Beoordelingen Appartement Boletsos Beach***

Boletsos Beach***
234 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Boletsos Beach***
29100, Argassi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach*** in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Boletsos Beach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 234 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach*** in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Boletsos Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 236 vakantiefoto's van Appartement Boletsos Beach*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zakynthos. Vergelijk Appartement Boletsos Beach*** met andere accommodaties in Argassi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

234 beoordelingen over Boletsos Beach***

234 beoordelingen
9,1
7,3
9,0
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooiste eiland van Griekenland voor ons"vertalen
patrick
10,0

18-07-2014 Fantastisch,wordt prima gemanaged door Sya & famillie. Aanrader! Voortreffelijke verzorging, prima bar,mooi zwembad,geweldig uitzicht goede kamers!

met partner, Juni 2014
"Prima appartement!"vertalen
Marcel
9,0

07-07-2014 Prima appartement, met voor ons een mooi uitzicht op de 2de etage. Geen klachten, alleen de douche is wat krapjes. Verder uitstekende vakantie gehad, Zakynthos is een mooi eiland! Wel een auto huren, als je wat wilt zien van het eiland.

met oudere kinderen, Juni 2014
"Repeaters worden in de watten gelegd"vertalen
piet prins
4,0
6,0
6,0
8,0

14-08-2014 Pluspunten? De appartementen zijn schoon en ruim. Minpunten? Wij kwamen er voor de eerste keer en dat hebben we gemerkt. Een kamer op de benedenverdieping op de hoek, waar iedereen langs liep; vakantiegangers, personeel, leveranciers en verdwaalde, dronken types. Geen uitzicht: Ze hebben namelijk bij het zwembad een veel te grote snackbar neergezet, waardoor niemand op de benedenverdieping de zee kan zien. Je zit achter een drukbeklante benzinepomp. Om het half uur slaat daar een compressor aan, die je telkens precies negen seconden van zich laat horen. De repeaters hebben daar geen last geen last. Die krijgen hun kamertjes voor hetzelfde bedrag als wij betaalden op de eerste en tweede verdieping. Wel met zeezicht.. Vragen om een andere kamer wordt hautain weggewuifd. Ze zeggen nog net niet ,,dan moet je maar vaker komen, vriend''. Nou dat zit er dus echt niet meer in. In september maar weer naar Turkije.

met vrienden, Juni 2014
"Gewoon goed!"vertalen
Hans
9,0

08-07-2014 Een complex bij een benzinestation, waar je totaal geen last van hebt. Strand is schoon. Ligbedden bij zwembad gratis. Strand tegen betaling. Zakynthos is een mooi eiland. Argessi is wat rustiger als laganas, maar niet saai. Boltsos ligt aan de hoofdweg, maar je het geen last van het verkeer. De eigenaresse is bescheiden maar aardig. Personeel erg vriendelijk. De accomodatie heeft een snackbar tegen redelijke prijzen. kamers zijn bijna dagelijks verschoond.

met partner, Sept. 2013
"Wederom een heerlijke vakantie gehad"vertalen
mevrouw Serraarens ...
9,0

29-09-2013 Nu voor de 5e keer geweest en het was weer super. De gastvriendelijkheid van Sia en Katherina is super. Ze staan dag en nacht voor je klaar. Geen last van geluidsoverlast gehad. Na een heerlijke dag in de zon, even 2 uurtjes gezellig met zijn allen borrelen, jong en oud bij elkaar.

"Supervakantie gehad"vertalen
Ws
10,0

30-09-2013 Mooi ruim appartement. Gastvriendelijk! Perfecte ligging aan zee. Ook aan t zwembad is het goed toeven. Geen overlast gehad en je hebt alle mogelijkheid om die evt. Te ontvluchten. Heerlijk gegeten in allerlei restaurantjes en dan springt Papillon er voor ons toch wel uit.
Enig minpuntje is de ( niet) schoonmaak van de kamer. Tijdens ons 10 daagse verblijf is het toilet en de wastafel niet 1 keer schoongemaakt....maar ja, zelf een doekje erover en klaar. Handdoekenservice was perfect.
Volgend jaar komen we terug!

"HELEMAAL GOED !!"vertalen
W en T
8,0

19-09-2013 Helemaal goed!. Argasi in vergelijking met Laganas rustiger plaats. Ligging app zeer gunstig.Direct aan het strand.Langzaam aflopend. Prettig verblijf.Complex niet zo groot. Rustig.Heerlijk zwembad met lig- stoelen. Verhalen over het douchegordijn....gewoon twee ringen onder elkaar verplaatsen dan is het gordijn 10 cm langer.Vraag en hoog app aan, 304,305,306 bijvoorbeeld. Of 301-201.

"Honeymoon verpest"vertalen
fam bakker
3,0
7,0

16-09-2013 Dit nooit meer! Kamer stinkt naar sigarettenrook, badkamer naar urine, schimmel op het douchegordijn, wc bril zit los, harde bedden, vaste bezoekers "repeaters" geven overlast. Wanneer we waar wat van zeiden konden we oprotten van ze. Melding gemaakt bij de receptie maar die doet niets want het zijn hun vrienden

Fijn.... weggepest worden op je huwelijksreis. ...

"Heerlijke plekje"vertalen
Janka.Kapteijns.
10,0

24-09-2013 Ook wij behoren tot de luidruchtige mensen lachen en veel lol hebben van 17.OO.uur tot 18.30.uur daarna is het dood stil.Als er 50 mensen het naar hun zin hebben en 2.personen niet nou dan vraag je,je wel iets af.Sia staat voor Iedereen klaar altijd.Daarbij zijn het hele fijne appartementen.Prijs-Kwaliteit. Prima maar je kunt niet voor 1euro op de eerste rang zitten,Wij hebben voor de 10de keer wederom genoten.

Sept. 2013
"Wederom super vakantie"vertalen
Sander
10,0

18-09-2013 Hebben wederom een super vakantie gehad bij Boletsos Beach, Sia bedankt weer voor de gastvrijheid. Het geen wat de persoon Honeymoon verpest schrijft is niet juist punt 1 hij heeft nooit tegen mensen gesproken en punt twee is lachen met elkaar overdag overlast bezorgen? wij hebben een top vakantie gehad op een geweldig appartementen complex waar gastvrijheid hoog in het vandaal staat en als er problemen zijn de eigenaresse altijd voor je klaar staat of je hier nou voor het eerst bent of al tien jaar komt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?