Hotel Athina ***

Athina

1 review over Hotel Athina in het Nederlands

Geke en Bas, 10-7-2006

Een vriendelijke famailie die goed haar best doet.de ligging is goed,niet te ver van kos stad maar ook niet te dichtbij.prima zwembad met gratis bedjes.ze hebben niet altijd de financien in de gaten, wij hebben zo een keer gratis diner mee kunnen eten en een ventilator een aantal dagen gratis gehad.het winkeltje is niet duur in het hotel.wij hebben slecht geslapen door afwezigheid van de airco en doorgezakte bedden en kleine kussens.de kamer was sober ingericht,met een huisradio.soms was de kamer wel een beetje vies van de stof die binnenwaaide.handoeken werden om de 3 dagen verschoont,dat viel tegen ondanks dat we om schone vroegen. wat ook tegenviel was het ontbijt..dat kwam echt onze neus uit,het was elke dag hetzelfde!!verder was kos leuk,veel ondernomen en gezien!het vulkaaneiland nyssaros is echt een aanrader.
Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Athina in Thessaloniki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Athina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Athina scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.