Appartement Mary **

Mary
8,5

2 reviews over Appartement Mary in het Nederlands

Jan, 22-7-2005

Prima appartement. Goed gelegen naast Argassi. Goed zwembad. Ziet er gloedniuew uit. Aanrader.
    Gereisd anders in juli 2005

Laura Slob, 15-6-2005

We zijn hier terecht gekomen na een overboekking in kalamaki. Het is absoluut meer dat twee sterren waard. het appartementen complex word beheerd door een gezin waarvan mary de moeder is. ze zijn erg vriendelijk maken graag een praatje en helpen je graag. De appartementen zijn erg luxe ingericht en heel schoon. verder is er een hele mooie tuin om het complex heen. Het licht vlak buiten de drukte van argassi. Het strand van argassi is meer een smalle strook steentjes maar met de auto kun je de mooie stranden vlak bij op het schiereiland bezoeken. vooral Banana beach is een aanrader. we hebben een gezellige tijd gehad in appartementen mary. toen wij er waren was er net een nieuwe bar in aanbouw dit zag er veelbelovend uit.
      Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mary in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mary zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mary scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.