Beoordelingen Appartement Boletsos Beach***

Boletsos Beach***
242 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Boletsos Beach***
29100, Argassi

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach*** in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Boletsos Beach scoort een 8,5 uit 10, op basis van 242 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Boletsos Beach*** in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Boletsos Beach***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Boletsos Beach*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 258 vakantiefoto's van Appartement Boletsos Beach*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Griekenland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Zakynthos. Vergelijk Appartement Boletsos Beach*** met andere accommodaties in Argassi.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

242 beoordelingen over Boletsos Beach***

242 beoordelingen
7,3
8,7
Toon score en beoordelingen van:
"Prima"vertalen
angelique.westhoven...
9,0

24-09-2014 ruime appartementen is ,het balkon ook, goede stoelen.Wij hadden 303 dus lekker schaduw. Zoals bekend is de douche klein , badkamer ruim genoeg is. Het ligt in het centrum van Argassi. Bij het zwembad zijn voldoende goede ligbedden. Je komt op het fijne zandstrand met een trap. Het personeel eigenaren zijn vriendelijk. De schoonmaak is schamel tot slecht, ook deden we zelf zakjes in de vuilnis bakken (is wel milieuvriendelijker als hun het niet doen)Handdoeken en beddegoed werd regelmatig verschoond. Bij het zwembad kan men ontbijten en lunchen. jammer dat het handdoekje leggen, (vaak al om 7.00 uur s'morgens) hier ook is ingeburgerd, niet nodig want er is genoeg plek. wij kiezen een kleinschalig appartementencomplex om dit soort dingen te voorkomen. Veel repeaters. De prijs wordt natuurlijk ook bepaald door de reisorganisatie. In de tijd van denken en boeken heeft touroperator 2 keer de prijs verhoogd. Dus dat maakt wel verschil in de prijs/kwaliteit verhouding.

"Ruime basic appartementen"vertalen
Dina
9,0

24-09-2014 Wij verbleven in een tweekamerappartement 306 op de hoek met gedeeltelijk zeezicht. De kamers zijn ruim met een groot balkon. De keuken is op zijn Grieks ingericht. Koken deden wij niet. Goede restaurants in Argaasi waar je heerlijk kunt eten. De schoonmaak kan beter. Veel stof. Ook bij aankomst. Wel regelmatig schone handdoeken en beddengoed. Hebben zelf de boel een beetje schoon gehouden. Bij het zwembad kun je terecht voor een ontbijt, lunch en snack. Is om zeven uur 's avonds dicht. Personeel is aardig. De accomodatie ligt aan een drukke weg achter benzinestation. Heb je nagenoeg geen last van. Ligt verder aan het zandstrand waar je bedjes en een parasol kunt huren voor zes euro per dag.

"Geweldigeplek mooie appartementen"vertalen
Riavantilburg
10,0

23-09-2014 Mevrouw Sia de eigenaresse is zeer vriendelijk.Ik ben slecht ter been en had dat gemaild naar haar en we kregen een prachtig appartement beneden.
Ook het personeel was zeer vriendelijk ze hebben ons uitgezwaaid
Het drinken kon je zelf uit de koeling pakken en je liet het dan even zien oké zeiden ze dan
Altijd heerlijk koude dranken vers geperst sinaasappelsap ,heerlijk eten.
Kortom een geweldig complex alleen als je aankomt schrik je want je wordt bij een benzinestation afgezet
Toprestaurant in de buurt is toch wel Peppermint in de zomer moet je er een dag van te voren reserveren.
Auto moet je huren bij de buurman Flocas hij heet Andreas kost maar €40,00 hele dag en je krijgt een mooie auto.
Excursie naar het scheepswrakken vonden wij niet veel aan .
De excursie van blauwe grotten eilandtour wel dan zie je veel meer van de grotten en de cultuur van het eiland
Grieks uit eten gaan bij Peppermint is niet duur 3 gangen met tweetjes voor€35,00

Met oudere kinderen, Aug. 2014
"Prima!"vertalen
Sissi
9,0

27-08-2014 Prima appartementen maar wel basic. Keuken minimaal ingericht, geen bord hetzelfde en koken met 1 koekenpan en 1 steelpan is een uitdaging!
Wij zaten beneden in app 103, geen uitzicht, maar wel lekker rustig, geen enkele last van muziek of van de benzinepomp.
Airco werkte de eerste avond niet doordat de 'witte dingetjes' boven de schuifdeuren niet goed boven elkaar zaten, dat moet je ook maar net weten! Airco werkt van 23-7 uur.
Prima zwembad met voldoende bedjes. Wel jammer dat ook de 'handdoekenrace' hier was doorgedrongen, totaal niet nodig, want er zijn bedjes genoeg!
Ideaal gelegen, direct aan het strand! Ook de bar met snacks en koffie/drankjes was prima en goed betaalbaar.
Wij waren met 2 meiden van 18 en dat ging prima, 2 aparte slaapkamers die op de hal uitkomen, aparte keuken en aparte badkamer (met inderdaad die krappe douche, wel altijd warm water en goede straal!) en een lekker ruim balkon/terras.
Supermarktjes en bakker op loopafstand en ook genoeg restaurants en bars ed

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Unieke plek"vertalen
g.alta
10,0

19-09-2014 keurig verzorgt! Goede accomodatie. Vriendelijk personeel.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie!!!"vertalen
happy4
7,0

27-08-2014 Kleinschalig,aan strandje,zeeer vriendelijk personeel,centraal in (toeristisch)dorpje, alles op loopafstand,schone/nette accomodatie,grandioos uitzicht. Etc kortom dit alles heeft het voor ons als gezin(2 kindjes,5/7jr) tot een top vakantie gemaakt.

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Mooiste eiland van Griekenland voor ons"vertalen
patrick
10,0

18-07-2014 Fantastisch,wordt prima gemanaged door Sya & famillie. Aanrader! Voortreffelijke verzorging, prima bar,mooi zwembad,geweldig uitzicht goede kamers!

Met partner, Juni 2014
"Fijne plaats"vertalen
Chris
5,0
5,0
7,0

24-09-2014 Wanneer je aan de voorzijde van deze accommodatie staat kan je je eigen niet voorstellen wat een rust het aan de achterzijde biedt.

Met partner, Juni 2014
"Prima appartement!"vertalen
Marcel
9,0

07-07-2014 Prima appartement, met voor ons een mooi uitzicht op de 2de etage. Geen klachten, alleen de douche is wat krapjes. Verder uitstekende vakantie gehad, Zakynthos is een mooi eiland! Wel een auto huren, als je wat wilt zien van het eiland.

Met oudere kinderen, Juni 2014
"Repeaters worden in de watten gelegd"vertalen
piet prins
4,0
8,0

14-08-2014 Pluspunten? De appartementen zijn schoon en ruim. Minpunten? Wij kwamen er voor de eerste keer en dat hebben we gemerkt. Een kamer op de benedenverdieping op de hoek, waar iedereen langs liep; vakantiegangers, personeel, leveranciers en verdwaalde, dronken types. Geen uitzicht: Ze hebben namelijk bij het zwembad een veel te grote snackbar neergezet, waardoor niemand op de benedenverdieping de zee kan zien. Je zit achter een drukbeklante benzinepomp. Om het half uur slaat daar een compressor aan, die je telkens precies negen seconden van zich laat horen. De repeaters hebben daar geen last geen last. Die krijgen hun kamertjes voor hetzelfde bedrag als wij betaalden op de eerste en tweede verdieping. Wel met zeezicht.. Vragen om een andere kamer wordt hautain weggewuifd. Ze zeggen nog net niet ,,dan moet je maar vaker komen, vriend''. Nou dat zit er dus echt niet meer in. In september maar weer naar Turkije.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?