Appartement Donnas **

5,4

Matig

10 reviews over Appartement Donnas in het Nederlands

M. Phylipsen, 28-8-2006

Een mooie locatie, vrijwel direct aan het strand. Ook een leuk zwembad bij de accomodatie. Het appartement zelf is vrij eenvoudig maar wel netjes ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Schoonmaakservice was redelijk. In de badkamer is geen douchegordijn en geen haakje om de douchekop aan te hangen, waardoor alles in de badkamer nat is na het douchen. Aghios Sostis zelf is een rustige plaats, maar het gezellige Laganas is goed te bereiken. Met een gehuurde scooter hebben we zelf wat dingen bezichtigd en ook de eilandtour met de bus was erg leuk. Zakynthos is een mooi eiland, we hebben hier een hele leuke en gezellige vakantie gehad.
Gereisd met partner in augustus 2006

Addie en Jannie van de Beek, 17-8-2006

Voor alleen de nachten is het prima te doen.

De ligging is echt prima, vlak bij het strand en Laganas op loopafstand.

Inrichting sober en schoonmaak ook sober.

Gereisd met partner in juli 2006

bezoekster zomer 2005, 3-8-2006

Vorig jaar hier geweest en maar een conclusie: een echte AFRADER!!!!!!

Stom mens dat je van het personeel helpt, koud water, balkon dat bijna instort, de veren van de bedden komen erdoor heen...

Klein strand.

Wel mooi eiland, zeker de moeite waard!!

MAAR NIET NAAR DONNA's gaan!!

Ik ben echt niet moeilijk tevreden met een appartement maar dit was echt niks

Gereisd anders in augustus 2006

dirk-jan, 18-5-2006

Het appartement is voor Griekse begrippen schoon en goed onderhouden. De keuken is in zijn geheel vervangen en het appartement is keurig geschilderd. Ook de balkons hebben volgens ons een nieuwe balustrade, maar ze blijven klein. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Gereisd anders in mei 2006

Bert en Noor, 27-9-2005

Net terug uit Zakynthos. Super eiland maar verschrikkelijk apartement! Balkon zeer gevaarlijk. Brokkelde stukken vanaf. In de keuken was bijna alles kapot. Matras stak ijzer uit. Is na veel zeuren vervangen.Douche een ramp!! Alles onderwater. Het liep zelfs het apartement in.Valt zeer tegen dat Touropperator dit apartement in hun gids heeft staan. Weet dat de accomodaties in Griekenland over het algemeen niet super zijn. Ben veel in Griekenland geweest maar dit was toch wel het SLECHTSTE apartement waar ik ooit geweest ben.

Corné, 22-9-2005

Ik ben hier 4 jaar geleden geweest en het zag er allemaal vies uit en diverse dingen waren kapot, douche, koelkast etc. En er werd door eigenaar bijna niets gedaan na diverse klachten, Een Touroperator heeft Donnas, het jaar erop uit de gidsen gehaald na veel klachten van de gasten. Ikzelf heb nog een gedeelte van de reissom teruggehad omdat men mij niet in ander verblijf kon overplaatsen. Zakynthos is prachtig, maar Donnas? nooit meer!

Janneke, 4-9-2005

De appartementen vielen ons wat tegen. Ze zijn eenvoudig ingericht. Het is jammer dat de douche en het bed niet fijn zijn. Maar de ligging en de service vonden wij prima! Een heerlijk zwembad voor de deur en ook naast ons, bij Lithakia Beach. Bijna altijd wel een gratig ligbad vrij en overal lekkere cocktails te koop. Agios Sostis: Lekker rustig eten, ergens nog wat drinken en naar bed. In Laganas loopt het over van de Engelsen en het is daar veel meer geschikt voor uitgaan etcetera. Op het eiland Zakynthos is veel te doen: Schildpadden, scheepswrak, eilandtoer, Keffalonica (eiland boven Zakynthos: grotten, ondergronds meer en schitterende stranden) en Olympia. Het appartement beviel ons dan wel niet geweldig, maar in vergelijking met andere appartementen die wij gezien hebben is het niet slecht: Op z'n Grieks zullen we maar zeggen...

Riny en Henk-Jan, 30-8-2005

Wij waren hier in de 2e week van augustus, zeer eenvoudig appartement! Geen eisen stellen gewoon genieten van het weer. Wel zeezicht, en nog geen minuut van het smalle strand.Echt ideaal. Wij hebben ons prima vermaakt in aghios sostis. Voldoende eetgelegenheden, dichtbij het drukke rommelige Laganas. Tip huur een scooter, het is een prachtig eiland. Tip: haal een Mojhito bij de Oke cocktail bar! Super.
              Gereisd anders in augustus 2005

J&W, 14-7-2004

Simpel complex maar dat hier is over het algemeen overal. Balkons hebben zeezicht, maar bieden weinig privacy. De schoonmaak is wel in orde. Agios Sostis is wel echt heel klein dus wij hebben 2 weken fietsen gehuurd (niet duur), want iedere keer lopen naar Laganas is toch echt wel iets te ver (zeker geen doen over de rotsen!)

Zakynthos is echt een supermooi eiland blijf daarom ook zeker niet alleen in Agios Sostis en Laganas hangen...Wij hebben hier in ieder geval een heerlijke vakantie gehad!

tip: eten bij Syrtaki... mmm erg lekker

Gereisd anders in juli 2004

anoniem, 14-7-2004

Erg simpel. Een kl. kkn. + badk. heeft bijv geen douchekophaakje. Staat ook snel blank. Geregelde schnm + handdkn. Balkons weinig priv.; erg klein en dicht op elkaar. lekker zwemb. bedjes zijn gratis. Ook is hier n barretje, de recept.is bij Lithakia Beach.

strand = maar een paar m. lopen, ideaal!

Laganasstrand = drukker/groter en niet erg ver.

Wij hadden trouwens(vooral voor ´s avonds)fietsen gehuurd zodat we steeds makkelijk naar Laganas konden gaan, want vooral ´s avonds is hier meer te beleven dan in Agios Sostis.

Als je iemand bent die hoge eisen stelt aan een appartement zul je dit misschien niks vinden, maar wij hebben hier twee weken doorgebracht en hebben het ondanks de kleine mankementjes prima naar onze zin gehad! Zakynthos is echt een prachtig eiland wat zeker de moeite waard is.. ik zou dan ook zeker aanraden niet alleen maar te blijven hangen in Agios Sostis en Laganas.

Gereisd anders in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Donnas in Aghios Sostis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Donnas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Donnas scoort een 5.4 uit 10 op basis van 10 reviews.