Hotel Ameliko ***

Ameliko
9,2

16 reviews over Hotel Ameliko in het Nederlands

Cees en Ria van der Meijden, 14-10-2017

Dit is een prachtig gebied waar je schitterende wandelingen kunt maken.
Gereisd met partner in mei 2017

Het was weer heerlijk om terug te zijn.

Cees en Ria van der Meijden, 18-6-2016

Het Zagoria gebied is 'n prachtig wandelgebied. Wij hebben genoten van de rust en de natuur.

In Hotel Ameliko wordt je verwend door de gastheren Miltos en Giorgos.

's Morgens 'n lekker ontbijt en 's avonds 'n heerlijk diner.

We zijn weer in de watten gelegd.

Gereisd met partner in juni 2016

een plek om terug te komen

gm_2, 15-6-2014

De gastheren van Hotel Ameliko maken je het erg naar de zin. Ze zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en zorgen voor fantastsich ontbijt en ook diner als je daar om verzoekt. Heerlijk gegeten. De kamers zijn ruim, het dorp heerlijk rustig en een prima uitvalsbasis voor wandelingen en autoexcursies in de omgeving. Ameliko is een plek waar je naar teruggaat.
Gereisd met partner in mei 2014

Geweldig

Margreet Brummans-van goor, 4-9-2013

Dit is een bijzonder hotel, met buitengewone gastheren die overheerlijk koken! Wij zijn verliefd geworden op het gebied, de Zagoria, tijdens onze fly en drive. Daarna hadden we nog 2 weken hotel met zwembad enz, maar we zijn een weer paar dagen terug gegaan naar dit hotel. De rust, de gastvrijheid, de mogelijkheden om te wandelen in een schitterend gebied, de frisse, lichte kamers.... Voor ons was het compleet.
    Gereisd met partner in augustus 2013

Super!

visserjf, 21-8-2012

Tijdens de fly-drive in dit hotel beland. Wat een ervaring...

Als je wil weten wat Griekse gastvrijheid is, moet je hier naar toe. Heel rustig, verstild dorpje, gerieflijke accomodatie, maar bovenal geweldige gastheren! Efcharisto!

Gereisd met partner in januari 2012

Geweldig!!

Hellamir, 22-7-2012

Na veel verhalen gehoord te hebben, wilden we het eens met eigen ogen zien. Het gebied is geweldig en het hotel past in dit gebied. De eigenaren leggen je in de watten en voorzien je van alles wat je nodig hebt: eten, drinken en de nodige informatie. Omdat we niet zo goed konden inschatten wat onze kinderen (17 en 15 jaar) van een verblijf in Zagoria zouden vinden, hebben we maar voor 2 nachten geboekt, maar ook zij hadden graag nog wat langer gebleven. Een absolute aanrader, ook met kinderen, en wij gaan zeker nog een keer terug.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

prettig Hotel in authentieke stijl ingericht.

egbertH, 26-5-2011

Aangenaam verblijf, enkele dagen in Mei. Bijzonder vriendelijke eigenaars. Goed uitgangspunt voor tochten door het gebied van Zagoria. Aanrader!
    Gereisd met vrienden in mei 2011

Wat een service en mooie kamers

Angeliki, 4-4-2010

Hotel Ameliko ligt in het centrale deel van Zagoria, een prachtig natuurgebied gelegen op het Griekse vasteland. Als je van wandelen, rust en van de Griekse gastvrijheid houd (wie niet?), dan is dit een must! Miltos en Giorgos zullen er alles aan doen om je vervlijf zo aangenaam mogelijk te maken. Een heerlijke hotel in een heerlijke streek!
    Gereisd met partner in mei 2009

Leuk hotel in schitterende omgeving

Ab en Loes, 3-6-2009

Wij zijn in hotel Ameliko terechtgekomen tijdens een fly drive. Helaas maar een nacht want het hotel is prachtig. Mooie, grote en schone kamers. De omgeving is prachtig en nodigt uit om er wat langer te verblijven.
    Gereisd met partner in juni 2009

Een mooie plek

Alexander en Martine, 14-3-2009

Een goed hotel op een schitterende locatie. We hebben genoten van ons verblijf en werden vriendelijk geholpen. De kamers zijn netjes en schoon en met het ontbijt was niets mis.

Waar je hier natuurlijk voor komt is de omgeving. Die is echt geweldig.

In het dorpje zijn meerdere mogelijkheden voor een heerlijk diner.

Gereisd met partner in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ameliko bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ameliko in Zagoria (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ameliko zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ameliko scoort een 9.15 uit 10 op basis van 17 reviews.