Hotel Porto Koukla Beach ***

8,5

104 reviews over Hotel Porto Koukla Beach in het Nederlands

Overboekt hotel

Oomen, 21-9-2017

Wat een tegenvaller. Toen wij aankwamen bracht de receptioniste ons naar de kamer. Onderweg vertelde ze ons dat we 2 dagen later naar een andere kamer konden als deze kamer ons niet beviel. We wisten niet wat we zagen toen we aankwamen bij kamer 111. Wat een vies muf stink hok... En geloof mensen dat wij nog nooit geklaagd hebben maar dit hok was het niet waardig hotelkamer genoemd te worden. Gelijk gezegd dat we hier niet mee akkoord gingen maar er was geen andere optie. Reisorganisatie gebeld en die zei dat ze niets voor ons konden doen. Die nacht geslapen op een matras waar de vering doorheen kwam en in een hok waarvan de deur niet op slot kon. De dag erna ben ik weer gaan klagen en toen konden we voor 1 nacht naar een ander hotel...heerlijk! Weer 1 nacht geslapen en de volgende dag weer terug naar Porto Kaukla Beach maar toen in een goeie kamer. De eerste 3 dagen dus alleen maar inpakken en verkassen. Hotel staat op een prachtige locatie maar het strandje was weggespoeld. Mensen zijn wel vriendelijk maar het is gewoon een overboekt hotel. Heel veel gasten overkomt hetzelfde als ons is overkomen...

Als wij gelijk op de goeie kamer terecht waren gekomen kreeg dit hotel van ons een 9 maar door de zeer slechte start zeggen wij: Eens maar nooit meer!!!

Gereisd met partner in september 2017

Teleurstellend,heel jammer,locatie wel prachtig

Peet, 19-9-2017

Na drie keer van kamer te wisselen omdat bij aankomst het hotel overboekt was, wat dagelijks voorkwam, hadden wij uiteindelijk een kamer zonder schimmel, vele dode muggen op de wand, enorme vochtige benauwde stinkende donkere ruimte een betere kamer.

Eerlijk, de tranen stonden in mijn ogen!

Wij werden eerst verzocht om twee nachten in een nabij gelegen hotel te slapen. Tja, je hebt geen keus. Compensatie was, gratis drankjes bij het avondeten (ze kwamen 1 keer langs)airco en kluis op hun rekening.

De receptie was heel aardig.

In het mooie zwembad deden ze een goedje waar bij echt iedereen de rimpels binnen vijf minuten in de handen trokken, het voelde heel vreemd en ik twijfelde of het water okay was maar de verkoeling was fijn!

De locatie is prachtig, aan de zee en een stukje strand van 2 meter, dus anders dan de foto's aangeven.

Opvallend was het goede eten tussen de middag, veel beter dan s'avonds.

De live-muziek was top!

Al met al, het is een verouderd hotel waar overboekingen en klachten van de kamers meer gewoonte is dan uitzondering.

Nee, wij gaan hier niet meer heen, jammer maar waar....

Ik weet dat ik altijd het positieve opsom maar, los van de locatie, ben ik best teleurgesteld!

Gereisd met vrienden in september 2017

Reviews geven een verkeerd beeld

Dennis, 16-9-2017

Het is opvallend om te zien dat mensen louter positief zijn over dit hotel. Slechte recensies worden door het hotel namelijk verwijderd.

Het ontbijt is erg beperkt en het beleg ligt ongekoeld gepresenteerd. De wespen hebben vrij spel en zitten op al het eten. Het hotel doet hier niks aan. Sommige producten worden een halfuur voor het einde van het onbijt niet meer bijgevuld.

Het personeel lijkt heel vriendelijk maar zijn dit niet oprecht. Medewerkers zeggen geen gedag en lijken niet te kunnen lachen. Barman Dennis en de schoonmakers zijn daarentegen wel heel vriendelijk.

De kamers zijn ook heel erg gehorig. Pas op dat je geen kamer kriigt aan de onderkant van het gebouw. Vanaf het terras kijk je naar een hoge muur en er is geen zonlicht. Het hotel is bekent met de vele klachten over deze kamers maar proberen er toch steeds mensen in te plaatsen. De gasten die klagen worden, met behulp van de reisorganisatie, overgeplaatst. De tuin is prachtig en het uitzicht geweldig.

Gereisd met partner in september 2017

Super Super zeer gastvrij en vriendelijk .

Ans en Leon van Ham, 13-8-2017

Als je dat wilt kom je hier echt tot rust, en kun je in de avond genieten van een cocktail en het uitzicht van de ondergaande zon, iets minder geschikt voor kinderen en mensen die slecht ter been zijn.Wat wij ook fijn vonden was dat je lekker buiten van het ontbijt en diner kon genieten.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch verblijf

Djonno, 10-8-2017

Porto Koukla Beach is ons goed bevallen. We hadden een prachtige kamer (nr 109), het eten was variërend en Grieks op zijn best en ook de lunch in de beach bar is zeer zeker aan te raden. De ligging van het hotel had wat ons betreft niet beter gekund. Agios Sostis (5-8 minuten) en Laganas (25-30 minuten) met beiden leuke eetgelegenheden zijn goed aan te lopen langs het strand. Het uitzicht is iedere ochtend weer fantastisch. Het personeel was zeer vriendelijk. Qua excursies valt er op het eiland genoeg te doen. Wij hebben de excursie naar Olympia op het vasteland gedaan, welke ook erg indrukwekkend was. Al met al een geslaagde vakantie!

Fantastisch!

Diana Schuiling, 7-8-2017

Een fijn kleinschalig hotel met een fantastische ligging, het personeel is erg vriendelijk. Een aanrader voor wie niet geeft om veel luxe.

Ik ga hier zeker nog een keer naar toe.

De avondjes met zanger Pavlos waren geweldig.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Aanrader

Kjenta, 4-8-2017

Het is een enorm aangenaam klein, maar zeer fijn familiehotel. Alles wat verwacht wordt van een aangenaam hotel was aanwezig! (zwembad, goede kamer, vriendelijk personeel, lekker eten, goede service, ....)

Minpuntje is de ligging. Als je enkel wil zonnen en relaxen is dit hotel een aanrader. Als je dingen wil bezoeken of bezichtingen, kan ik het huren van een auto zeker aanraden. Wij hebben dit geregeld vanuit het hotel uit! Prijs viel zeer goed mee, waardoor we op 7 dagen het ganse eiland met al z'n schoonheden hebben kunnen bezoeken.

Wij zijn afgereisd eind april, waardoor we de allereerste toeristen van het seizoen waren. Hierdoor waren vele tavernes, bezienswaardigheden en boottochten nog gesloten. Hierdoor zou ik ook aanraden een weekje later te komen. Op het einde van onze vakantie waren veel meer accomodaties open en was er veel meer te beleven! deze periode is wel ideaal om mooie wandelingen te maken!

Gereisd met vrienden in april 2017

Weer een heerlijke vakantie gehaf

Marga kuiper, 30-7-2017

Voor de 2 x hier.was hier 5 jaar geleden ook.kwamen laat aan.nadat we de koffers hadden wegebracht. Werd ons heerlijk eten aangeboden.. werd van alles aan tafel gebracht.. 2 avonden van de muziek van pavlos genoten.. 😍 vriendelijk personeel. Mooie ligging.heb hier weer een hele leuke vakantie gehad.

Prachtige locatie, rustig maar geen 10

Dhr van Oosten, 20-7-2017

Een hotel dat schitterend is gelegen, prachtig uitzicht op turtle island. Je loopt binnen 5 min naar Agios Sostis. Personeel is gastvriendelijk en warm, engels kan beter. Let wel goed op wat je boekt! De kamers zijn zeer verschillend in kwaliteit. Wij werden eerst ''per ongeluk'' in een standaard tweepersoonskamer gezet en hier wil je geen 2 weken verblijven. Wij hebben een 3 persoonskamer geboekt en dit was gewoon goed. Boek vooral een kamer + of familie kamer. Ontbijt is mwoah, daarentegen zijn de drankjes bij het hotel goed te doen. Zwembad zit aan de voorkant van het hotel, lekker zwembad maar wel aan een weg. Wij hebben een auto gehuurd en dit kan ik iedereen adviseren, op deze manier ontdek je het eiland echt. Eet vooral lekker vaak bij Aperitto in Agios Sostis!

Kortom een fantastische vakantie en een lekker hotel, maar verwacht geen superdeluxe ervaring!

Heerlijk rustig

Willem&Louise & Barry, 12-7-2017

Porto Koukla Beach Hotel

Genoedelijk familie hotel eten goed en volop geweldige mensen en staff

Beautiful uitzicht we zijn er nu voor de 2e keer geweest met onze zoon dit keer die zegt volgend jaar ga ik weer mee ,heerlijk snorkkelen vissen gezien

Op naar naat 2018 vakantie we come back

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Porto Koukla Beach in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Porto Koukla Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Porto Koukla Beach scoort een 8.47 uit 10 op basis van 122 reviews.