Appartement Melissa & Pandora (Psakoudia) ***

Appartement Melissa & Pandora (Psakoudia)
Melissa & Pandora (Psakoudia)
4,6

Matig

4 reviews over Appartement Melissa & Pandora (Psakoudia) in het Nederlands

Dit nooit meer!

Bibian, 9-8-2010

Wij zaten in een 2- kamer appartement en het was dat we geen andere keuze hadden. Douchen doe je met de douchekop in de hand, terwijl je haast in de wc staat.

Keukengerei was minimaal. Konden alleen buiten zitten, maar daar werd je dood gestoken door muggen. (Wel een kolibri gezien, dat was dan wel weer speciaal)

Wel dichtbij het strand. Wij hadden een auto, anders kan je daar niet veel zien.

Het was zeker geen aanrader!!! Locale mensen daar begonnen al te zuchten als we de naam van ons appartement noemden.

Gereisd met vrienden in juli 2010

eenvoudig maar wel schoon

anna, 6-8-2010

wij hadden een 2 kamer appartement op de bgg. Dat biedt buiten weinig privacy. De beide kamers zijn voorzien van bedden. Een zitje e/o eethoek is echter niet aanwezig. Het appartement was sober ingericht maar wel schoon. De eigenaresse Melissa is een bijzonder ( gedreven ?) vrouw.
Gereisd met partner in juli 2010

H.Hofman, 10-9-2007

Wij hadden een appartement,heel erg ruim en apparte slaapkamer. Als je een strandvakantie wil zit je hier heel erg goed. Maar wil je wat van de omgeving zien dan is het minder, dan moet je een auto huren. De service is zeer matig, als je er om vraagt krijg je het. Mevrouw Mellissa meent dat de gast het zelf moet onderhouden,een zeer kwalijk iets naar mijn mening

Maar dat was ook het enigste min puntje, verder hebben we een hele fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2007

jan, 5-8-2005

de studio's zijn erg ruim en mooi.

De 2kamer appartementen raad ik af (heel klein en donker). De studio's waren ruimer en goedkoper!

Appartementen met een mooie ligging vlakbij zee en strand.

groot minpunt voor mensen die rust willen is de vrij harde muziek bij de bar. Een keer per week is griekse avond, dan is er zeer veel geluidsoverlast.

Gereisd anders in augustus 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Melissa & Pandora (Psakoudia) in Psakoudia (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Melissa & Pandora (Psakoudia) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Melissa & Pandora (Psakoudia) scoort een 4.57 uit 10 op basis van 7 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: