Hotel Katarina Palace ****

7,8

114 reviews over Hotel Katarina Palace in het Nederlands

nooiy meer

nelleke, 15-10-2017

Er wordt vermeld dat het aan zee ligt wat inderdaad waar is. Helaas is er bij die zee geen strand en moet er elke dag gereisd worden om bij een strand te komen.
Gereisd met partner in juli 2016

Hotel en personeel is fantastisch!

Jim&Roos, 15-7-2017

Zojuist terug gekomen van een vakantie met twee kanten. 7 dagen fantastisch gehad. Goed hotel, perfecte ligging en vooral fantastisch personeel! Na een zwaar quad ongeluk hebben ze ons zo goed geholpen en gesteund. Het personeel maakte het zo fijn voor ons. Als wij ooit terug gaan naar Zakynthos gaan komen wij hier zeker weer terug. Wij raden het hotel aan iedereen aan!
Gereisd met partner in juli 2017

thuiskomen😊gastvrijheid en het prachtige uitzicht

erick&tine, 10-6-2017

ontbijt sober maar prima ,wij aten altijd elders bij de snack academy om de hoek, heerlijk klimaat prachtig rustig strandje gevonden met gratis strandbedjes en een aardige Albanees die ons in de watten legde. Dit jaar ook een excursie gemaakt van 4 uur over het eiland maar uiteindelijk 11 uur duurde met een enthousiaste chaffeur die er zin in had en ons ook echt alles van het eiland heeft laten zien en dat voor 20€ pp !!!!. Eten Etnic was altijd goed maar zijn te groot geworden het intieme is eraf helaas. Hebben veel bij Zorba's gegeten vriendelijke mensen en alles is mogelijk. Ben een kleine eter dus het werd voor mij tot een acceptabel portie aangepast en wat denk je prijs werd ook aangepast TOP . Al met al we gaan weer boeken voor volgend jaar Mei.
Gereisd met partner in mei 2017

Top vakantie!

Didi, 10-5-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben mijn zus en ik gehad! Als je niet in de drukte tussen de Engelsen wilt zitten, is dit hotel perfect! Gelegen in een rustig plaatsje maar er is genoeg te doen! Kamers waren ruim met een ruim balkon en het werd iedere dag wel schoongemaakt. Het ontbijt was goed en werd volop aangevuld! Er is geen kinderanimatie aanwezig en er waren weinig tot geen kinderen in het hotel maar dat was juist heerlijk!! Er is altijd wel een ligbedje vrij en het zwembad is prima! Je bent zo in de winkelstraat en daar zitten veel leuke barretjes en restaurants! Ga voor bij Zorba's eten, dat is een must!!! En als je een auto huurt (hebben mijn zus en ik gedaan voor 2 dagen) kan je het hele eiland rondrijden en naar alle toeristische plekjes en niet toeristische plekjes gaan. Vanuit een excursie zie je niet hoe mooi dit eiland is!!
Gereisd anders in juli 2016

Goed maar hebben Argassi nu wel gezien na 4x

Inge, 16-9-2016

Hotel was prima alleen de eetzaal was erg klein vooral daar ik met rollator loop.

Vreselijk behulpzaam personeel mij route wijzen waar ik makkelijk kon lopen met rollator,toppie

Netjes schoon,wij hebben het naar onze zin gehad

Gereisd met partner in augustus 2016

Aanrader! Goed hotel, schoon voor grieks begrip!

Thomas, 16-8-2016

Prima hotel midden in Argassi, ligging is perfect. Kamers zijn schoon, dagelijks bijgehouden, zelfs lakens worden dagelijks verschoond als je dat wil.

Het complex bestaat uit meerdere gebouwen, ruime kamers welke bijna allemaal een balkon hebben met uitzicht op het binnen terrein en zwembad (tenzij je op bgg zit, deze hebben slecht uitzicht).

Airco (€5,-) & Koelkastje (€3,-) moeten na de vakantie apart afgerekend worden als je deze wilt gebruiken.

De mensen die hier werken zijn echt vriendelijk, conciërge, receptie, bediening. Behalve de man die 's avonds bij de poolbar staat, hij is soms een tikkie chagrijnig.

Bij het zwembad worden helaas bedjes gereserveerd (ook hier ja...) door mensen die rond 07:00u opstaan, en vervolgens pas rond 15u plaats nemen, maar dat is op heel veel plekken.Biertje bij de poolbar is goedkoop, en je kan ook een tosti, broodjes of andere maaltijden bestellen.

Ontbijt is niet echt super, maar gemiddeld voor Griekenland denk ik.

Om de hoek bij 24/7Chillout kan je prima ontbijten voor een paar euro, en ook hier aardige mensen, incl. gratis wifi !

Gereisd met partner in augustus 2016

Prima Hotel

Astrid, 24-7-2016

Prima heel centraal gelegen Hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel , ontbijt niet heel overdadig maar goed genoeg om de dag te starten.Als we niet met een dagtrip op pad waren toch altijd nog plek bij het zwembad gehad op een bedje.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

prima hotel waar je graag terug komt.

Herman, 12-7-2016

Het is een fijn hotel met prima personeel die het je graag naar de zin wil maken. De kamers zijn ruim en schoon, een koelkast werd zonder kosten geplaatst. Voor de airco betaal je € 5 per dag, maar omdat de prijs/kwaliteit erg goed is vinden wij dit niet erg. De bedden zijn hard ( ik vind dat prima maar mijn vrouw niet) Het ontbijt is eenvoudig maar er is voldoende, wel is de keuze beperkt. Met de parasol is het behelpen en wil je een mooi plaatsje bij het zwembad moet je (helaas) wel meedoen met het handdoek leggen.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastische verzorging lieve mensen

Marijke van Weelden, 12-7-2016

Goede kwaliteit prijs verhouding
Gereisd met partner in juni 2016

heerlijk verblijf

Ben, 12-7-2016

net hotel en vriendelijk personeel en een tip

ga Mexicaanse kip bij Aionysos eten een

super restaurant vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Katarina Palace bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Katarina Palace in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Katarina Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Katarina Palace scoort een 7.77 uit 10 op basis van 115 reviews.