Aparthotel Agoulos Inn

Aparthotel Agoulos Inn
Agoulos Inn
5,5

10 reviews over Aparthotel Agoulos Inn in het Nederlands

prachtig eiland,maar dit hotel nooit meer

Wendy Kuijpers, 17-8-2017

Het eiland is prachtig, Argassi zelf is redelijk toeristisch en de mensen heel vriendelijk.

Vanuit het hotel wel even lopen naar het centrum, maar goed te doen. Bij restaurant Syrtaki kun je goed eten en erg leuke bediening.

Vanuit het hotel kun je meteen de zee inlopen.

De kamers zijn niet schoon, er zat schimmel in het douchegordijn,kamer en zelfs in het matras. De matrassen waren ook aan vervanging toe, je voelt overal de veren door.

De dames bij de receptie zijn wel heel vriendelijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Liever niet nog eens

Lisanne, 9-8-2017

Wij hebben voor 8 dagen dit aparthotel geboekt. Bij aankomst was alles oké. De kamer leek netjes en het oogde allemaal goed. Tot dat we de badkamer in kwamen om hier onze spulletjes neer te zetten. De badkamer is zeer vies en totaal niet hygiënisch dit hebben we aangegeven bij de receptie. We kregen te horen dat het oud was en dat ze er niet zoveel aan konden doen. Uiteindelijk hebben ze alleen het putje in de badkamer vervangen. De handdoeken worden één keer in de twee dagen vervangen. Het hotel heeft een zwembad wat verder netjes is. De bedden zijn hard hier moet je van houden. Zakynthos zou ik echt aanraden, het is mooi en er is veel te doen. Wij hebben overigens veel excursies geboekt via touroperator! Ook dat is een aanrader. Ik zou persoonlijk dit hotel niet zo snel aanraden i.v.m. de hygiëne.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heel fijn

Lisanne, 17-5-2017

In mei is Argassi ( Zakynthos in het algemeen ) nog erg rustig. We waren een paar andere de enige in het appartementen complex maar het is prima bevallen. Prachtig uitzicht op de zee vanaf het balkon, elke dag schoonmaak in de kamer, en fijn dat er een klein keukentje aanwezig is.
Gereisd met partner in mei 2017

Had leuk kunnen zijn

Karlijn, 20-8-2008

Prachtig eiland, mooie ligging vh appartement (ligt wel een op een stukje lopen vh centrum), maar wij hadden pech met de kamer (slot, douche etc. kapot). Keuken stelt echt niets voor, koken kan haast niet! Eenvoudig ingerichte kamers, maar als je toch niet de hele dag op je kamer zit is het prima. De bedden lagen echt heel goed. Zwembad en zonneweide met ligbedden zijn heerlijk. Alle kamers hebben een prachtig uitzicht op zee.
Gereisd met partner in augustus 2008

Heerlijke vakantie gehad!

Zlata en Franchesca, 6-8-2008

2 weken naar Agoulos Inn geweest. Hebben ons prima vermaakt. Kamers zijn simpel, helaas werkte niet alles altijd even goed (douchebak lekte bijv beetje), maar veel last heb je er niet van, aangezien je toch de meeste tijd buiten bent. Als je echt luxe zoekt zou ik dit app niet uitzoeken, maar wij wilden gewoon een simpel en kleinschalig app. Het ligt iets buiten het centrum van Argassi, dus 's nachts geen last hebt van scooters, muziek e.d. Gasten bij het app waren meestal ook erg relaxed, veel Engelsen, maar niet van het luidruchtige type. Persoonlijk vonden we de service prima, als er iets was dan wilden ze het snel voor je regelen. Jammer vonden we wel dat je 's avonds niet echt kon eten bij het app, zodat je elke avond het dorp in moest (de kookplaat in het app nodigt niet echt uit tot het bereiden van culinaire hoogstandjes). Al met al vonden we dat we absoluut waar voor ons geld kregen. Misschien dat we volgend jaar weer gaan..
Gereisd met vrienden in juli 2008

erg gehorig, smerige kamer (voor de fooi)

Kool, 27-7-2008

het was ontzettend gehorig, kamer naast de gang, de medewerkers waren nogal schreeuwerig. De kamer werd pas goed schoongemaakt nadat we een fooi hadden neergelegd. 2 Weken lang problemen gehad met het toilet, van overlopen tot totaal niet lopen. Werd wel telkens naar gekeken door personeel. Het stond naast de drukke doorgaande weg die je dus telkens moest lopen waar geen voetpad was en auto's langs je heen raasden. De omgeving was prachtig dus dat maakte veel goed. Wij vonden het een mooi eiland maar zullen er niet nog een keer heen gaan, omdat we het meeste wel gezien hebben. Gemiddelde cijfer een 6.
Gereisd familie in juli 2008

T. Vos, 20-8-2007

Dit kleinschalige complex ligt even buiten het drukke Argassi, direkt aan zee. Om in het dorp te komen moet je wel een paar 100 mtr langs een smalle (zeer) drukke weg lopen.

Argoulis Inn is een typisch familie bedrijf waar vooral de gastvrouw de leiding heeft. ze is niet onvriendelijk, maar weinig gastvrij.Er verblijven veel Engelsen.

Gereisd anders in augustus 2007

Yuri, 10-8-2007

Agoulos Inn ziet er van buiten best goed uit. Maar als je naar binnen gaat begint de ellende: niet goed schoongemaakt, bedden erg slecht. Koelkast verrot, en maakt teveel herrie (moest 's nachts uitgezet worden anders konden we niet slapen). De badkamer viel al helemaal uit elkaar: de kranen zaten slecht vast, lekten en geen warm water. En heb zwembadje was zo vies dat het water gewoon troebel was: zeker niet kopje onder gaan. Verder was de eigenaresse zeer onvriendelijk. De weg die bewandeld moet worden om het centrum te bereiken is bovendien gevaarlijk vanwege het vele roekeloze verkeer en grote gaten in de weg.

Na 1 nacht zijn we gelukkig naar een ander appartementen complex verhuisd.

M. Polle, 2-8-2007

de appartementen zijn eenvoudig maar goed te doen. Verder goede sfeer rond het zwembad en vriendelijk personeel. Ligging is net buiten Argassi dus vrij rustig maar goed te bewandelen. Vanuit het zwembad uitzicht over zee en op Zakynthos stad. Al met al , niks mis mee. Topvakantie gehad.

F.P.J. de Groen, 23-7-2007

Aan de rand van Argassi gelegen kleinschalig appartementencomplex wat vooral erg mooi en zee ligt en gelukkig niet zo massaal is. Wij hadden dan met name het geluk dat het niet helemaal vol geboekt was gedurende de eerste week, want het zonneterres + zwembad is eigenlijk te klein voor als het hele appartementencomplex vol zit. Daarbij meenemend dat het andere hotel van de eigenaar er ook gebruik van mag maken en dat er nog meer appartemeneten in aanbouw zijn bij de Agoulos Inn. De kamers zijn niet heel bijzonder en de bedden zelfs vrij matig, maar er wordt wel uitstekend schoon gemaakt. Verder is het keukentje in het appartement ook zeer minimiem, echter als er wat onbreekt en je vraag erna krijg je het wel als ze het nog hebben.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Agoulos Inn bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Agoulos Inn in Argassi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Agoulos Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Agoulos Inn scoort een 5.45 uit 10 op basis van 11 reviews.