Appartement Kalimera Koukla ***

Appartement Kalimera Koukla
Kalimera Koukla

20 tips over Kalimera Koukla

Marga van Wingaarden, 14-6-2015
Voorbereid zijn op veel lopen aangezien er geen openbaar vervoer is. Veel lekkere restaurantjes in de buurt, langs kustlijn lopen en erg ongelijk terrein.genieten van mooie uitzichten. Zeer vriendelijke grieken. leuke excursie van Corendon.
anita verbeij, 2-6-2015
rondvaart rond het eiland! en tussen half 8 en 8u is er elke ochtend in de haven van agios sostis een visser die al bijna 30 j een grote schildpad voert, zo kan je de schildpad van dichtbij zien en zelfs aaien.
johan de vakantieman, 21-5-2015

Neem wandelboek mee bijvoorbeeld het engelse boek. "Zakynthos the jewel of Greece" van Gail Schofield. Hebben we gebruikt voor diverse wandelingen die zeer goed beschreven staan.

Ga op schildpadden excursie vanuit de haven hierbij hebben we diverse schildpadden in het water gezien.

nicole vrieling, 2-7-2014
Eten: ole ole en scloubous. Kamer op de bovenste etage. Huur een bootje en vaar langs de kust naar mooie strandjes. Huur een auto voor een dag of drie en ontdek het eiland.
Babette, 18-9-2013
Kamer op de bovenste verdieping.
appie_diender, 16-9-2013
Restaurant Scoubouly (kom je voorbij gereden wanneer je naar Kalimera Koukla rijdt) op ongeveer 10 minuutjes lopen. Ook Boomerang aan het strand heeft erg lekker eten en een ruime kaart (en vriendelijk personeel). Niet naar Amoutsi (aan het strand) gaan, lijkt gezellig maar eten stelt echt weinig voor.

teeuwenlia, 1-9-2013
strand in het centrum is mooier dan bij het hotel.
Douwe, 19-5-2013

Wij hebben heerlijk gegeten en werden zeer gastvrij ontvangen bij restaurant Adelfia. Een aanrader !!

6 dagen met motor rond gereden en veel gezien.

Aanraders:

Dafni Beach, een hippie strand met heerlijk lamsvlees.

Limnionas, prachtige blauwe zee & grotten waar je kunt zwemmen

Porto Vromi, ongelooflijk leuk klein strandje.

Let op : De wegen ten oosten van de stad Zakynthos kunnen glad zijn !

anja en arjan kamer a5 begane grond, 15-9-2012
Wij konden onze kamer uitkiezen dus wij hebben dat op de begane grond gedaan, zodat je 's nachts een koelere kamer hebt en dus geen airco nodig. We hebben heerlijk gegeten bij "El Creco" 20 minuten lopen. Bij "Syrtaki" hebben we lunchbuffet genomen, daar werden we niet vrolijk van.
Joop, 11-9-2012
Het is een leuk, maar klein, dorpje. Je kan er lekker uit eten voor een redelijke prijs. Ole Ole , Maestro, Apperito en Adelfia zijn aanraders. Veel supermarkets die helaas geen verse groenten en vlees verkopen. Wel in Laganas bij DIA supermarket en Lidl.