Appartement Korfiati ***

8,7

422 reviews over Appartement Korfiati in het Nederlands

Heeeel erg leuk gehad

Bianca, 7-10-2017

Wij hebben genoten, een heel leuk verblijf gehad. Geen luxe maar gezellig, knus, gastvrije mensen, rust, nette appartementen. Voelden ons zeer welkom en gelijk thuis 🤗
Gereisd met partner in oktober 2017

Perfect

Bram en Annemarijn, 23-9-2017

Fantastische 10 dagen genoten in 1 van deze appartementen prachtig uitzicht, het mooiste plekje van agios sostis! Leuke mensen en gezellige avonden. Wel muziek/geluid van de bar, maar niet heel storend. Huren van een auto is een tip! Daarnaast was ons favo restaurant: scloubous!
Gereisd met partner in september 2017

Fijne accommodatie voor een ontspannen vakantie

Margot van der Welle, 11-8-2017

We hebben ons heerlijk vermaakt hier. De eigenaresse is Nederlandse. De gasten zijn voornamelijk Nederlanders. Er hangt een gemoedelijke sfeer.
Gereisd met partner in september 2016

Prachtige locatie!

Mariëlle, 30-7-2017

Geweldig uitzicht vanaf het zwembadterras op de hele baai van Laganas en het schildpaddeneiland. Rustig gelegen maar toch is er genoeg te doen in en rond de accommodatie (ook voor kinderen): zwembad, snorkelen in zee, lang en smal zandstrand naast het complex, verhuur van waterfietsen met glijbaan!, supermarktjes, restaurantjes en autoverhuur in de buurt. Vlakbij haventje waar turtle spotting boten vertrekken. Laganas op loopafstand. Ons appartement was niet groot en eenvoudig (wel goede bedden!), maar je leeft toch vooral buiten. Een aanrader wat ons betreft!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gevaar op verslaving

Martijn, 11-7-2017

Heerlijke vakantie gehad. Appartement op de 2e verdieping van het hoofdgebouw, prima. Meer dan genoeg ruimte, op de douche na. Bed was ons wel iets té hard. Heerlijk zwembad, en het sociale leven speelt zich af rond bar Luna. Beste bifteki hier gegeten. Ontbijt is sober, maar voldoet. Uitzicht is formidabel.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Geweldige plek

Elly, 9-7-2017

Heerlijk kleinschalig, hartelijk ontvangst. Mentor en Geralda doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Super BBQ, pizza en Gyros avonden worden georganiseerd door Mentor met zijn team. Goede uitvalhaven voor mooie excursies. Dichtbij de haven waar je leuke boottrip kunt maken of een bootje huren bij traventura 👍🏻Goede Tavernas in de buurt El Greco, Ole Ole, Sirtaki. Komen zeker terug om weer van het schitterende uitzicht te genieten.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Super! Fantastisch uitzicht.

Fam. Dekker, 7-7-2017

Mooie locatie, fantastisch uitzicht. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij zaten in een huisje ipv een appartement wat erg fijn was vanwege de rustige ligging. Fijn ontvangst, kort en krachtige check-in. Aardig personeel, van de eigenaresse tot de schoonmaakster. Er komen ontzettend veel repeaters wat wij ons kunnen voorstellen, dit is wel een acco om naar terug te gaan! Klein maar fijn zwembad met luchtbedden die je mag gebruiken. Enige nadeel vonden wij dat je moet betalen voor de airco (7 euro per airco per dag. Wij hadden 2 airco's in het huisje maar je moet dus echt per airco betalen...). Agios Sostis is een prima plaats om te verblijven. Auto'tje huren is wel een must!

Heerlijk

Teunis en Hennie, 7-7-2017

Rustig appartementencomplex, wat verouderd, maar de bedden zijn heerlijk en je bent natuurlijk 99% buiten. Heerlijk zwembad, leuke bar en genoeg te doen in de omgeving. Geralda en Mentor , die achter de bar staan, zijn schatten , evenals hun zoontje.

Winkeltje op loopafstand voor de boodschapjes. Kortom: we zijn echt tot rust gekomen en bijgetankt.

Super vakantie gehad!!

Sietske, 12-6-2017

Kleinschalig en rustig appartementen complex. Geen kinderen aanwezig toen wij er waren. Alleen het zoontje van de eigenaren. Nederlands en/of Engels gesproken door eigenaren en personeel. Het uitzicht is fenomenaal. Ontbijt is niet heel uitgebreid, maar voor ons voldoende en een relaxed begin van de dag. Als je door omstandigheden niet kunt ontbijten tussen 8 en 10 uur dan maken ze een lunchpakketje voor je klaar. Supermarkt binnen 5 minuten te belopen. Meerdere excursies in de omgeving te boeken voor niet teveel geld. Restaurants genoeg en voor een vlugge hap kun je snacks aan de bar bestellen.

Weer heerlijke vakantie gehad

S&E, 11-6-2017

We hebben weer een heerlijke vakantie gehad dankzij Ada,Mentor,en Geralda. En niet te vergeten Roela de schoonmaakster die heerlijke eieren van haar eigen kippen voor ons meenam.Gastvrijheid en vriendelijkheid is hier uitgevonden. Ook dit jaar weer gezellige mede vakantie vierders. Snorkelen voor het complex was ook fantastisch,helemaal als je een schildpad tegen komt. Ook weer een mooie excursie gehad naar Olympia.Ik heb een groot vermoeden dat we volgend jaar voor de 6e keer terug komen ! Aftellen maar weer :-).
Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Korfiati bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Korfiati in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Korfiati zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Korfiati scoort een 8.72 uit 10 op basis van 426 reviews.