Aparthotel Apollonia ***

Vari
Aparthotel Apollonia
Apollonia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Apollonia bij:

2 reviews over Aparthotel Apollonia in het Nederlands

Goede uitvalsbasis

Hans, 26-5-2011

Een simpel hotel/appartement.Niet speciaal, maar een fijn, schoon en goedkoop hotel. De bedden en de douche zijn goed. Een rustige en veilige omgeving.

Het hotel is gedateerd. Circa 45min. met de bus naar de Acropolis, ca. 25min. vanaf het vliegveld. Erg goed eten om de hoek bij het Bierhous.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Buyse Pierre, 6-12-2007

Na vele male bezoek en verblijf in Varkiza , gans de kust tot in Athene is prachtig , pas enkel op in de metro voor diefstal , ik ben alles gestolen uit mijn zijdelinkse broekzak niettegenstaande de goede afsluiting , daar stak ook in, mijn persoonlijk vliegbrevet van piloot . Ga dan zeer snel naar de belgische ambassade en meld alles . Deze is gelegen links van het parlement .
        Gereisd met partner in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Apollonia in Vari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Apollonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Apollonia scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.