Appartement Nikos *

Nikos
7,6

5 reviews over Appartement Nikos in het Nederlands

D., 28-8-2006

Goed appartement, lekker dicht bij zee en gelukkig ver weg van Laganas.
Gereisd met partner in augustus 2006

j.j. leening, 25-7-2005

Eerste week van juli geweest, prima hotel met goede service, het eten is goed maar over smaak valt niet te twisten. Een mooi zwembad en strand op paar minuten loopafstand. Als we weer voor Zakynthos zouden kiezen wordt het zeker dit hotel
    Gereisd anders in juli 2005

Lenie v Beveren, 7-3-2005

wij zij in 2004 in april daar geweest prima de mensen van het appartement

waren heel aardig en behulp zaam en vlak bij het strand het was toen koud er werd gelijk dekens gebracht en ook netjes en altijd vragen of het goed was

perfekt eris geen zwembad dat vind ik jammer. met vriendelijke groeten Betty en lenie

Gereisd anders in maart 2005

sandra en martin, 12-5-2004

We zijn hier 2weken in de meivakantie geweest.

De eerste week was het nog wat koud in het appartement en hebben we een extra deken gevraagd en meteen gekregen. Ook kregen we een extra bekers ,we hadden er eerst maar 1.

We hadden een 1 kamerappartement, niet zo heel groot. Wel hadden we een prachtig groot terrras waar heel de dag de zon scheen en je de zee kon zien. Je zit echt heel dicht bij de zee, de boulevard en de supermaktjes.De eerste week dat wij er waren was de cocktail bar nog niet open.We waren er echt de eerste week van het vakantieseizoen en het was overal heerlijk rustig.Je kunt lekker zwemmen bij Bougainville en Zante sun want een zwembas heeft Nikos niet.Schoonmaak 2 x per week ,beetjes stoffig en muffe dekens.

Verder super vakantie gehad!

Gereisd anders in mei 2004

Ineke, 19-3-2004

Wij hebben in sept.2003 in dit app.gezeten.

Hadden geen last van muggen of muziek, misschien omdat het in het naseizoen was.

In mei van dit jaar zitten wij in het app.complex George & Dawn en ik verheug me nu al op de moussaka van Andreas en Roberto (Ole ole) In Agios Sostis hebben wij ervaring met Zante Sun,Reparo, Gloria Maris en Nikos.

Gereisd anders in maart 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Nikos in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Nikos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Nikos scoort een 7.6 uit 10 op basis van 5 reviews.