8,9

Uitstekend

31 reviews over Hotel Contessa in het Nederlands

Geert, 12-8-2017

Contessa in Argassi is een prima hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Bijzonder aardig personeel die zeer behulpzaam is. Ontbijt voldoende keuze. Je weet van tevoren dat je apart moet betalen voor de airco en koelkast. Zonder airco is het in het seizoen niet te doen vanwege de hitte. Hotelkamers zijn schoon maar erg gedateerd. Matrassen moeten echt vervangen worden en de badkamer is sterk verouderd. Sanitair is niet meer van deze tijd. Voor de rest een goede vakantie gehad en Contessa mag zeker trots zijn op hun personeel.
Gereisd met partner in juli 2017

Lora, 16-7-2017

Hotel contessa is een prima hotel. Het hotel is betaalbaar alleen moet je erop rekenen dat je voor de airco en de koelkast per week 80 euro moet bijbetalen. Airco is echt nodig want anders is het heel heet op de kamer. De kamers zijn prima schoon en worden goed schoongemaakt op ''normale' tijdstippen (tussen 11:00-15:00). Er zijn wel 2 minpunten aan de kamers namelijk dat de douche van heel heet naar heel koud gaat in een paar seconden en dat alle kamer erg gehorig zijn. Neem vooral een paar oordoppen mee en dan heb je nergens last van. Als je dit vergeet kan dat wel vervelend zijn. Een groot pluspunt aan het hotel is het enorme zwembad. Ik ben begin juli in dit hotel geweest en er zijn genoeg ligbedjes beschikbaar zonder dat deze de hele dag bezet worden gehouden.

Het ontbijt is het het geld helaas niet waard. Geen vers eten, het is beter om naar een van de lokale supermarkten toe te lopen.

Gereisd met partner in juli 2017

Kenny van der Loos, 8-7-2017

Dit is een prima hotel net buiten het kleine centrum van Argassi, één van de leukste plaatsjes van het eiland. De kamers zijn simpel maar schoon. Airco, koelkast, en kluisje zijn er aanwezig maar wel tegen betaling te huur. Ontbijtbuffet is goed, er is voldoende variatie, voor ieder wat wils. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad en zouden in ieder geval zo weer terug gaan naar dit hotel!
Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Contessa*** bij :

Hadden er meer van verwacht en is een tegenvaller

Desiree, 21-6-2017

Net terug van een vakantie bij hotel Contessa. Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit hotel zo'n goed cijfer heeft op Zoover. Het hotel is best prijzig, zeker als je de extra kosten van airco en dergelijke erbij optelt.

Positieve punten:Het hotel is brandschoon, heeft een prima ligging en de mensen zijn vriendelijk.

Voor verbetering vatbaar:

De hotelkamers waren daarentegen heel klein en vochtig. We hadden gevraagd om een rustige kamer, weg van de trap en entertainment. We kregen een kamer onder aan de trap, waar letterlijk elk geluid van de gang te horen was. Het bed was doorgezakt en bovendien voorzien van lakens die het matras maar net afdekten, waardoor deze gedurende de nacht een aantal keer loskwamen en je op een vies matras lag. De douche gaf geen constante temperatuur, waardoor je met de deur moest open douchen om erin te rennen als het water warm werd en eruit kon rennen als het opeens ijskoud was. Hoewel de schoonmaak heel goed was, heeft het kamermeisje 2x in de 8 dagen dat wij er waren de loperspas onbeheerd achtergelaten (en als wij er bij kunnen, wie kan er dan nog meer bij?) en de balkondeuren laten openstaan. Wij zaten op de begane grond, dus wie weet wie in onze kamer had kunnen komen. Ondanks de schoonmaak heel goed was, waren er wel een aantal gebreken in de kamer die ''gerenoveerd'' had moeten zijn, maar heel oud leek, zoals een paar gaten in de wc-bril (niet echt hygiënisch) en de nodige schimmel in de badkamer.

Het ontbijt is slecht en vettig. Geen vers fruit te vinden en de koffie is op basis van poeder. Veel gefrituurd eten en vettigheid wat eruit druipt. De griekse avond is wel een aanrader.

Bij het zwembad claimt iedereen bedjes. Nu waren er al niet genoeg bedjes en het was nog maar voorseizoen (juni 2017). Het zwembad is bovendien erg diep, waardoor het water heel koud blijft.

Al met al, zouden wij niet terugkomen in dit hotel. Argassi is overigens wel een hele leuke plaats, waar het niet al te toeristisch is, maar wel van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in juni 2017

Super

Leon, 3-6-2017

Net terug van een Super vakantie in htl Contessa, wat een super vriendelijke mensen, zowel bij de poolbar (niets is teveel) als receptie, en niet te vergeten de dames van de schoonmaak, super schoon alles, lekker eten bij de poolbar, ontbijt was goed, avond eten wat lauw, maar in Argassi zijn genoeg restaurantjes om te eten, nadeel is wel dat er bij elk restaurant van die proppers staan en hun eten aanbevelen en soms opdringerig, aanrader vinden wij Zorbas, ook hier super vriendelijk personeel en echt lekker eten.

Een aanrader is tevens het spotten van de zeeschildpadden.

Enige nadeel is de huur van airco en koelkast.

Kamers zijn voldoende, met goede bedden.

Wij komen hier Zeker nog eens terug,

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldige vakantie gehad!

Bianca R., 17-5-2017

Hotel Contessa is een heel gezellig en schoon familiehotel. Alle medewerkers zijn super vriendelijk en willen het oprecht iedereen naar de zin maken.

Als wij terugkomen naar Zakynthos kiezen we zeker weer voor dit hotel!

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastische vakantie gehad !! Een echte aanrader

Tessa, 16-5-2017

Mooi hotel, erg netjes en schoon. Ontbijt is prima er is keuze genoeg. Ik raad aan om wel wat meer van het eiland te zien, wij hadden een quad gehuurd voor een week, en hebben het hele eiland gezien.
Gereisd met partner in juli 2016

Prima hotel met goede service.

Fons, 5-5-2017

Goed gelegen hotel met mooie kamers en goede bedden. Prima ontbijt en goed verzorgde thema avonden. Auto huren via hotel goed geregeld .

Ligging hotel net buiten de hoofdstraat van Agassi. Strand (Banana beach) met gratis bus van het centrum goed te bereiken.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig hotel.

Corina Heppe - Willemse, 21-10-2016

Hotel Contessa is een heerlijk hotel met een relax mentaliteit. Personeel bijzonder vriendelijk en de dames achter de receptie zijn zeer behulpzaam.Brandschoon hotel.
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig. Aanrader.

Christine Van der Velde, 6-10-2016

Hotel Contessa is een mooi heel net hotel. De medewerkers zijn supervriendelijk. Heel goede bedden en lekker ontbijt. Goede prijs kwaliteit.
Gereisd met partner in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Contessa*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Contessa in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Contessa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Contessa scoort een 8.92 uit 10 op basis van 69 reviews.