Appartement Teresa ***

Teresa

Matig

4 reviews over Appartement Teresa in het Nederlands

Aafke, 28-4-2005

Inderdaad zeer gehorig. Gelukkig zaten wij er in het voorseizoen, dus alleen last van Engels moeders die tegen de kids schreeuwden.

Zeer minimaal ingericht qua keukeninventaris.

Het dorpje is echter zeer gezellig en de mensen super vriendelijk.

Ligging is ideaal.

Voor de zeer lage reissom kun je niet veel meer verwachten, toch????

Gereisd anders in april 2005

aam, 6-2-2005

Op het eerste gezicht een leuk appartement, maar toen wij aankwamen was er niemand bij de receptie, de rest van de week heb ik dan ook niemand daar meer gezien. Voor de rest zoals je al kan lezen waren er veel engelsen en deze waren heel druk en aanwezig zo erg zelf dat er 1 x politie er s nachts bij moest komen. Dit appartement is absoluut geen aanrader voor mensen die van rust houden. Dan raad ik Georgina aan.
      Gereisd anders in februari 2005

Mike, 27-3-2004

op zich redelijk goed appartementen. Fijne ligging vlakbij strand. Er is echter 1 groot nadeel en dat zijn de enorm gehorige appartmenten 4 hoog die alle rond het zwembad staan. Galm Galm. Ook toen wij er waren (sep 2001) erg veel luidruchtige engelsen.
        Gereisd anders in maart 2004

Jacco, 23-2-2004

Wij zijn in september 2002 hier geweest. Alles moet hier wijken voor de luidruchtige engelsen! Ik wilde graag Formule 1 op de televisie zien, je raad het al, engels-voetbal! en de engelsen reserveren graag zelf een plaats aan het zwembad, door 's morgensvroeg hun handoeken op de ligbedden te leggen.

De ligging is wel goed, 25 meter van het leuke strand.

Gereisd anders in februari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Teresa in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Teresa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Teresa scoort een 5 uit 10 op basis van 4 reviews.