Bed and Breakfast Anatoli Labreon

Bed and Breakfast Anatoli Labreon
Anatoli Labreon
9,7

12 reviews over Bed and Breakfast Anatoli Labreon in het Nederlands

Heerlijk verblijf in mooie en rustige omgeving

Annemarie en Alex, 29-9-2017

Wij hebben genoten van de rust en de gastvrijheid. Het is inderdaad een paradijsje. Als je wat van de omgeving wilt zien is een auto wel noodzakelijk. Het eten 's avonds is lekker vers en goed gemaakt. Mooi schoon zwembad.
Gereisd met partner in september 2017

Geweldig!

Annemieke en Paul, 26-9-2017

Hartelijke ontvangst en service. Mooie kamer en zwembad.

Goed eten.

Kortom een paradijsje!

Gereisd met partner in september 2017

Prachtig!

Wendy, 30-8-2017

Bij aankomst werden we bij onze voornamen welkom geheten, dat was al een fijne start! Eri en haar familie zijn erg vriendelijk en geven je tips over het eiland. De accommodatie ziet er zeer mooi uit, schoon, airco, dagelijkse verschoning en is rustig gelegen. Het ontbijt bestond uit toast, jam, honing, griekse yoghurt, sap en koffie/thee. Als je iets anders wilde, zorgde Eri ervoor dat je het kreeg. Bij het zwembad kun je heerlijk rustig liggen, parasols en ligbedden zijn aanwezig. Drinken of een ijsje kun je naar behoefte pakken en aan het einde van je vakantie betalen aan Eri. Al met al hebben wij een supervakantie gehad, mede door dit prachtig verblijf en de gastvrijheid van de familie. Top!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Anatoli Labreon bij:

Een bijzonder aangenaam en gastvrij verblijf!

fam. Bekkers, 10-8-2017

Een prachtig en verzorgde bed en breakfast-locatie met een zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst. Wanneer je het op prijs stelt om in authentieke Griekse omgeving te verblijven raad ik je Anatoli Labreon van harte aan.

Behalve dat je kennismaakt met de Griekse gastvrijheid ben je ook in de gelegenheid te genieten van de lokale producten die op verzoek in een maaltijd worden verwerkt en geserveerd. De verblijfsruimtes bieden prachtige uitzichten over de weide omgeving en zijn van alle gemakken voorzien, zoals een dagelijks schoon comfortabel bed, airco, koelkast en tv. Bij het zwembad is een gezellige bar, waar je desgewenst kunt luieren onder het genot van een drankje en parasol of een praatje kunt maken. Kortom; een rustig en aangenaam verzorgde accommodatie.

Het lukt deze Griekse gasthouders om met hun vriendelijke persoonlijke inzet je vakantieverblijf tot een onvergetelijke ervaring te maken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Paradijsje op Zakynthos; een echte warme aanrader

eddy, lies, kato en nicolas, 31-7-2017

Paradijs op aarde ... het bestaat. Het eerder kleine guesthouse wordt familiaal gerund door Eri en haar familie. Van bij aankomst is de begroeting met je voornaam. Ze doen écht alles wat mogelijk is om het naar je zin te maken. Prima kamers met uitstekende airco, een heel tof zwembad en een zeer huiselijke familiale sfeer zorgen ervoor dat je gegarandeerd met veel emoties afscheid zal nemen na je verblijf. Zeer centrale ligging is ook ideaal om eigenlijk overal bij te zijn en toch geheel buiten de drukte van de toeristische plaatsen te zitten. Daar bovenop krijg je nog een magistraal uitzicht over het eiland en de zee. Echt waar, paradijs op aarde. Zeker doen !
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch !!

Ingrid, 20-7-2017

Ons verblijf bij de familie was zeer aangenaam, iedereen was heel vriendelijk en attent.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk verblijf bij een super gastvrije familie!

Carry & René, 10-9-2016

Kleinschalige B&B. Prima kamer, met prachtig uitzicht. Mooie tuin met zwembad. Eigenaar Takis en zijn kinderen Eri en Renesis doen alles om het de gasten naar de zin te maken. Ligging is zeer centraal op het eiland. In de nabije omgeving zijn er weinig restaurants.
Gereisd met partner in augustus 2016

Fantastische plek

Harald Janse en Petra Otto, 5-8-2016

We zijn zeer gastvrij ontvangen.

Kamer tip top in orde en schoon, eigenaar heeft 4 keer voor ons gekookt, het was het beste eten wat we hebben genoten in onze week in Zakynthos.

Dit hotel is keurig onderhouden en heeft een warme gezellige uitstraling.

Uitzicht vanaf het balkon in de avond is hartstikke mooi.

Als je het fijn vindt om uit de drukte te zijn na een dagje strand of stad is dit de place to be.

Gereisd met partner in juli 2016

Werkelijk super

Anne en Henk, 30-6-2016

via een fly drive hebben we diverse hotels op de Ionische eilanden bezocht. Dit hotel springt er echt bovenuit. De bescheiden en vriendelijke familie is bijzonder zorgzaam. Aan te raden is om ook hier te eten. Werkelijk alles komt uit eigen tuin, op de vis na.

De kamer is ruim, schoon en van airco voorzien.

De tuin is genoegen om naar te kijken.

Wat is er nog mooier om na de heerlijk maaltijd 's avonds vanaf je balkon over het eiland uit te kijken, waar de duizenden lichtjes zich als een sterrenhemel ontvouwen.

Een echte aanrade

Gereisd met partner in juni 2016

Heel goed en relaxed.

Will, 15-6-2016

Onze vier dagen in Anatoli Labreon waren gezellig en relaxed. Mooie kamer en vooral ook heerlijk gegeten. Heel gastvrij met allerlei lekkers op de kamer!
Gereisd met partner in mei 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Anatoli Labreon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Anatoli Labreon in Agia Marina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Anatoli Labreon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Anatoli Labreon scoort een 9.68 uit 10 op basis van 20 reviews.