto en verken de leukste plaatsen van het eiland! Wij hadden in 3 dagen wel alles gezien, langer is dus niet nodig. Je kunt ook met de auto naar het meest noordelijke puntje van het eiland (navigeer in Google Maps naar "Windmills snack bar", daar kun je met trappen omlaag en zo naar de blauwe grotten zwemmen, bespaart je weer geld voor een uitstapje. Daarnaast is Keri lighthouse vonden we ook heel mooi. Daarnaast zijn er heel veel mooie baaitjes die zeker het bezoeken waard zijn bijvoorbeeld Porto Limnionas. Daarnaast is het bezoeken van de klif waar je uitzicht hebt over het scheepswrak zeker een bezoek waard.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige plek, absolute aanrader

rooby, 24-7-2017

Leuk hotel, om de hoek restaurants , winkeltjes en het strand.

Ontzettend vriendelijk personeel.

geschikt voor kinderen

Helaas !!

frank ( Tienen ), 24-7-2017

hotel was mooi en proper, personeel doet zijn best !! alleen jammer voor de maaltijden, steeds hetzelfde liedje voor het samenstellen van het buffet !! Ik denk dat het hotel bij ABBA een toelage krijgt, steeds dezelfde muziek moeten horen.

Wij hebben 3 Hotels gedaan op Zakinthos, maar vinden dit Hotel een beetje jammer.

Indien zij hun maaltijden aanpassen , is er op dit Hotel niks aan te merken !!!

Gereisd met partner in juli 2017

Wij gaan zo weer terug!

E.Spruit, 24-7-2017

Wij hadden een mooie ruime schone studio, binnen geen enkel diertje gezien, dat wil wat zeggen voor de schoonmaak. Elke dag schone handdoeken, 2x per week schone lakens, heerlijk!

Manager en personeel doen er alles aan om het naar je zin te maken, manager droeg zelfs mijn koffer naar de 2e verdieping, ik was samen met mijn dochter van 12 jaar op vakantie.

Lunchpakket meegekregen toen wij een hele dag op excursie gingen. Zwembad heel fijn, wordt elke dag goed schoongemaakt. Er is altijd een bedje beschikbaar bij het zwembad, hier en daar een handdoeklegger vanaf 9 uur. Het eten wat geserveerd wordt is gewoon prima, verwacht geen buffet van 50 meter, genoeg keuze er is altijd patat en spaghetti voor de kids, verschillende keuze in vlees en groente! Alleen het dessert daar is maar 1 keuze in, bv aardbeien kwarktaart, profitteroles,mocca moisse, daarnaast kun je wel de hele dag door ijs scheppen in 4 smaken. Wij zouden zo teruggaan.

Gereisd familie in juli 2017

Goed hotel, eten weinig variatie

Nathalie, 22-7-2017

Wij hadden een verblijf van 15 dagen in een studio . Zeer goed onderhouden, dikke pluim voor de schoonmaaksters.

Geen handdoekje leggen aan het zwembad. Kinderen hebben zich heel goed geamuseerd met hun Belgische vriendjes.

Eten was goed, maar veel te weinig variatie. Ook de desserts stelden niet veel voor dan enkel Jelly pudding.

Wij zijn dan ook een paar keer heerlijk buiten gaan eten voor spotprijzen.

Jammer dat er op de site van de touroperator en hotel zelf nog steeds vermeld staat dat het een familiehotel is , het hotel werd vorig jaar overgenomen.

Ook de mensen van de bediening en opruim van de tafels waren heel gedienstig en vriendelijk (Lola, Simon, Maggy).

Gereisd familie in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Amaryllis in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Amaryllis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Amaryllis scoort een 8.53 uit 10 op basis van 65 reviews.