Hotel Zante Sun ***

Hotel Zante Sun
Zante Sun
8,5

287 reviews over Hotel Zante Sun in het Nederlands

Zeer vriendelijk personeel en geweldig eten

M. Verhoeven, 16-9-2017

Het is n klein hotel maar daardoor persoonlijk. Genoeg bedden bij het zwembad dus geen handdoekje leggen

De kamers zijn sober maar er is alles wat je nodig hebt en het is erg schoon. Om de dag schone handdoeken en beddengoed. Ook t zwembad werd enorm goed schoon gehouden.

Het personeel werkt hard , 7 dagen per week maar geen chagrijnig gezicht gezien. Het eten was erg afwisselend en gevarieerd.

We hebben er een geweldige vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2017

Mariëlle, 13-9-2017

Super vriendelijk personeel lekker eten mooie lokatie. Zeker de moeite waard
Gereisd met vrienden in september 2017

Het was een super mooi en gezellig hotel.

De Bruin, 4-9-2017

Het personeel zeer vriendelijk, het eten en drinken lekker en afwisselend , kamers werden dagelijks schoongemaakt , het zag er allemaal netjes en verzorgd uit . Een minpuntje ,de douche kabine was aan de kleine kant, in 2018 word het in aanbouw zijnde gedeelte in gebruik genomen, en ziet er op de maquette al fantastisch uit.

Erg matig

Eten erg slecht, bedden super hard., 4-9-2017

Nog nooit zulke harde bedden gehad.

Veel bijbetalen voor drankjes.

Fantastisch.

M. Baas, 31-8-2017

We zijn 1 week geweest. Kamers schoon en eenvoudig.

Bedden redelijk en bediening zeer behulpzaam/vriendelijk.

Douche wel klein maar wel schoon.

Eten goed/gevarieerd.

Uitbreiding wordt aan gewerkt en zou mei 2018 opgeleverd worden. (zag er op maquette prachtig uit)

Heerlijk rustig met strandje op loopafstand, bereikbaar via steile trap.

Vertier moet je voor naar Laganas. ( kwartiertje lopen met klein stuk via water)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig

Claeys Boudewijn, 30-8-2017

Claeys- kamer 224 - 11/08/2017 tot 23/08/2007

het is Super gelegen , wandelafstand van de zee.

Hier kom ik zeker terug.

Enkel de Airco motor (die buiten hangt) hoor je fout draaien tijdens je slaap .

ik wil ook alle mensen van Zante Sun bedanken voor het geduld en werk dat ze leveren tijdens hun taken.

zeker aan de mensen die altijd bleven lachen ...... :) :)

Groetjes

Geweldig!

Jan R, 29-8-2017

Schone (en koele) kamers.. Vriendelijk en erg behulpzaam personeel.. Het eten was prima, echter na een week is het nieuwe er wel af.. Iets meer variatie was niet overbodig. Het zwembad was iets aan de kleine kant. 1 of 2 maal in de week een Grieks orkestje zou leuk zijn.

Verder is en blijft Zakynthos adembenemend mooi. En dat we meerdere keren bij het snorkelen schildpadden van erg dichtbij zagen was fantastisch!

Tips; Auto huren, Bootje huren, En veel snorkelen

1 minpuntje; Het strandje vlakbij viel ons wat tegen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

redelijk resort voor volwassenen

Niels van Eck, 24-8-2017

Zante sun is een net en op een rustig gelegen resort.

De kamer was goed verzorgt en werd om de dag schoongemaakt.

Het zwembad was prima. t kinderbadje was fijn voor de baby.

Het all incl.vind ik t geld niet waard.ontbijt was goed. Maar de lunch/avondmaal waren standaard salades en vet vlees.Weinig variatie.Op een enkeling na is het personeels ook niet erg vriendelijk. T" griekse gevoel "was niet aanwezig! Ik vond zelf dat ze de "buit" al binnen hadden en niet erg hard voor je wilde lopen omdat je toch all incl.betaald heb.je moest je drankjes of tussendoortjes halen in de bar van t restaurant. je mocht eigenlijk niet in bad kleding je drankjes halen. Ik zat er met 2 kids en zag het niet zitten om 6 tot 8x per dag voor lunch snacks en drank mezelf compleet om te kleden.Niet erg kind vriendelijk . werd eigenlijk niet naar de kids omgekeken.

Voor volwass. een prima hotel. Geen all incl. Lekker en goedkoop eten net om de hoek.En voor kids zou ik een kind vriendelijk resort nemen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastisch hotel!

Djill Kellenaers, 24-8-2017

Wauw! Wat een super hotel! Dit was onze eerste vakantie samen en wat is dit hotel goed! Het eten, de kamers, leuke mensen, gewoon alles wat je nodig hebt voor een leuke vakantie! Strand is 2 minuten lopen, en het is een ongelofelijk mooi strand, druk en klein maar het zand en het water is perfect! Verder is het eten erg divers, en erg lekker! All in clusive cocktails zijn ook perfect, en ook na de all in is er gezelligheid te vinden bij de bar! in een woord top! De kamer ziet er op fotos misschien wat minder uit, maar het is erg schoon en wordt elke dag schoon gemaakt. Het is simpel maar erg fijn!

Prima hotel!

R, 22-8-2017

Genoten op Zakynthos, hotel is erg mooi en kamers zijn goed, het was niet druk en het zwembad was groot genoeg voor iedereen, met genoeg bedjes. Personeel was redelijk vriendelijk, eten was wat minder. Elke dag pasta rijst en friet met salades en vlees. Vrij eentonig, en het vlees was minder lekker. Ontbijt was heerlijk! Verder een geweldig verblijf gehad. Zeker een aanrader, alleen zou ik het nooit meer all inclusive boeken omdat je heerlijk in de buurt goedkoop kan eten. Overigens vreemde regels mbt. het all inclusive concept: bar is geopend vanaf 8 uur, en tot 10 uur is er alleen water, melk en jus d'orange te bestellen. Verder moet je voor een hoop bijbetalen, zoals bekende cocktails en mixdrankjes. Bar sluit om 22.00, dus zeker aan te raden maar dan zonder all inclusive!
Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zante Sun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zante Sun in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zante Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zante Sun scoort een 8.5 uit 10 op basis van 296 reviews.