Matig

2 reviews over Appartement Studio Stamos in het Nederlands

Th.J.van Wijk, 5-6-2005

Een zeer eenvoudig hotel, slechte bedden met een plank als ondergrond slecht voor mensen met een rugprobleem.

Een armzalig ontbijt, 14 dgn verblijf totaal geen variatie.

Strand zoals vermeld in de gids 600 meter is een daling van 600 meter en ook een klim van 600 meter, niet geschikt voor mensen die minder mobiel zijn, dit staat niet vermeld in de reisgids, wel staat vermeld, internet aanwezig tevens sportfaciliteiten, deze zijn niet aanwezig, ik kom al 40 jaar in griekenland, dit was voor mij een van de slechtere accommodaties.

Gereisd anders in juni 2005

., 12-1-2004

Vorig jaar juli zijn we hier geweest. We hebben echt een super mooie vakantie gehad. Leuke studio's (lekker ruim)..wordt elke dag schoongemaakt. Alleen het ontbijt is wat minder. Kun je beter naar het winkeltje aan de overkant gaan kun je zelf kiezen.

Verder mooi zwembad en erg veel Nederlanders. Het strand is wel een stukje lopen (veel op en af). Een leuke tip is om een paar dagen een auto te huren om Kassandra maar ook Sithonia te bekijken. Veel plezier!

Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Studio Stamos in Vourvourou (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Studio Stamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Studio Stamos scoort een 6 uit 10 op basis van 2 reviews.