Hotel Contessa ***

Hotel Contessa
Contessa
8,8

39 reviews over Hotel Contessa in het Nederlands

Top hotel met vriendelijk personeel

Geert, 14-10-2017

Vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar met een big smile. Mooie schone kamers. Goed hotel. Gunstige ligging. Loopafstand van winkels en restaurants.
Gereisd met partner in september 2017

Een heerlijke vakantie in prima hotel

Lia en coby, 30-9-2017

Hotel was uitstekend. Ontbijt gevarieerd. Hotel organiseert griekse avond en barbequeavond heel gezellig en heerlijk buffet.

Rustige omgeving in de nachtelijke uurtjes.

Auto gehuurd je kan makkelijk overal naar toe. Wegen zijn in mindere conditie als op andere eilanden. Een week is voldoende op dit eiland, eiland is niet groot. Mooie stranden bij dafni en gerakas. De caves zijn prachtig en daarbij ook heerlijk zeewater. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in september 2017

het hotel was prima netjes en schoon

Diny van den Berg, 29-9-2017

het viel ons op dat als je aan kwam je eerst in een soort souterain terecht kwam of in de kelder pas als je erom vraag kreeg je wel een andere kamer.vooral de nederlanders kregen deze kamers iedere morgen om 5 uur zat je stijf in bed dan werden de glas bakken geleegd .en sommige bad kamers waren erg verouderd en niet groter dan een kast .de kamers zelfs waren mooi en schoon vriendelijk personeel goed ontbijt mooi zwembad.de plaats zelf viel erg tegen hele vies strand als je het al strand kunt noemen de restaurant zijn erg goed

Super fijn!

de Jong, 28-9-2017

Contessa is een heel fijn hotel.

Heel erg schoon, super vriendelijk personeel en mooie kamers.

Lekker ontbijt elke ochtend.. van alles wat! En voor degene die zeggen dat het sober of elke dag hetzelfde is, ik ben wel benieuwd wat jullie thuis voor ontbijt hebben ;)

Veel restaurantjes in de buurt, voor het echt mooie strand moet je naar Vasilikos / Banana beach gaan!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fantastisch hotel, erg schoon en goede bedden.

Marja, 23-9-2017

Voor airconditioning en koelkast moet je extra betalen. Hotel is gehorig dus neem oordopjes mee. Ontbijt vonden wij sober. Iedere dag veel van hetzelfde.

Strand in Argassi stelt niet veel voor. Ga met scooter of quad op pad. Vooral aan de westkust zijn mooie strandjes te vinden. Levendig centrum maar veel van dezelfde winkeltjes. Omgeving Keri ook erg mooi. Excursies via touroperator geboekt. Vooral de boottocht zuid is een aanrader

Gereisd met partner in september 2017

Prima hotel, een echte aanrader.

Cor Visser, 18-9-2017

Schoon hotel, vriendelijk personeel en een goede kok. Lekkere relaxe omgeving. Voor het kleine koelkastje op de kamer moet betaald worden (Eur 3,-- per dag / Eur 15,-- per week).
Gereisd met vrienden in september 2017

Heerlijk hotel; absolute aanrader voor stellen!

Ruben Zieverink, 7-9-2017

Eind augustus 2017 hebben mijn vriendin en ik 10 dagen mogen verblijven bij Contessa Hotel in Argassi (Zakynthos). Een heerlijk hotel en échte een aanrader voor (jonge) stellen, kleine gezinnen en mensen die van een relaxte vakantie genieten op een centraal punt.

Het personeel is erg vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Wij hadden wij kleine dingetjes in onze kamer, maar dat was echt binnen een aantal minuten opgelost. Mijn complimenten hiervoor!

Kamers waren niet al te ruim, maar meer dan prima. Badkamer top (volgens mij pas vernieuwd) en het bed ligt écht heerlijk! Klein balkonnetje. Wij zaten in en apart gebouw van het hotel. Ideaal! Niet benauwd, lekker rustig en dicht bij het zwembad.

De plaats Argassi is lekker gemoedelijk. Wel toeristisch, maar zeker niet zo massaal als dat bv. in Laganas is. Ook ligt het erg centraal en zijn de heerlijke stranden Banana Beach, St. Nikolas en Gerakes goed te doen met het OV (1,80 voor enkele rit) en Zakynthos stad ligt op 3km afstand. De zee is op 200 meter afstand, echter is dat niet met een fijn zandstrand. Hiervoor loop je 500 meter (linksaf) de hoofdstraat in naar central beach.

Tips voor heerlijk eten: Utopia (reserveren is aan te bevelen en de beeffilet, chickenfilet en baklava zijn overheerlijk!) en Peppermint (neem de rosé Demi Sec met een gegrilde zalm lemon). Een goede en goedkope cocktail drink je bij Avalon of Magik.

Aanraders op Zakynthos:

1. Jeepsafari (o.a. hoogste punt van Zakynthos, offroad rit, shipwrek beach en je ziet de vele kleine dorpjes op het eiland)

2. Sea safari (o.a. zwemmen/snorkelen door smalle gangetjes in de snorkels, Keri Caves, Zonsondergang op Turtle Island)

3. Dagtochtje naar buureiland Kefalonia, met o.a. Melissani Cave (enorm gaaf!)

4. Bezoek aan mooie stranden als Banana Beach (gratis hele bus, info bij receptie), St. Nikolas, Gerakas.

5. Een bezoek aan Kalamaki en Laganas behoort ook tot de mogelijkheden. Laganas is wel één grote Engelse bende, maar wij vonden het wel grappig om te zien. Vergeet bij een bezoek aan Kalamaki zeker het trouweiland niet.

6. Huur een quad, scooter of auto en ga lekker zelf het eiland ontdekken. Niet duur en het eiland is in 1 a 2 dagen zeker te ontdekken. Het is niet groot, maar er is heel veel te zien!

Kortom, een heerlijke vakantie gehad bij een fantastisch eiland op een prachtig eiland!!

Gereisd met partner in augustus 2017

Niet goed, niet slecht

Dafy2011, 7-9-2017

het hotel is schoon en netjes. 1e dag vreemd verhaal dat we onze kamer nog niet in konden en voor 1 dag naar een andere kamer moesten. De 1e dag kregen we regelrechte afbraakkamer met verschikkelijk zicht op pauperhuizen. Direct met touroperator gebeld waarna we een andere kamer kregen die er wel netjes uitzag. Extra kosten per dag voor een kluis € 2, koelkast € 2, airco € 5, matrasjes op de bedden bij het zwembad voor 2 personen € 4 (totaal per dag € 13). In ons geval bij12-daags verblijf € 156. En dat maakt een relatief goedkoper hote toch ineens duurder. Ontbijt redelijk. Vri

Prima hotel

Geert, 12-8-2017

Contessa in Argassi is een prima hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bijzonder aardig personeel die zeer behulpzaam is. Ontbijt voldoende keuze. Je weet van tevoren dat je apart moet betalen voor de airco en koelkast. Zonder airco is het in het seizoen niet te doen vanwege de hitte. Hotelkamers zijn schoon maar erg gedateerd. Matrassen moeten echt vervangen worden en de badkamer is sterk verouderd. Sanitair is niet meer van deze tijd. Voor de rest een goede vakantie gehad en Contessa mag zeker trots zijn op hun personeel.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

Lora, 16-7-2017

Hotel contessa is een prima hotel. Het hotel is betaalbaar alleen moet je erop rekenen dat je voor de airco en de koelkast per week 80 euro moet bijbetalen. Airco is echt nodig want anders is het heel heet op de kamer. De kamers zijn prima schoon en worden goed schoongemaakt op ''normale' tijdstippen (tussen 11:00-15:00). Er zijn wel 2 minpunten aan de kamers namelijk dat de douche van heel heet naar heel koud gaat in een paar seconden en dat alle kamer erg gehorig zijn. Neem vooral een paar oordoppen mee en dan heb je nergens last van. Als je dit vergeet kan dat wel vervelend zijn. Een groot pluspunt aan het hotel is het enorme zwembad. Ik ben begin juli in dit hotel geweest en er zijn genoeg ligbedjes beschikbaar zonder dat deze de hele dag bezet worden gehouden.

Het ontbijt is het het geld helaas niet waard. Geen vers eten, het is beter om naar een van de lokale supermarkten toe te lopen.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Contessa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Contessa in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Contessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Contessa scoort een 8.84 uit 10 op basis van 77 reviews.