9 reviews over Appartement Panagiotis in het Nederlands

Teleurstellend

Jacqueline, 4-9-2009

Dit complex was voor ons fervente Griekenlandgangers iets te primitief; er zaten gaten in het beddengoed en vlekken in de handdoeken. Ook de badkamer en toilet zagen er slecht uit. De locatie is achteraf en je moet eerst een eind lopen naar een ander zwembad bij een hotel of het strand. Hoewel de foto's suggereren dat je de zee kunt zien vanaf je balkon, kijk je in werkelijkheid naar een rietveld. De accommodatie is ook nog niet afgebouwd. Onze hostess vertelde dat er al vaker klachten waren binnen gekomen, maar dat de informatie op internet in principe klopt. Bij ons zaten wel families in de accommodatie.
Gereisd met partner in augustus 2009

Prima vakantieplek

Kasteel, 29-6-2009

Prima rustige plek als je probeert de toeristische omgeving (boulevard) te vermijden. Lekker om te fietsen een bootje of scooter huren. Ook eten is beter op terrasjes die wat meer afgelegen liggen. Veel gezien en fantastisch weertje en voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in juni 2009

heel basic, maar wel oke

Jos en Suzanne de Wilde, 15-10-2008

eenvoudig en schoon 1-kamer appartementje met een perfecte ligging (zie andere berichten). leuk zitje voor, achter minder vanwege vliegen. keukentje is erg basic, met twee electrische pitten en wat bij elkaar gespaard keukengerei. douche was minder, het douchegordijn hangt 10 cm buiten de bak, dus dweilen geblazen... bedden zijn ook niet zoals thuis, maar ja het blijft altijd de vraag wat je mag verwachten tov de prijs die je betaalt. het blijft ons verbazen dat men kennelijk niet met een minimale inspanning en geringe investering zo'n appartementje naar een wat hoger plan tilt. verbeteringen zitten vaak in een heel klein hoekje! maar goed, wij hebben in ieder geval een heerlijke vakantie gehad! nb: pas wel op met fietsenhuur bij SMART rentals, zeker aan het einde van het seizoen als alles aan renovatie toe is... (4x pech onderweg). Autohuur was wel ok!
Gereisd met partner in oktober 2008

Prima appartementen complex

Marina Mulder, 8-10-2008

Van 15/9 - 29/9 in dit appartementencomplex geweest. Prima complex, rustig gelegen maar toch op loopafstand van de restaurantjes en winkeltjes. Eigenaren spreken geen engels maar ze willen alles voor je doen!!!!!Appartement werd prima schoongemaakt en handdoeken en bedlinnen werd ook regelmatig gewisseld. Ik heb hier een heerlijke vakantie gehad!

Lekker rustig appartementje

corine, 13-9-2008

Rustig gelegen appartement maar toch dichtbij zee en strand, taverna's en supermarkten.

Wordt erg goed schoongemaakt en de eigenaresse is een hele lieve dame die altijd voor je klaarstaat maar helaas geen engels spreekt.

Ik vond restaurant Skloubos het beste restaurant.

Fijn appartement

Corine, 13-9-2008

Eenvoudig maar zeer schoon appartement. Ligging perfect, lekker rustig maar toch dicht bij taverna's,zee en supermarkten.

Zeker een aanbeveling.

Gereisd alleenreizend in september 2008

Goed, maar niets te doen voor kinderen.

Mariëlla Boot, 13-8-2008

Eenvoudig appartement in een rustig plaatsje, geen topdrukte ondanks het hoogseizoen. We hebben 15 dagen op het eiland vertoefd en natuurlijk hebben lekker gegeten. Uitschieter was Restaurant Adelfia (vlakbij Ole Ole), het is daar nooit zo druk maar deze taverna kwam bij ons als beste uit de bus !! Heel gastvrij en er wordt veel aandacht besteed door de kokkin om je bord met eten te 'versieren' !! Een aanrader voor ieder die naar dit plaatsje afreist.
Gereisd met partner in augustus 2008

Prima plek

ingrid sluyter, 12-8-2008

Eenvoudig, maar genoeg en schoon. De ligging is super, niet in niemandsland, maar ook niet in de herrie. prijs/kwaliteit = perfekt.
Gereisd met partner in augustus 2008

M-L, 9-8-2007

Prima klein complexje. Lekker rustig, heerlijk balkonnetje. Genoeg restaurantjes in de buurt en strand op loopafstand. Prima voor mensen met niet te veel eisen maar die een lekker rustig appartementje willen.
Gereisd met partner in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Panagiotis in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Panagiotis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Panagiotis scoort een 7 uit 10 op basis van 9 reviews.