Appartement Porto Davia *****

9,4

48 reviews over Appartement Porto Davia in het Nederlands

Fantastisch.

Wietze deWind, 25-9-2017

Wij hadden de suite, omdat het onze huwelijksreis was, maar wat hebben we genoten.

Prachtig uitzicht vanaf je balkon en je loopt via de tuin zo de zee in. De zee is ook een heel eind ondiep wat wij fijn vonden. De eigenaren doen alles om het naar je zin te maken. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2017

Het echt vakantie gevoel !!

Co & Conny, 6-9-2017

Geen minpunten kunnen ontdekken. We hebben de maand juni in suite nr 14 gezeten het heeft alle verwachtingen overtroffen. Het is mooier dan op de foto's. Ze doen echt alles om het je naar je zin te maken. Ik zou nog zoveel goeds en liefs kunnen schrijven maar je kan er gewoon met een gerust hart heen gaan. Alvast een fijne vakantie met veel appeltaart met slagroom 🍰

Prachtige plek

Michael, Louisa, Joanna( geocachers😁), 22-8-2017

Prachtige plek . Hele vriendelijke en behulpzame eigenaren. Verreweg mooiste appartement (2 kamer) wat we in Griekenland hebben gehad ( en dat zijn er genoeg). Komen zeker terug over een paar jaar.

Groeten ,

De geocachers

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige ligging

Mar en Jan, 11-8-2017

Prachtige ligging, appartementen worden zeer goed schoongehouden.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prachtige accomodatie, mooie omgeving en schoon.

Fred en Elly, 31-7-2017

Een prachtig uitzicht over de zee vanaf je ruime balkon. Heerlijk om in de tuin te liggen en in de mooie zee te zwemmen. In de tuin lig je heerlijk rustig en niet boven op elkaar. Kamers zijn erg schoon.

Eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Het is op loopafstand van het centrum en je kunt er avonds heerlijk eten. Niet in het centrum maar in leuke restaurantjes in een tuin gelegen even buiten het drukke centrum. Vraag de eigenaren naar de leuke restaurantjes!

Wij hebben een scooter gehuurd voor 100 euro voor 1 week en hebben de prachtige omgeving verkend.

Ook een auto huren is niet al te duur.

Wij kunnen geen minpunten bedenken. Dit is al de 7de keer dat we op verschillende eilanden zijn geweest in Griekenland en deze accommodatie vonden wij het mooist.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk gehad hier.

AMM, 30-7-2017

De ligging is geweldig. Vanaf je balkon zit je op 20 meter van de zee. Prachtig uitzicht op de zee en Zakynthos stad.Die 20 meter is een grasveld met ligbedden. Geweldig plekje om te relaxen.

Het appartementje is niet groot, maar superschoon en compleet.

Gereisd met vrienden in juli 2017

geweldig

Wim Verhulst, 13-7-2017

twee kamer app. is geweldig met een mooi groot balkon en direct aan zee
Gereisd met partner in juni 2017

Bijzonder mooi gelegen en net appartement.

Angaela en Wouter, 9-7-2017

Dit kleinschalig appartementencomplex licht direct aan zee met een mooi uitzicht. Appartement is ruim en word elke dag schoon gemaakt. Aan de einde van de dag worden de ligbedden door de kinderen van de eigenaar netjes op hun plaats gezet. Dit appartementencomplex is meer dan zijn geld waard. Argassi is wel een kleine plaats maar toch veel eet en drink gelegenheden. Wij gaan zeker een keer terug.
Gereisd met partner in september 2016

Wat een mooie plek!

Haniv, 8-7-2017

Zoals iedereen hier vertelt, hebben ook wij het hier vreselijk naar onze zin gehad. Wat een ligging en prachtig uitzicht. Leuk complex, wij zaten in het bijgebouw in een kamer beneden. Totaal geen last gehad van het verkeer. Kamer is niet heel groot, maar wat ben je er nou, maar prima te doen. Het balkon daarentegen, was lekker groot. Doucheruimte ook prima. Regelmatige schoonmaak en verschoningen. Bij de receptie kan je frisdrank en bier kopen uit de koelkast die daar staat. Ook verpakte ijsjes en chips zijn te koop. Milkshakes en koffies zijn verkrijgbaar, evenals kleine hapjes zoals toast, croissants, eigen gemaakte cake. Iedere dag is er een vermelding op het bord, dat er je iets lekkers kunt kopen die dag. Bv. eigen gemaakte jam, croissants, pizzapunten, tonijn salade, griekse salade (per dag dus 1 van deze gerechten). De tuin is heerlijk om te zonnebaden of te relaxen, maar helaas, ook hier worden 's-morgens vroeg handdoeken neergelegd om ligbedjes te reserveren. De zee is heerlijk! Overdag een rustige zee en eind van de middag kan hij wat onstuimiger worden. De laatste dagen van onze vakantie was de zee zelfs heeeeeel onstuimig, prachtig met de verschillende kleuren van het water met de witte schuimkoppen erop. Argassi zelf is wel toeristisch, met o.a. veel oostblokkers. Veel souvenirwinkels, genoeg restaurants die erg vol zaten en wat ons betreft benauwd aan deden met het warme weer. Wij zochten wat op bij het water. De weg naar Argassi centrum was prima te lopen, ondanks dat het in het begin geen stoeprand heeft. Wij misten wel kleine oude straatjes en er is weinig gelegenheid om een leuk stukje te wandelen. Al met al een heerlijke vakantie gehad en leuke trips gemaakt met lokaal bureau. Overal kun je een auto huren, het enige verschil is de prijs. Wie weet komen we hier nog eens terug!
Gereisd met partner in juni 2017

zeer mooie vakantie bestemming echt super

andries en yvonne losekoot, 29-6-2017

Het is hier echt heel bijzonder,deze plek vind je nergens anders

alles klopt,om de dag schoon beddengoed en handdoeken,dat gebeurd niet overal?de eigenaren zijn zeer vriendelijke mensen,en willen alles voor je doen.

Het uitzicht is echt heel adembenemend mooi,het kiezelstrand is geen hindernis twee grote stappen en je loop op zand,en dan die prachtige en goed onderhouden tuin door de eigenaar zelf zo mooi gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Porto Davia in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Porto Davia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Porto Davia scoort een 9.36 uit 10 op basis van 48 reviews.