Aparthotel Amaryllis

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Vreselijk

Pluis, 12-10-2017

Het eten was vreselijk.

Verplicht buiten de deur eten elke middag en avond.

Was duidelijk dat het einde seizoen was, kregen restjes en er kwam niks nieuws.

Dit moet de klant toch niet merken zou je zeggen.

Werden weggekeken door personeel.

Cocktails kon je niet zelf kiezen, ze deden maat wat.

Wel grote schone kamers en zwembad was ook fijn.

Nooit weer.

van der Haar, 8-10-2017

Deze vakantie is totaal verknald door het eten, en dan vn. het Diner. Wat ik zo jammer vind dat het hotel een week voordat het dichtging, leek het of het personeel geen interesse meer in de gast had. Een goedemorgen kon er nog niet vanaf. De kamers waren wel goed en de tuin ook. Maar de grootste teleurstelling was het eten en we waren niet de enige. Ik hoef geen zes dagen bloemkool en broccoli. Het zwembad was best wel goed.
Gereisd met partner in oktober 2017

Hotel zonder minpunten!

Marco en Krista, 5-10-2017

Veel te doen voor jong en oud, alles op loopafstand.

Winkels om de hoek, strand dichtbij.

Leuke,. mooie hotelkamer, goede zitjes erbij.

Prima eten, aardig personeel, dagelijks handdoekwissel en schoonmaak.

Goede doucheruimte, met douchecabine.

Grote ruime kamer, als studio met kitchenette erbij met koelkast, waterkoker en kookgelegenheid met servies.

Vlakbij vliegveld, de vliegtuigen komen steeds overvliegen, met schutters voor de

ramen snachts weinig van te merken, gááf om eens dichtbij de vliegtuigen te spotten op steenworp

afstand van het hotel!

Overal gratis én goede wifi!

Het enige slechte vond ik de stoelen op ons balkon en op terras beneden, nogal wankel en aan elkaar geschroefd, maar je kan het ook gewoon Grieks noemen hihi

mooi!

Mulder, 30-9-2017

Wij kunnen geen minpunten opnoemen.

Het hotel is goed ,goede en nette kamers.

Het eten is heel goed en warm, ruime keus bij ontbijt en avondeten.

Heel vriendelijk personeel, gezellig manager

Het hotel ligt in een mooi gedeelte van Kalamaki.

Ik kan dit hotel dus echt aanraden.

Geweldig

lisa de groot, 30-9-2017

Super netjes, vriendelijk en gastvrij! Het ontbijt was prima, het diner ook, volop keus. De kamers( erg ruime kamer hadden wij met 3 personen) worden goed schoongehouden, handdoeken worden zo leuk neergelegd, zo verrassend.Het team van Amaryllis is bij alles bereid te helpen, ook op de laatste dag wanneer je nog moet wachten en je de kamer sleutel al hebt ingeleverd, krijg je handdoeken van hen om nog te kunnen zwemmen in het ruime zwembad. Ook de is prima, bbq met griekse dans waarin ook de gasten worden aangemoedigd mee te doen. Super gezellig.

Eigenlijk geen minpunten op te noemen, wij komen vast en zeker weer.

Gereisd met vrienden in september 2017

Fijn hotel maar eten ondermaats

Daniel en Marieke, 29-9-2017

We zijn voor de 3e keer naar Zakynthos geweest en wat blijft dit een geweldig eiland! Hotel Amaryllis is ons op zich goed bevallen maar wij vonden het eten toch wat tegenvallen. De 13 dagen van ons verblijf kwamen dagelijks tijdens de lunch en het diner dezelfde gerechten voorbij, en bovendien zelden Griekse gerechten. Voor het bedrag wat je voor dit hotel betaald is het eten echt ondermaats. Dat de keuze beperkt is dat weet je in een kleinschalig hotel. Wij gaan vaker naar dit soort hotels en daar was het eten meer gevarieerd, en bovendien de prijs een stuk lager in September. We hebben dit ook met de manager besproken ter plekke. Toch hebben wij een heel fijn verblijf gehad in Amaryllis want het is er inderdaad zeer schoon, ook leuk van opzet met een goede service. En de locatie is fantastisch, ook al is dat misschien persoonlijk. Een heerlijk zwembad en royale nette kamer maken het plaatje compleet! Zou er meer aandacht en variatie aan het eten gegeven worden dan is het top!
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Threa, 27-9-2017

Vriendelijk, schoon en grote kamers. We hebben twee fantastische weken gehad. Alles in de directe omgeving van het hotel aanwezig. Er mag meer variatie zijn in het eten maar volstaat ruimschoots voor 20 euro per dag voor all-in. Kortom: een aanrader voor mensen die houden van vriendelijkheid van het personeel in een rustige plaats aan de zuidkust van Zakynthos.

Fijn, vriendelijk en rustig

Alana, 26-9-2017

18/9/2017 - 25/9/2017

Het is een fijn en rustig hotel. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het strand is ongeveer 450 meter lopen. Er zijn leuke eettentjes, supermarkten en souvenirwinkels om de hoek. En er is overal Wi-Fi. Ik zou er zo weer terug gaan.

Maar alleen mijn verwachting van het eten was anders. Ze serveren veel aardappelen, vlees en groenten 😢, en ik had meer echt Grieks eten verwacht. Maar dat zijn verwachtingen, hahaha.

De kamers zijn prima, alleen de matrassen zijn zo hard dat mijn rug er pijn van doet. Maar dat maken de ligbedjes bij het fijne, rustige zwembad weer goed.

En veel Nederlanders haha...

Gereisd met vrienden in september 2017

Een goed en nette hotel.

Dijk, 22-9-2017

Goed hotel.

Het eten was goed.

Zwembad en ligbedden ok.

Complimenten aan de manager die aandacht had voor iedereen.

Kortom een leuke kleinschalige hotel gesitueerd in een parkachtige omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Amaryllis in Kalamaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Amaryllis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Amaryllis scoort een 8.51 uit 10 op basis van 83 reviews.