Hotel Ekies All Senses Resort ****

7,1

8 reviews over Hotel Ekies All Senses Resort in het Nederlands

leuk concept

Catharina, 5-9-2016

Leuke kamers, smal strandje, eten duur en niet echt geweldig. Gelukkig veel in de omgeving waar wel goed gegeten kan worden. Erg leuk gedeelte voor de borrel en 's avonds.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Trendy en relaxed

M. Kloes, 21-5-2014

Een 6,4 is echt niet terecht !! Ben hier onlangs op bezoek geweest tijdens een studiereis en werkelijk alles "klopt" hier: Super locatie, prachtig zandstrand, mooie design kamers, trendy inrichting in het hele complex en vooral een heerlijk relaxte sfeer, ik vind het een absolute aanrader !!
Gereisd met partner in januari 2014

Heerlijke vakantie!

Joris van Bockel, 1-5-2014

Net terug van een fastastische vakantie in het Ekies All Senses Resort! Prachtig hotel met unieke kamers en vriendelijk personeel. Het gerevoveerde hotel heeft door de mooie design kamers met Coco mat een rustieke sfeer. Het hotel ligt op een prachtige locatie. Ook de omgeving is zeker een bezoekje waard. Een vakantie om nooit te vergeten!
Gereisd met partner in januari 2014

dora dult, 19-6-2008

goed hotel ; rustig gelegen maar hier en daar kleine mankementjes vb. houten pad naar restaurant is stuk en dus gevaarlijk ; in de badkamer kwam er warm water uit de koude kraan maw geen koud water ; afloop functioneerde niet goed ; douchemuurtje onderaan lek ; algemeen kan men stellen dat het hotel aan een grondig nazicht toe is ; personeel heel vriendelijk en attent ; eten was ok ; goede prijs/kwaliteit
Gereisd met partner in juni 2008

Familie de Coorde, 9-12-2007

Geboekt via Touroperator dubbel Luxury Room 4/9-19/9/07. Niet bekomen waarvoor geboekt/betaald. Slechte service hotel&Touroperator.Kamer:airco stuk-wastafel los - douchekraan uit muur-standaard kamer.slechte roomservice & manager.Onthaal zeer klantontvriendelijk en onverschillig. Poolbar gesloten.Plankenvloer bar en zwembad beschadigd en gevaarlijk.Ligstoelen zwembad defect en gevaarlijk. Excursies werden afgeschaft. Veel ontevreden toeristen tijdens deze periode.Veel te wijten aan personeelstekort. We hebben een procedure opgestart bij de Touroperator maar de geloofwaardigheid van het Hotel is belangrijker dan de onze. We kregen Bon 250€ uit commerc.overweging... is dit niet toegeven dat er iets scheelt?. Ons besluit staat vast we reizen niet meer met deze Touroperator en vooral geen reclame voor dit Hotel. Zeker geen aanrader!foto's beschikbaar van alle mankementen/infrastructuur.
Gereisd met partner in december 2007

Van den Berg, 25-9-2007

Komen net terug van huwelijksreis in dit hotel. Hadden een 'zolderkamer' in hoofdgebouw. Kamer was mooi met smaak ingericht, maar omdat het schuin afliep was kamer wel aan lage kant. Voor lange mensen is kamer L2 dus niet geschikt. De stortdouche was opgehangen op 1.70 m, dus mijn man kon er niet staand onder. Verder alleen maar lof over dit hotel aan een practhige rustige baai. sochtends bij het zwembad op lekkere ligbedden en smiddags tot zonsondergang op het eigen strand of in hangmat. Bij Beachbar ook leuke lounge-banken, alles met smaak aangekleed. Ontbijt was prima met ruim aanbod en a la carte restaurant was erg goed en niet duur! Personeel ook aan einde van seizoen nog erg vriendelijk. Via strand is taverne Paris aan water te bereiken, ook prima Grieks eten voor klein prijsje. Met huurauto over eiland gereden, prachtige plekjes gevonden. Kortom, heerlijke honeymoon!
Gereisd met partner in september 2007

Kaat De Meyer, 10-9-2007

Schimmel en mieren in een superieur kamer. Geur van riolering in de gang. Receptie onderbemand en totaal onverschillig.

Ligstoelen aan het zwembad stuk en daardoor gevaarlijk.

Gereisd met partner in september 2007

Wim Vandermaesen, 28-7-2007

Superior Room geboekt, bleek een donkere kleine kamer te zijn in één van de bijgebouwen. Na onderhandeling, toch een grotere kamer in het hoofdgebouw, maar met schimmel in de kamer. Geen spoor van de speciale decoratie zoals die op de website aangeprezen en getoond wordt. Enkel de tuin, het zwembad en erstaurant zijn mooi op een moderne, niet Griekse manier ingericht. Al bij al een duur hotel voor de service en de kamers die ze bieden. De hele Feng Shui mystiek is misschien wel goed om de prijs omhoog te drijven, maar de kwaliteit daarom nog niet. Blijkbaar zijn er nog een heleboel kamers niet gerenoveerd, waaronder die van ons, alleen waren we daarover niet op voorhand ingelicht.

Geen aanrader.

Gereisd familie in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ekies All Senses Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ekies All Senses Resort in Vourvourou (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ekies All Senses Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ekies All Senses Resort scoort een 7.11 uit 10 op basis van 9 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: