Beoordelingen Appartement Boletsos Beach***

Boletsos Beach***
230 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Boletsos Beach***
GR-29100, Argassi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach*** in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Boletsos Beach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 230 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach*** in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Boletsos Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 236 vakantiefoto's van Appartement Boletsos Beach*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zakynthos. Vergelijk Appartement Boletsos Beach*** met andere accommodaties in Argassi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

230 beoordelingen over Boletsos Beach***

230 beoordelingen
9,1
7,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Wederom een heerlijke vakantie gehad"vertalen
mevrouw Serraarens ...
9,0

29-9-2013 Nu voor de 5e keer geweest en het was weer super. De gastvriendelijkheid van Sia en Katherina is super. Ze staan dag en nacht voor je klaar. Geen last van geluidsoverlast gehad. Na een heerlijke dag in de zon, even 2 uurtjes gezellig met zijn allen borrelen, jong en oud bij elkaar.

"Supervakantie gehad"vertalen
Ws
10,0

30-9-2013 Mooi ruim appartement. Gastvriendelijk! Perfecte ligging aan zee. Ook aan t zwembad is het goed toeven. Geen overlast gehad en je hebt alle mogelijkheid om die evt. Te ontvluchten. Heerlijk gegeten in allerlei restaurantjes en dan springt Papillon er voor ons toch wel uit.
Enig minpuntje is de ( niet) schoonmaak van de kamer. Tijdens ons 10 daagse verblijf is het toilet en de wastafel niet 1 keer schoongemaakt....maar ja, zelf een doekje erover en klaar. Handdoekenservice was perfect.
Volgend jaar komen we terug!

"HELEMAAL GOED !!"vertalen
W en T
8,0

19-9-2013 Helemaal goed!. Argasi in vergelijking met Laganas rustiger plaats. Ligging app zeer gunstig.Direct aan het strand.Langzaam aflopend. Prettig verblijf.Complex niet zo groot. Rustig.Heerlijk zwembad met lig- stoelen. Verhalen over het douchegordijn....gewoon twee ringen onder elkaar verplaatsen dan is het gordijn 10 cm langer.Vraag en hoog app aan, 304,305,306 bijvoorbeeld. Of 301-201.

"Honeymoon verpest"vertalen
fam bakker
3,0
7,0

16-9-2013 Dit nooit meer! Kamer stinkt naar sigarettenrook, badkamer naar urine, schimmel op het douchegordijn, wc bril zit los, harde bedden, vaste bezoekers "repeaters" geven overlast. Wanneer we waar wat van zeiden konden we oprotten van ze. Melding gemaakt bij de receptie maar die doet niets want het zijn hun vrienden

Fijn.... weggepest worden op je huwelijksreis. ...

"Heerlijke plekje"vertalen
Janka.Kapteijns.
10,0

24-9-2013 Ook wij behoren tot de luidruchtige mensen lachen en veel lol hebben van 17.OO.uur tot 18.30.uur daarna is het dood stil.Als er 50 mensen het naar hun zin hebben en 2.personen niet nou dan vraag je,je wel iets af.Sia staat voor Iedereen klaar altijd.Daarbij zijn het hele fijne appartementen.Prijs-Kwaliteit. Prima maar je kunt niet voor 1euro op de eerste rang zitten,Wij hebben voor de 10de keer wederom genoten.

Sept. 2013
"Wederom super vakantie"vertalen
Sander
10,0

18-9-2013 Hebben wederom een super vakantie gehad bij Boletsos Beach, Sia bedankt weer voor de gastvrijheid. Het geen wat de persoon Honeymoon verpest schrijft is niet juist punt 1 hij heeft nooit tegen mensen gesproken en punt twee is lachen met elkaar overdag overlast bezorgen? wij hebben een top vakantie gehad op een geweldig appartementen complex waar gastvrijheid hoog in het vandaal staat en als er problemen zijn de eigenaresse altijd voor je klaar staat of je hier nou voor het eerst bent of al tien jaar komt.

"Bijzonder vriendelijk"vertalen
van.Hoevelaak
9,0

15-9-2013 Mooi gelegen kleinschalig appartementen complex ( max hoog). Direct aan zee en in het leuke plaatsje Argassi. Bijzonder vriendelijk personeel waar je je snel thuis voelt. Leuk zwembad, een bar waar je ook een goed ontbijt kunt krijgen en zeer ruime appartementen met balkon. Geen groot strand maar wel lekker en een mooi uitzicht. Het personeel is zeer relaxed, je kan zelf je drankje pakken ze schrijven het wel op voor je en aan het eind van de week gewoon even afrekenen. Top!! ook fijn zijn de vele ligstoelen bij het zwembad en als op het strand wat wil huren dan kost dat 6 euro voor 2 stoelen en een parasol ( bijna overal op Zakynthos)

"Een thuiskomen gevoel"vertalen
Annie Pickett
10,0

20-9-2013 Wederom (ook wij horen tot de zgn repeaters)een heerlijke vakantie gehad
bij Sia en haar familie.
De overlast die sommige mensen ervaren 'smiddags om een uur of 5 vinden wij juist een hele gezellige afsluiter van een heerlijk dagje zee/zwembad waarbij iedereen 1e jaars of 10e jaars van harte welkom is.
Dit negatief commentaar verdient Sia niet.
maar al met al Sia en Katharina thank you very mutch for everthing.we loved it.

met een groep, Aug. 2013
"Lekkere vakantie gehad !"vertalen
parevihelmjac
6,0
6,0

22-8-2013 Heerlijk genoten van de rustige ondiepe zee, lekker strandje erbij.
Bedjes bij zwembad gratis, op het strand 2 euro p stuk. Toen wij er waren met onze zoon van bijna 16, waren er veel leeftijdsgenoten, dus hij heeft het ook erg naar zijn zin gehad, twee leuke uitgaansgelegenheden voor de jeugd met Blacklightparty etc. Ons favoriete eettentjes ..Peppermint, Athina (rina ), en niet te vergeten als je bij Athina doorloopt naar het strand Deny Waves, zit je heerlijk aan de zee, heerlijke gerechten ( Beef Stifado etc) maar ook heerlijk om te lunchen. Auto huren bij Flocas (naast Boletsos), erg vriendelijk en goede service, wij kregen zelfs een avond een auto gratis omdat we geen taxi konden krijgen. Ook goed verzekerd. Huur een bootje bij Keria Beach, erg leuk en prachtige strandjes en bij Laganas zie je de schildpadden zwemmen geweldig !

met partner, Aug. 2013
"Prima plek, volgend jaar weer"vertalen
hans
8,0

11-9-2013 Het appartement ligt direkt aan het zandstrand, en in het centrum van Argassi met winkels en goede restaurants. Vriendelijke eigenaresse.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?