Uitstekend

22 reviews over Villa Lorenzo in het Nederlands

Gastvrij!

de Roo, 15-8-2017

We hebben in huize Jasmin gelogeerd. Fijn, compleet, schoon huis, je komt niets tekort. Na het ontbijt even in je eigen zwembad plonzen. Daarna de hort op. Als je iets van het eiland wilt zien heb je wel een auto nodig. Supermarkt, strand en enkele gezellige restaurants op loopafstand. Aanrader Skloubou's Taverna, hier gaan de Grieken zelf ook naar toe.

Kostas is een zorgzame gastheer, je voelt je echt een gewaardeerde gast bij hem.

Gereisd met partner in juli 2017

Super

de Boer, 5-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Lorenzo villa. Mooi huisje, van alle gemakken voorzien. Heerlijk prive zwembad. Heerlijk na een dag strand of excursie in je eigen zwembad plonsen. Kostas doet ontzettend zijn best om je een goede vakantie te bieden. Wij hebben dat zeer gewaardeerd. Het enige minpunt is dat de bedden erg hard zijn. Maar ook daar wen je aan. Lorenzo villa's ligt rustig, je kan de drukte zelf opzoeken door eindje te lopen. Wij vonden dat heerlijk. Heerlijk gegeten bij diverse restaurants in de buurt. Wij vonden sirtaki het fijnst. Strand is niet veel bijzonders, klein strookje. Maar de zee is heerlijk. Nog een schildpad dichtbij voorbij zien zwemmen. Kortom een heerlijke vakantie gehad. Willen beslist nog eens terugkomen.
Gereisd familie in juli 2017

Fantastisch huis met privé zwembad. Dichtbij alles

Anneke, 18-7-2017

Mooi huis met alles wat je nodig hebt. Zelfs een was machine vaatwasser tosti ijzer frappe maker. Iedereen heeft t op zoover maar over restaurant Ole Ole. Op 200 mtr afstand zit een zaak die veel beter is. Uitzicht op zee en andere eilandjes met een veel betere bediening. Klein weggetje omhoog. Koukla beach

Wij moesten bij ole lang wachten.. ook als we tussendoor drankje wilden. Mensen gaan kennelijk op 1 naam af. Eten was goed maar echt probeer andere tentjes. Bezoek ook cameo eiland. Via t bruggetje

Zeer de moeite waard. We gaam zeker terug naar dit prachtige huis en eilamd.

Gereisd met partner in juli 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Lorenzo** bij :

Prima, herken de vorige review Niet

Guusje, 27-4-2017

Ga, na 2016 ook in 2017!

Wij 2 vrouwen,1 met tatoo, genoten van de rust en de gezelligheid.

De eigenaar is een vriendelijke, hartelijke man.

Zijn ouders, stil aanwezig op de achtergrond.

Behulpzaam en indien nodig aanwezig.

Schoon appartement, lekker zitten aan de rand van het dorp. Weg van de drukte.

Gereisd met partner in september 2016

Teleurstelling

rob, 5-7-2016

We zijn voor de tweede in lorenzo villa s geweest omdat het het afgelopen jaar goed bevallen was ..dit jaar integen is voor ons een totale nachtmerrie geworden .Dit alles is veroorzaakt door de medeeigenaar die in je gezicht de joviale man uithangt maar in het echt een vreselijke opdringerige intimiderende leugenaar is. En we werden verplicht om hem op een bepaalde manier te groeten anders zinde meneer het niet !! Ga aub discussies met hem uit de weg omdat hij zeer aggressief word! Wij zijn daar zeer van geschrokken!! Hij beoordeeld mensen ook op hun uiterlijk tattoos assciosieert hij met bijvoorbeeld blowen ...hij geneert zich niet om dit rond te bazuinen .Voor ons nooit meer Lorrenzo Villa's!!!!
Gereisd met vrienden in juni 2016

Fantastisch en zeer gastvrij

Frank, 8-5-2016

Erg rustig gelegen maar wel alles in de buurt.

Kostas de gastheer is zeer gastvrij en helpt met alles.

Alle villa's hebben een eigen zwembad en zijn compleet ingericht, ik zou zo snel niet kunnen zeggen wat ik gemist heb.

Zeker een aanrader !

Gereisd met vrienden in mei 2016

Geweldig!

Lia van Gool, 21-9-2015

Wat een fantastische accomodatie,wij verbleven daar met vier volwassene en een kindje van 17 maanden.

Niets is te veel gezegd, en eigenlijk is alles al genoemd in de vorige beoordelingen! Er valt dus weinig toe te voegen.

Misschien een traphekje of iets minder harde bedden zou een optie kunnen zijn, maar wat een luxe , een wasmachine die we zeker met de kleine gebruikt hebben en een afwasmachine ook deze hebben wij ook vaak gebruikt.

Wat een lieve mensen, een babybadje met speelgoed werd neergezet , Costas regelde een auto voor ons waar we heerlijk mee hebben gereden, extra handdoeken voor bij het zwembad.

Ontzettend lief voor onze kleinzoon , kortom zeker een plek om terug te komen!

Gereisd anders in september 2015

een heerlijke plek

marloes harteveld, 6-9-2015

8 dagen hier mogen verblijven met vrienden en kind van 4 jaar. Wat een mooi plekje om te verblijven. Bij aankomst staat er al iets te eten en te drinken op je te wachten. De familie die deze villa s beheert zijn heel vriendelijk en zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het prive zwembad wordt elke dag bijgevuld en schoongemaakt. Ideaal voor als je kinderen hebt die kunnen er naar hartelust spelen en zijn ook meer dan welkom hier. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Wij wilden graag bbq en vroegen aan de eigenaar waar we kolen konden halen, binnen 5 min stond ie voor de deur met n zak kolen en aanmaakblokjes. Hij was even opzoek gegaan of er nog ergens wat stond. Wat n service! Zo af en toe kwam de eigenaar eens langs om een praatje te maken of alles naar wens was en bracht dan ook weleens wat lekkers mee. Hier voel je je meer dan welkom. Villa wordt goed schoongehouden en onderhouden. Wij komen hier zeker nog een keer terug!
Gereisd familie in augustus 2015

Perfect!!

Maurice Pronk, 2-9-2015

Heerlijk, lekker je eigen zwembad, aardige mensen, niets is teveel, ligging ook ideaal, vlakbij de boulevard/strand en buurtsuper kortom ideaal!!
Gereisd met vrienden in augustus 2015

geweldig

Ricardo Rensen, 1-9-2015

Op dit moment verblijven wij in lorenzo villa. Helemaal geweldig. Kostas en zijn familie zorgen er voor dat er niks ontbreekt, en dat je een aangename vakantie beleeft bij hun villa's. Wij komen hier zeker weer eens terug. Echt een aanrader.
Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Villa Lorenzo** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Lorenzo in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Lorenzo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Lorenzo scoort een 9.02 uit 10 op basis van 22 reviews.